Mesela birinci katta oturuyosun arka oda camından bakınca sadece ruhuna fatiha yazılarını görüyosun böyle bir evde kimler yaşamak isterdi korkmadan?


Ölünce direk odama gömerlerdi ya ev türbe olurdu jdkdjd
Özellikle İstanbul için bulunmaz bir nimet bu.
Düşünsene evinin önünde o kadar ağaç var.
Cevap
3Cevap
İstemezdim ama mecburda yapacak bir şey yok
Yasamak istemezdim ama yasayabilirdim
Yaşardım, ne ölülerden, ne de ölümden korkmuyorum.
İsterdim ölümü sıkça hatırlamak güzel
Ölüden değil diriden kork sen
bismillah korkarım ya
Yaşarım gideceğim yer orası sonuçta
Hayır korkarım
hayır
Yaşayamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar