Sevgili kscanlar, bu bencemde (de birleşik yazılır taam mı?) sizlere internet üzerinden feyk hesap açtığınız halde karşıdaki kişiyi nasıl feyk olmadığınıza inandırabileceğinizle ilgili yöntemler söyleyeceğim. Durun sakin olun başlıyorum.
-İlk olarak uygun bir isim seçin.
Kalkıp Berkecan, Melissa, Alara, Körpecan, Börtüsu gibi isimler seçmeyin. Seçeceğiniz isimler daha az tiki isim olsun. Ama kalkıp Ayşe, Fatma, Hayriye (haydi çifte telliye) isimlerini de seçmeyin. Mesela İlknur olur, Merve olur, Emre olur ne biliyim bunlar olur da olur işte. Bak Batuhan ismi de olur he.

-İkinci olarak uygun bir resim seçin.
Resim çok önemli bir faktör. Çünkü feyklik aleminin baş kuralı uygun bir fotoğraf seçebilmektedir. Sonra uygun resim seçemeyip sizi sektörden atarlarsa gelip başımda 'vah şizo kardeş ben niye seni dinlemedim' demeyin bana. Şimdiii seçeceğiniz resim elbette ki güzel/yakışıklı bir resim olacak. Ancak kalkıp da yurt dışında yaşayan bahçeli bir villada köpekle su savaşı yapan bir fotoğraf koymayın. Hani gerçek bile olsa direk feyk damgası yersiniz benden uyarması. Az popüler olan gerçek kişi fotoğrafı kullanın.Kalkıp da şöyle bir Barbara Palvin fotoğrafı koyup da 'Aslında benim anne tarafı Ukrayna baba tarafı da İzmir' gibi bir yalan söylemeyin. 10 yaşındaki çocuk bile anlar bunun feyk olduğunu.
-Üçüncü olarak (ki bu en katı kurallarından birisidir feyk sektörünün) asla İzmir'li olduğunuzu söylemeyin.
Bunu sakın yapmayın. Tamam artık biz de anladık İzmir'in kızları güzel, oğlanları yakışıklı falan ama siz yine de söylemeyin bence. Ben uyarayım da sizi, sonra 'vay efendim bu nasıl bence en önemli kuralı bile söylemedi' demeyin. Kalkıp da Mardin'li olanın bile kendini İzmir'e itelemeye çalıştığı bir dönemde yaşıyoruz. Yapmayın gençler yazık etmeyin İzmir'e. Antalya olur, Bursa olur, Mersin olur bu tarz şehirleri söyleyebilirsiniz.

-Dördüncü kuralımız (Evet dörtüncü değil, dördüncü) İlk siz ona hangi şehirde oturduğunu sorun.
Bu da gayet önemli bir şey. Çünkü siz kalkıp karşıdakine İstanbul'da oturuyorum derseniz, o da size aaa ben de oradayım hadi gel buluşalım derse Hilmi amcanın sokak ortasına fırlattığı sümük gibi yapışır kalırsınız ortada. Önce siz ona sorun nereden olduğunu. Baktınız o Rize mi dedi hemen 'ne tesadüf ben de Karadenizliyim ama ben Samsun'da oturuyorum' diyin. (Mersin de diyebilirsiniz.) Ama söylediğiniz şehir için en az 1 2 ilçe bilmenizde fayda var. Benim de kuzenim, teyzem, eniştemin yeğeni orda şu ilçede oturuyor yakın mısınız? sorusuna karşı hazırlıklı olursunuz.

-Ona çok zengin bir aileden geldiğinizi söylemeyin.
Ülkemizdeki zengin oranını da göze alırsak buna büyük ihtimalle inanmaz. Siz en iyisi orta halli bir ailenin çocuğu olduğunu, hatta bir tane abinizin veya ablanızın olduğunu da söyleyebilirsiniz. Bu tavsiyeme uymanızı tavsiye ederim.

Eveeeet geldik bencemizin sonuna. Siz artık herkesin ne kadar güzel/yakışıklı dediği bir feyksiniz. Kİmse sizin feyk olduğunuzu düşünemez bile. İnsanlar sizden whatsapp numaranızı istemek için yalvaracak, bulunduğunuz şehre gelmek için diller dökecek. Tüm alkışlar sizin için.

Diğer bencelerim için bkz: link
Dağılabilirsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar