Kendisini zaten evden çıkaramıyoruz ki çok korkuyor gözleri görmediği için büyük bir ihtimalle o yüzden evinde mutlu, diyelim öyle oldu özel arabası olan tanıdıklarımdan rica ederim götürmesini
Tabiki de eğer rahatsız oluyorsa karşımdaki insan onun dediğine saygı duyar ve en yakın durakta kendisini yaka paça otobüsten aşağı atardım şaka şaka. Kedimle otobüse binmem sanrm. Taksiyle gidebilrdm belki
Otübüse almak stemedi binmedim çok gururluyum😂 aslında haklı korkan insanlar var ben kedıye alıştım ama yavru kedıyı alıyorum sokakta görunce korkuyorum biraz kocamn golden var dun küçük köpek havladı korktum😂bizim kız oralı bile olmuyor korkumu bıraz yendım gıbı🤭
"Sizin burada ne işiniz var o zaman? Kediler olmuyorsa köpekler olmasın bari sizde inin." derdim. Sepetten insanları yiyecek değil ya nerelerine batıyor.