Sovyetler Birliği'nin dağılmasından sonra bağımsızlığını ilan eden Azerbaycan ile ortak tarihi geçmişimiz dolayısıyla ilişkilerimiz hep kardeşçe olmuştur. Azerbaycan'ın bağımsızlığını ilk tanıyan ülkede yine Türkiye olmuştur.(1991)
Hani diyoruz ya 2 devlet bir millet! peki neden tek millet tek devlet olmayalım?
Gerçekçi düşünmek gerekirse, şu an ki konjonktür bunun pek mümkün olmadığını gösterse de, gelecek yıllarda coğrafyadaki değişimlere bağlı olarak da her şey olabilme ihtimalide vardır. Bir çok kişinin hayalini kurduğu bu birleşme sonrası olabileceklere dair örneklerle yeniden birlikteyiz.
Eurovision
Özellikle Eurovision Şarkı yarışmalarında iki ülkenin bir arada yanyana bu organizasyonda gösterdiği ve bir çok ülkeyi kıskandıran hareketleri, ekran başında bizim için hep gurur kaynağı olmuştur. Ancak birbirimize verdiğimiz 12 puan heba olacaktı.
Petrol ve doğalgaz
Petrol ve doğalgaz sıkıntımız kalmayacaktı. Ayrıca döviz kuru gibi sürekli değişen benzin istasyonu tabelaları görmeyecektik.Muhtemelen Shell, BP gibi elalemin cebine kazandırdığımız firmalar bizim için tarih olacaktı...
İmkansız. Bir kere Kendi doğal kaynakları olan ülke, gelipte Türkiyeyle birleşelim demezler. Ancak milliyetçi olmaları itibariyle sadece askeri seviyede ortak çalışmalar olur o kadar.
Hayaller hayaller Ermenistan syunikten çekilmez boş bir bence olmuş İran Güney azerbaycanı vermez yani birleşme imkansız Rusyayı ikna ederlerse neden olmasın tabi Hayastan syuniği terkeder
Syunik, Hayastan, bu sekilde kullanmanin ozel bir nedeni varmi? Zaten bencenin temasi birlesme sonrasi mizahi bir yaklasim. Azerbaycan ile fiziki olarak birlesmemize gerek yok zaten gonlümüz bir...
En İyi Cevaplar