Yolculuk yapmak için bindiğiniz otobüste klima çalışmıyor diye şikayette bulunup şoför sizi otobüsten indirse ne yaparsınız?

Diyarbakır Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde, bir firmadan İstanbul’a gitmek üzere bilet alıp, gece saatlerinde seyahate başlayanlar, klimanın çalışmadığını fark edince otobüsün sürücüsünü uyardı.

İddiaya göre sürücü, Şanlıurfa’nın Siverek ilçesine vardığında kendisiyle klima nedeniyle tartışan aralarında çocukların da bulunduğu 15 yolcuyu otobüsten indirip, yoluna devam etti.

Manyak şoför gece yarısı indirip yoluna devam etmiş. Ülkece çıldırmacalar :)
Yolculuk yapmak için bindiğiniz otobüste klima çalışmıyor diye şikayette bulunup şoför sizi otobüsten indirse ne yaparsınız?
Yolculuk yapmak için bindiğiniz otobüste klima çalışmıyor diye şikayette bulunup şoför sizi otobüsten indirse ne yaparsınız?
Cevapla