Sadece Annesiz ya da Babasız Büyüyenlerin Anlayabileceği 4 Duygu

Kendimden de bahsedeceğim. Öncelikle annem ya da babam ölmedi. Sadece babasız büyüdüm ve size kendimden de yola çıkarak babasız ya da annesiz büyüyen insanların duygularını anlatacağım.

Bir yanınız hep eksiktir
Sadece Annesiz ya da Babasız Büyüyenlerin Anlayabileceği 4 Duygu

Bir yanınız hep eksiktir. Bir özlem çekersiniz. Aslında alışmışsınızdır onsuz ya da onlarsız olmaya. Ama bazen kafanızı yastığınıza koyduğunuz da aklınıza gelir hüzünlenirsiniz. Belki anneniz hayatta değildir belki babanız belki size yaptığı bir şeyden dolayı anne ya da babanızdan nefret ediyorsunuzdur... Özellikle küçük yaşlardayken kaybettiyseniz ya da problem yaşayıp görüşmüyorsanız parka gittiğiniz de arkadaşlarınızı görünce siz de özenir istersiniz.

Benim annem ne mutlu ki hep yanımdaydı. Ama babam hiç yanımda olmadı. Ben küçükken 6/7 yaşlarındayken arkadaşlarım bazen parka babalarıyla gelirdi onları salıncakta sallardı, oyunlar oynardı ben de çok isterdim keşke babam yanımda olsa o da beni salıncakta sallasa derdim, ama hiç bir zaman bunları yaşayamadım.

Eğer sadece anneniz ya da babanız varsa bu hayattaki en değerli varlığınız onlardır

Sadece Annesiz ya da Babasız Büyüyenlerin Anlayabileceği 4 Duygu

Eğer babanız yoksa ya da sizi terk etmişse anneniz o hayatta ki en değerli varlığınızdır. Size tek başına bakıp büyütür, adam eder. Ondan başka tutunabileceğiniz kimse yoktur. Aynı şey annesi olmayıp babası ile yetişenler için de geçerlidir. Hatta düşündüğüm kadarı ile çok daha zor bir durum olsa gerek... Bir çocuğun anneye daha çok ihtiyacı vardır. Ve baba çocuğuna hem anne hem de baba olur. Tek bir tarafla yetiştiğiniz için bir yarınız da hep bir eksiklik vardır.

Sizi terk etmişse kalbiniz de dayanılmaz bir acı ve kırıklık vardır

Sadece Annesiz ya da Babasız Büyüyenlerin Anlayabileceği 4 Duygu

Kendimden yola çıkayım biraz... Babanızın sizi istemediğini düşünsenize, insan hiç kendi yavrusunu istemez mi? İşte bu gerçekten çok kötü bir duygudur arkadaşlar. Umarım siz ve gelecekteki çocuklarınız bu duyguları yaşamaz.

Ve onlar yaralara dayanıklı güçlü insanlardır!

Sadece Annesiz ya da Babasız Büyüyenlerin Anlayabileceği 4 Duygu

Yaralarını sevgiliden,eşten,dosttan değil ailesinden almışlardır. Kan bağının olduğu insan seni istemiyor ya da vefat etmiş, onların yokluğuna kendilerini alıştırıp ayakta dururlar. Güçlü karakterli insanlardır. Sandığınızın aksine sorunlu değil güçlülerdir.

Ve son olarak şu şarkı sözünü paylaşmak istiyorum.

Kimse yeni yara açamaz artık, çok canım yandı acımaz artık. Bu gün düşerse yarın kalkar bu kız kendine acımaz artık!

Hoşçakalın💋.

Sadece Annesiz ya da Babasız Büyüyenlerin Anlayabileceği 4 Duygu

#Veronika

Sadece Annesiz ya da Babasız Büyüyenlerin Anlayabileceği 4 Duygu
Cevapla