Özellikle hayatın içinde tartışmasını bilmeyen, hemen kısa kesip kaçmayı tercih eden yahut kaba kuvvete, küfre başvuran insanları hepimiz görür, tanırız.Bu insan türlerine burada daha fazla rastladığımızı düşünüyorum.

Düzeyli bir şekilde, ahlağını dahi bozmadan konuşmuş olsan bile seninle baş edemeyeceğini anlayan ya da terminolojik açıdan sizden daha zayıf olan ki biz bu insanlara "cahil,yetersiz,eksik" diyoruz, sizi engeller ve bunu yapmadan önce saygısızlığını, korkmuşluğunu bütün çıplaklığıyla ortaya koyarak kaçar, gider...

Elbette insanlar olarak hepimiz ayrı dünyalara, farklı düşüncelere ve ideolojilere sahibiz. Zaten böyle olmazsa garip olur ancak farklı olmuş olsa bile bunu karşısındakine kabul ettirmekten ziyade sadece düşündüğünü söyleyip, saygı göstermek yerine saldırmak,taşlamak ya da topluma karşı rezil etmek bu tarz insanların ilk karakteristik özelliklerinden biridir.

Arkadaşlar, son olarak söylemek istediğim şu ki; karşınızdaki insanlarla herhangi bir konu üzerinde tartışmaya başlayıp, daha sonra ona cevap hakkı dahi tanımadan engelleyip gidiyor olmanız ne tartışmanın kelime anlamına yakışır ne de sizlerin karakteristik özelliğine...
Elbette saygısızlık, kabalık, küfür gibi durumlarda bunun yapılmasını herkes destekler ancak bir makale ya da görüş üzerinde tartışma açıldıktan sonra bunu yapmak sizin ne kadar bilgisiz olduğunuzu ortaya koyar. İnsanlara söz hakkı verin ve haksız olduğunuzu düşündüğünüz yerde "haklısın" demesini öğrenin.Aksi taktirde hep ben bilirim, bencilik ile kaybedeceklerinizi tahmin bile edemezsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar