Her şeyin fazlası zarardır derler ya hani, ilginin de fazlası zarar mıdır acaba? Çok para insanı kudurtur derler, çok fazla hediye de kadınları şımartıp daha fazlasını istemelerine sebep olur mu dersiniz? Hediyenin fazlası kadınları şımartır mı? Bu kadar gülü aldıktan sonra ikinci hediye ne alacak arkadaş merak ettim hani :D #HediyeveKadınlar
sevgilim şuanda yok ama olsa ve bana bunu alsa şımartmak değilde mahcup olurdum bir yandanda beni çok sevdiğini düşünüp şükrederdim ve bende ona daha fazla değer verirdim sonuçta sevmeyen biri bu kadar gül almaz
Sürekli çıtayı yükseltmemek lazım beyler. Kadın dediğin doyumsuzdur Demiycem doyumludur ama siz yine de kontrollü ilerleyin. Toz pembe hayaller kurdurtmayın
Her gün olmasa bile ayda bir belki isteniyor yani hayır bu kadara gerek yok tabi ki ama bir yemeğe çıkarsa güzel bir hediye alsa yok denilmez ama bu karşılıklı biz de ona yapacağız✌️💕✌️
En İyi Cevaplar