Herkes takip ettiği dizinin yeni bölümünü beklerken, o çocuğunun bir fotoğrafını bekler
Daha zor ne deseler, kesinlikle ölüm derim. Hani bizim atasözlerimiz var ya, ciğer yakan ama herkesin anlamadığı. Dağ ardında olsun toprak altında olmasın.
Herkes sevgilisiyle "görüldü" kavgası ederken, o meleğiden gelecek bir haber için kendi kendini yer
Arayan her hangi bir yabancı numarayı büyük bir heyecanla açacak başka birisi yoktur sanıyorum. Belki meleğimdir diye kaç yabancıya, çalışana "efendim" dedim, hesabı yok.
En sevdiği yemeği pişirip belki gelir diye beklemek aptalca, ama anneler bekler
Anneler hep yemek yapar ve çocukları hepsini yesin ister. Bu içgüdüsel bir şey sanırım. Kokusu tüm sokağı sarmalı ki, minik parmaklarıyla kapıyı çalsın. (Hüsran sonrası uyku)
Hiç veremeyecek olsa bile onun için alışveriş yapmaktan vazgeçemez
Bunu anlatmak çok zor ancak, boyu uzadıysa bu elbise tam olur düşüncesiyle alınan her şey bir yara daha açar. Olsun kardeşi giyer diyebiliyorsa o anne biraz daha şanslıdır. Sarılıp öpecek meleklere sahip olmak, akıl sağlını korumak için gerçekten gerekli.
Velayetin belli durumlarda anneden babaya geçmesini gerektiren şartları göz önünde bulundurduğumuzda acınılası bir tablonun ortaya çıkmadığını açıkça söyleyebiliriz. Çocuk cennete gitmişse ayrı tabii. Ha bir de yurt dışı eğitimine...
En İyi Cevaplar