hani topuklu yıyemıyecegım ona yanıyorum
Acil cevap bekliyorum; boyum uzun ve hala uzuyor, ne yapacağım?
hani topuklu yıyemıyecegım ona yanıyorum
Ne münasebet. Olur mu hiç öyle şey. Kendinizi farklı ve özel hissetmelisiniz. Tam tersine uzun boylu olmak büyük bir avantajdır. Zarif, narin ama çekici olmak için harika bir boydasınız. Bunu kullanmalısınız. Boyunuzdan utanmak ne demek.
Dünyada ünlü mankenlerin hepsi sizin boylarınızda oluyorlar.
Lütfen kendinize olan güveninizi kaybetmeyin. İnsanlar sizi yıpratmak için her zaman bir şeyler söylerler. Kısa olursunuz cüce derler, uzun olursunuz deve derler. zayıf olursunuz kemik torbası denir, kilolu olunca şişko denir. Siz kendinize güvenip inandığınız sürece kimse sizi yıpratamaz.
Houston, I have a bad feeling about this mission
sağolun ama yasım 18 ve 180 olmasını ıstemıyorum yoksa fızığım cok hos yakısıyor hersey
Siz takdir edilmek istiyorsunuz. Size güzel olduğunuzu hissettirecek bir erkek arkadaşa ihtiyacınız var bence.
:) ama topuklu aykkabısız kız sizce nasıl giyersem 85 olacam
O zaman sizde uzun boylu bir erkek arkadaşa sahip olursunuz. Sizin kuşağınızda 1.90'ın üstünde olan genç arkadaşlarımız var.
Umarım rahatça topuklu ayakkabı giyebileceğiniz bir erkek arkadaşa sahip olursunuz. Huyuyla, anlayışıyla, sevgisiyle sizi koruyup, mutlu etmesi dileğiyle.
sağoln
Bu saatten sonra uzamaz herhalde,uzarsanda topuklulara veda ediceksin :D
veda ettım bile :DD
bence 175 den sonra kadınların kemik yapısı iri falan duruyor genelde uzun boy kadında kötü değil ama erkeklerden uzun olmaktan hoş değil erkek arkadaşınıda boyuna göre zor bulursun :D
:D iri durmuyorum ama bulmak zor sanırm
Nasıl durdurabilirim mi? Öldürdün beni gülmekten Allah iyiliğini versin. :))
ya ciddiyim ben :D
yaa care bulmam lazım :D
:DD boy uzaması için gereklı olan herseyı yapmısım meger :D
Kibarlığınız ve nezaketiniz için teşekkür ederim.
:D
bakan gözler guzel diyeyım :D
Cevap
12Cevap
sağ kalçanın orda bir yerde bir stop düğmesi olması lazım
Boyun uzun değil. Bana göre kısasın. Hem 18 yaşına gelmişsin, artık uzamaz. 1.78 kalacaksın öyle.
e umarım öyle ümit ediyorum
Öyle zaten. Orta boylusun. Ayrıca topuklu da bence 1.70- 1.80 arası kızlara daha çok yakışır.
tesekkurler
Çok az daha uzar. Ne güzel bence. Hiç sorun yapma...
kımı erkeklerın basını ustunu goruyorum :DDDDDDDD
O senin değil o erkeklerin sorunu :))
ama cok uzun değil mi ya topuklu gıydıgımı dusun
Uzunsun , eğer kaslı felansan omuzlar genişse, erkeksi görünebilirsin. Kaç oldu boyun
evet uzunsun baya boyle yazdım diye kıskandigimi falan dusunurler alakasi yok . topuklu payı kalmamış. bir kiz 1.70 gecmicek bence istedigi topuklu ayakkabiyi giyebilsin. boyum 1.68.
hmm anladım
ağırlık çalış biraz...
deniyorum artık
Vücuda baskı uyguladığından işe yarar bir yöntem. Lise yıllarımda benimde aşırı şekilde boyum uzamaya başlamıştı. Bende boy uzamasıyla bir alakası yoktu ama vücut geliştirmeye merak salmıştım o aralar. Boyumun uzaması çok azalmıştı...
denerimde belım çok ince hemen ağrıyor ya enyse deneyeceğiz artık
spor yapsan ya. boşuna harcamamış olurdun.
voleybol gecmısım var sımdıde basıma basketbol cıktı bu boy yuzunden :D
sağoln insallah durur ama boyle iiyim
Uzun boy yakışır kadınlara.
sağolunda uzadığım yeter bence :d
Topuklu yeme ne olur :)
oww yanlıs yazmısım :DDDDD ahaha gıyemeyeceğim :)
kızım manyak mısın uzun boy daha iyi.
85 mı olayım :D
ama erkeklerdede uzun boylu goremıyorum fazla :D
%100 buluyorlar zaten de off ne bılım 80 olmak istemıyrm topuklu fılan gıyersem ...
giyeyım yanı .)
giyıyorum da duğunlerde giyerim herhalde
:) tamamdır o zamn
kafan tavana vurmuyorsa sorun yok
Uzun boylu olmak daha iyi her zaman.
topuklu olmadan :((
178 mi yuhhhhhhhhhh
:D evet
:DDD
14 yaşındayım boyum 185
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar