En yakın arkadaşım ile küstüm. Kendimi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

En yakin arkadaşım ile barışmamak üzere küstüm. Ve kendimi çok kötü hissediyorum. Boş boş sokakları izliyorum.14 senelik arkadaşım sonuçta. Gece gece ağlıyorum. Ve küsmeyi de o istedi bende hayır küsmeyelim diyemiyorum. Lütfen tavsiye verin çok kötüyüm ben onsuz napicam
En yakın arkadaşım ile küstüm. Kendimi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla