Baba kız ya da anne oğul ilişkilerinde yakınlık ve ilgiye bakış açınız nedir?
Örneğin, bebek dünyaya geldikten sonra anne ve babanın öpmesi sarılması beraber uyuması ve bunları çocukları 15 yaşına gelse dahi sürdürmesine bakışınız nedir?
Bir anne oğlunu dudağından küçük yaşlarda öptüğünde sorun olmazken yine aynı sevgiyle 15 yaşında öperse bunu sorun gibi görüyoruz? Peki sizlerin bakış açıları nedir?
Örneğin, bebek dünyaya geldikten sonra anne ve babanın öpmesi sarılması beraber uyuması ve bunları çocukları 15 yaşına gelse dahi sürdürmesine bakışınız nedir?
Bir anne oğlunu dudağından küçük yaşlarda öptüğünde sorun olmazken yine aynı sevgiyle 15 yaşında öperse bunu sorun gibi görüyoruz? Peki sizlerin bakış açıları nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar