Bugüne kadar kötü gün dostlarını övdük, yerlere göklere sığdıramadık. Ama gelin görün ki onlarla olduğumuz zamanda iyi gün dostlarımızla olduğumuz kadar eğlenemedik! Evet, evet eğlenemedik.
Biz n'aptık hal böyle olunca:
- Veryansın ettik!
- Sitem ettik!
- Sanal alemde şifreli bir şekilde lafımızı soktuk, sokuşturduk!
Ama olmadı, ne kadar kızsak da iyi gün dostunun da yeri dolmadı. Peki neden hiç düşündün mü?
Kabul et: Kimse değer vermediği kişi ve zamanlar üzerine bu kadar üzülmez! Sadece doğru arkadaşı, doğru yerde tercih et. Unutma iyi oynayanın kazandığı bir dünyada nefes alıyorsun!
(Tabii bu benim felsefem)
Tatlı dil mi dedin? Rakipsizdir
İş arkadaşınızın, patronunuzun, çevrenizin, akrabanızın aksine o sizi rahatsız edici kelimeler kullanarak zorlamaz. Onun yanı iş yoğunluğundan ve stresten kaçtığınız bir tatil beldesi gibidir. Huzur vardır huzur!
Bir konuda hatalı olduğunuzu görse bile bunu size ya olabildiğince en nazik şekilde aktarır ya da size sürekli destek olacakmış gibi bir tavırla yaklaşır. Bu size kendinizi olduğunuzdan güçlü hissettirir.
İnsanlık ve kardeşlik kavramından sürekli bahsetmeleri yüreğinizi okşar
Hepimizin duyduğu anda kalbinin yaylarının yumuşadığı o kelime "hümanizm" bir de kardeşten de öte bir yoldaş sıfatı yanına eklenince ruhun coşuyor değil mi?
Kimse ile onunla geçirdiğin kadar eğlenceli zaman geçiremezsin
İnsanlar eğlenirken tüm kötü hatıraları silmeyi dilerler hafızalarından... Kötü gün dostu eskiyi anımsatır, insanlar eğlenecek arkadaş ararken bu kritere farkında olmadan çok dikkat ediyor maalesef...
Fotoğraf karelerine baktığınızda her mutlu anınızın baş aktörü olarak tarihe adını altın harflerle yazdırırlar
Mutlu olduğunuz resimler ve hatıralar onunla anlamlanmıştır. Her bir gülümsemede ne kadar kırgın olursanız olun, onun da payı vardır.
Her ne kadar yeri dolar desek de, iyi gün dostunun da kötü gün dostunun da yeri dolmuyor. Bu hayatın eksi ve artısı gibi bir durum. İyi ve kötü gibi, sıcak ve soğuk gibi...
En İyi Cevaplar