Baba kız ya da anne oğul ilişkilerinde yakınlık ve ilgiye bakış açınız nedir?

Baba kız ya da anne oğul ilişkilerinde yakınlık ve ilgiye bakış açınız nedir?

Örneğin, bebek dünyaya geldikten sonra anne ve babanın öpmesi sarılması beraber uyuması ve bunları çocukları 15 yaşına gelse dahi sürdürmesine bakışınız nedir?

Bir anne oğlunu dudağından küçük yaşlarda öptüğünde sorun olmazken yine aynı sevgiyle 15 yaşında öperse bunu sorun gibi görüyoruz? Peki sizlerin bakış açıları nedir?
Baba kız ya da anne oğul ilişkilerinde yakınlık ve ilgiye bakış açınız nedir?
Cevapla