Annem erkek arkadaşımı baştan beri istemiyordu. Ayrılmamızı istiyordu. ayrılmazsanız ayırırım falanda diyordu jfjjf farklı büyüdünüz, hayatınız farklı , denk değilsiniz diyordu. Dinlemedim gizli devam ettim. çok sevdim, çok aşık olmuştum. ayrıl barış hep devam etti kopamadım, o da kopmak istemedi. Toksik bir hâl aldı. Sonra ben kopardım o bağı artık. Çabaladım, sabrettim. Kısmet değilmiş. Ona kızmıyorum, kendimede kızmıyorum, kimseye kızmıyorum. Anneler gönülsüz olunca ve içten olmasın diyince olmuyor sanırım. Ve belkide birbirimize ait değildik...
Yok ya büyük ihtimalle evlendikten sonra çocugu ailemle tanıştırırım belki tanıştırmayadabilirim. Hala emin degilim ne kadar aynı evde yaşasakta gülsek sohbet etsekte ben kalbi kararmış insanlarla melekleri aynı masaya oturmam. ~
Evin tek kızıyım, neşe kaynaklarıyım desem çok iddialı olur fakat öyleyim jdjdj babama kalsa asla evlenmemeliyim, annem yine orta yolu buluyor bi şekilde 😂
1
4 Yorumla
Soran
6 ay
İşte bende evin tek kızı sorunsalıyım tam olarak aynı dertten muzdaribiz 😂
Anneme dedim evlendiğimde eve çok gelme gelin istemezse beni zorda bırakma. Dedi sen yeterki evlen gerekirse hiç gelmem. Böyle dürüst kişileriz biz eey gidim
1
10 Yorumla
Soran
6 ay
Olmadı şimdi , ne demek çok gelme gelin istemezse diyen, annesini istenmeyen gelin oğluyla evlenmesin bir zahmet 😂
Baaaak. Yıllar sonra denk gelirsek bu dediklerini hatırlatırım. İyi düşün baaaak. İyi düşüüüüün 😂 Anneci annesine gık giyemeyen erkek mi. Yeri gelince annesine de cevap verebilen erkek mi? 😂
Eşimi annen mi ben mi diye tercih yapmak zorunda bırakmasın Allah beni 😂 Annesine ( saygı çerçevesinde) cevap verebilen erkek istiyorum. Ne demek gelin istemezse gelip gitme. Kadın beslesin büyütsün elin kızı da annen gelmesin mi desin , Allah affetmez bak 😂
Aileler genelde koruma içgüdüsüyle hareket ediyor, özellikle babalar kızları söz konusu olunca ekstra hassas olabiliyor 😊. Onların gözünde sen hep küçük kalacaksın ve seni kimseye emanet edemeyeceklerini düşünüyorlar. Ama zamanla tanışıp seni mutlu gördükçe bu duvarları yıkabilirler. Sabır ve biraz empatiyle yaklaşmak genelde bu durumun anahtarı oluyor ❤️. Babana hissettiklerini anlatmak işe yarayabilir, belki seni daha iyi anlar 🌸. Şimdi bir köpek esprisi patlatırsa şaşırma 😂!