
Yaz sıcağında binlerce yolcuyu taşıyan İETT otobüslerinde klima kullanımı sorunu yaşanıyor. Yolcular, klima açmayan şoförlerden şikayetçi olduklarını sosyal medyada dile getirirken, konunun çözüme kavuşmasını istiyor.

Yaz sıcağında binlerce yolcuyu taşıyan İETT otobüslerinde klima kullanımı sorunu yaşanıyor. Yolcular, klima açmayan şoförlerden şikayetçi olduklarını sosyal medyada dile getirirken, konunun çözüme kavuşmasını istiyor.
Ben popomuzdan ter akan Ankara ego otobüsünde şöföre klima aç dedim önde camı açmış otobüs buz gibi diye tepki verdi utanmasa dövecekti ve camlarıda kitlemiş açmadı. Plakasıyla şikayet ettimde nafile melik gökçek zamanıda aynıydı yeni başkan geldi yine aynı.
Yazın klimasız toplu taşıma çileye döner olacak iş değil
Cevap
5Cevap
Klima açık olmalı
2 gündür kullanıyorum ve büyük sorun evet. otobüs kalabalık olunca eziyet. Tenha olursa sorun olmuyor, olmadı.
Belediye otobüslerinin hepsi nuhnebiden kalma.
Nedense burada da böyle bir durum var bu yıl
Soför camlar kapanmada haraket etmiyor sonrada aciyor
Olmuyor bende çileden çıkıyorum valla
Klima açık olmuyor, camları açsak da fayda etmiyor
Küçük kıyamet gibi bir şey
Genelde otobüse binmediğim için bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar