> Sevişe sevişe nüfus artıyor. Nüfus artışından dolayı kalabalıklaşıyoruz ve kaynaklar gitgide azalıyor. Yerler daralıyor. Ülkeler birbirleriyle dalaşıyor. Sonra da savaş. :-/ > Her yol aynı yere mi? Görsel de umarım müstehcen kabul edilmez. C: #SavaşmamakİçinSevişme #SavaşacaksanSeviş
'Savaşma, Seviş.' Sözünün Sonu Yine Savaşı Getirmiyor mu :-/ ?
Sevişmek savaşmanın en masum hali olsa gerek. Savaş bazı durumlarda gerekli keşke hiç anlasmazsizlillar olmasa. işte ülkede artan suriye nüfusu buna işaret. adamlar savasmiyor bize geliyor sevisip, ürüyor
Eeeee fırsat bu fırsat Türkiye gibi bir ülke doğumlu çocukları oluyor şeker. Stratejik düşünüyorlar. E bizim ülkede de vatandaşlık beleş dağıtılınca...
En İyi Cevaplar