Uzun boyumu kompleks yapıyorum ne yapmalıyım?

Boyum 171 ve fiziğim güzel aslında ama insanların genel güzellik algısı minyon olduğu için kendimi daha kadınsı hissetmem için daha kısa olmalıymışım gibi geliyor nasıl 3-4 cm de olsa daha kısa olabilirim. Ben de erkeklerin yanında minik görünmek isterdim 😕
Uzun boyumu kompleks yapıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla