Feministlik Kadınları Yüceltmez, Kadın ve Erkeği Eşit Tutar!

Feministlik bilinenin aksine "Erkek Düşmanlığı" değil, Kadınla Erkeğin eşit olduğunu savunan bir düşüncedir.

Şimdi yazacaklarım çoğunuza ters gelecek biliyorum ama, sanırım içimdekileri dışa vurma vakti geldi diye düşünüyorum!

Erkekliğe ilk adım "Sünnet Düğünü"

Feministlik Kadınları Yüceltmez, Kadın ve Erkeği Eşit Tutar!

Erkekler sünnet olur ve cümle aleme duyurularak düğün yapılır. Hmm, 13-14 yaşındaki genç kız regl olur, utanılır ve "kirli" olarak anılır. Misal TDK kirlinin sözcük anlamına "aybaşı halindeki kadın" demiştir. Ne kadar da yobazca!

Kadın açık giyiniyorsa aranıyordur!

Feministlik Kadınları Yüceltmez, Kadın ve Erkeği Eşit Tutar!

Kapanırız, "Ayy yazık zorlanmıştır kesin" , Açık giyiniriz "Şuna bak or**pu, ben buna çakarım" derler değil mi? Yukarıda örneği mevcut! (Kaba tabirim için üzgünüm)

Kadın dediğin yemek yapmasını bilecek, evinde oturacak!

Feministlik Kadınları Yüceltmez, Kadın ve Erkeği Eşit Tutar!

Erkekler, aldınız mı cevabınızı? (Sözüm bazılarına geçerlidir.)

Gerekirse döveriz!

Feministlik Kadınları Yüceltmez, Kadın ve Erkeği Eşit Tutar!

Yukarıda da güzel özetlenmiş Bence! Kadına el kaldıran erkekCik'tir. Erkek değil! Şimdi, daha ne çok şey yazmak isterdim. Ama uzun tutmak istemiyorum. Kısaca KADIN=ERKEK tir. Bunu böyle bilin!

Feministlik Kadınları Yüceltmez, Kadın ve Erkeği Eşit Tutar!

Hepinize eşit ve adaletli hayat dilerim!

#maviojemm

Feministlik Kadınları Yüceltmez, Kadın ve Erkeği Eşit Tutar!
Cevapla