Otobüslerde klima açılmaması yolcuları çileden çıkarıyor! Otobüse bindiğinizde klima açık oluyor mu?

Otobüslerde klima açılmaması yolcuları çileden çıkarıyor! Otobüse bindiğinizde klima açık oluyor mu?

Yaz sıcağında binlerce yolcuyu taşıyan İETT otobüslerinde klima kullanımı sorunu yaşanıyor. Yolcular, klima açmayan şoförlerden şikayetçi olduklarını sosyal medyada dile getirirken, konunun çözüme kavuşmasını istiyor.

Haber

Otobüslerde klima açılmaması yolcuları çileden çıkarıyor! Otobüse bindiğinizde klima açık oluyor mu?
Cevapla