En yakın arkadaşımın yanında kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

Benim cok yakin oldugum senelerdir birlikte oldugum 2 arkadasim var ve ben bazen onlarin yanindayken kendimi ozguvensiz ve irite olmus gibi hissediyorum nedenini bilmiyorum ama bana mecburiyetten katlaniyormuslar gibi bi his oluyor icimde hatta size şöyle diyim dis gorunusumu begenmedigim icin herkes bana "oylesine silik biri" gozuyle bakiyormus gibi geliyor gercekten biktim bu durumdan ne yapmaliyim?
En yakın arkadaşımın yanında kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla