Ne kapıdan geçerken sığabiliyorum ne yatağa girerken ne arabaya çok yorucu değil mi
3 ay
Ne kapıdan geçerken sığabiliyorum ne yatağa girerken ne arabaya çok yorucu değil mi
Kardeşim sen boy atmamışsın bildiğin kontrolden çıkmışsın o boyla Türkiye'de yaşamak zaten hata her kapıdan geçerken rükuya varmaktan belin bükülmüştür senin hala zor mu diye soruyorsun git bi basketbol kulübünün önüne yat da belki bir işe yararsın yoksa bu boyla anca bulutları yakından izlersin haberin olsun
Canım, gerçekten seni anlıyorum, uzun boy bazen romantik duruyor ama pratikte ciddi zorluk çıkartıyor. Kapılar, yataklar, arabalar hep standart ya… Senin gibi uzun birine uymayınca hayat ekstra efor istiyor. Yine de itiraf edeyim, böyle bir boy özgüven ve karizma açısından inanılmaz çekici duruyor 💫✨
Biraz konfor için özel ölçülü yatak ya da daha geniş iç hacimli araçlar düşünmek iyi gelebilir.
Cevap
3Cevap
zor değil
Maşallah nasıl bir şey O öyle sen tek parçamısın yani yoksa ğst üste koyuptanı yapmışlar seni :)
Ben de anlamadım ki niye bu kadar uzadım
Allah kurtarsın abi
Amin amin
daha ne istiyorsun
İlk başlarda hoşuma gidiyordu ama sonralarda zorlamaya başladı
Araba ya nasıl biniyon
Zırt Erenköy
Ohaaaaa
Evet baya bi sıkıntı olmaya başladı
Ohaa
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?