Sevgilisinden ayrılan arkadaşı teselli ederken, sevgilisini kötülemek doğru bir davranış mı?



Örnek;
Zaten ona hiç kanım ısınmamıştı.
Sen daha iyilerine layıksın.
O kaybetti.
Bir daha senin gibisini bulamaz.
Hiç yakışmıyordu yanına.
Sen niye üzülüyorsun, üzülmesi gereken kişi o.
Sevgilisinden ayrılan arkadaşı teselli ederken, sevgilisini kötülemek doğru bir davranış mı?
Sevgilisinden ayrılan arkadaşa sevgilisini kötülemek ne kadar doğru? Kullandığınız bir yöntem mi?
Ben kullanıyorum genelde. Ama siz yapmayın. 😁
Güncellemeler
+1 yıl
Ama şöyle bir şey var gençler. Arkadaşımın sevgilisi bile bana kendi diyordu; beni kötülesin, sen de kötüle beni ona, unutsun yeter ki diye. Ben n'apıyım 😅
Öyle yaptım ama sonra baktım birbirlerini seviyorlar, barıştırmaya çalıştım ve barıştılar. Şimdi ikisiyle de aram iyi 😄
Sevgilisinden ayrılan arkadaşı teselli ederken, sevgilisini kötülemek doğru bir davranış mı?
Cevapla