Boyum 2.01 ve uzun olmak çok zor, ne yapmalıyım?

boyum 2.01 46 numara ayakkabı giyiyorum yaş 20 ayaggım ayı toynagı gibi giydigim tüm ayakkabılar yırtılıyor neredeyse ayaggımı ayakkabımı dayanmıyor minibüsdtede kafamı hep tavana vuruyorum işkence gerçekten çok zorlanıyorum ne yapmalıyım sizce?

Boyum 2.01 ve uzun olmak çok zor, ne yapmalıyım?
Cevapla