İnsanların Gerçek Yüzünü Onlarla İyiyken Göremezsiniz

Sahte yüzlerin sahte sözlerine kananlardan mıyız?

Hayatımız boyunca hepimiz iş, okul, mahalle veya diğer yakın çevrelerde değişik değişik insanlarla muhatap oluruz. Kimine arkadaş, kimine dost deriz. Peki gerçekte bu kişiler bize ne kadar dost ve arkadaş hiç düşündünüz mü?

İnsanlar neden bizimle dost, arkadaş olurlar?

İnsanların Gerçek Yüzünü Onlarla İyiyken Göremezsiniz

Tabi ki arkadaşlıkta ve dostlukta ortak amaçlar ve menfaatler söz konusudur. Birçok kişi menfaati nispetince size yakınlaşmak ister. Düşündünüz mü şu an sizinle arkadaş/dost kişiler sizinle hangi amaçtan dolayı böyleler?

Gerçek dostlar yıldızlar gibidir, gece karanlıkta ortaya çıkar

İnsanların Gerçek Yüzünü Onlarla İyiyken Göremezsiniz

Kötü zamanınızda yanınızda durmayan, haklarınızı savunmayan kişiye arkadaşım, dostum demeden önce biraz daha iyi düşünün. Çoğunlukla bu zamanlarda yapayalnız kalanları görüyoruz, neden acaba?

Adamlık kavgada belli olur

İnsanların Gerçek Yüzünü Onlarla İyiyken Göremezsiniz

Arkadaşım/dostum dediğiniz şahsiyetle bir kavga etmeyi deneyin, bakalım ne yapacak size? Nasıl tepkiler verecek? Siz kavgaya başlayınca içindeki sakladığı gerçek yüzü çıkartacak mı yoksa sizin gönlünüzü almaya çalışacak mı? Bu iş biraz ustalık istese de şunu söylemek gerekirse, dostum dediğiniz kişilerin çoğu kavgada, ayrılıkta, dargınlıkta dostluk, arkadaşlık tanımazlar.

Kendinize iyi bakın gençler, selamlar.

İnsanların gerçek yüzünü görmeden önce, kendi gerçek yüzünüzü gösterin. - Yampirik -

#KızlarDüşünüyor

İnsanların Gerçek Yüzünü Onlarla İyiyken Göremezsiniz
Cevapla