Kız Keserken Yapılması Gerekenler!

Bazen bulunduğumuz ortamlarda karşı cinsler olduğunda insanda bir bakışma(kesişme) isteği olur. Bunları yaparken de karşımızdakini etkileriz ya da soğuturuz. Etkileyici bir etki bırakmak için yapmamız gerekenler şunlar;

1-Kız Seçimi

Kız Keserken Yapılması Gerekenler!

Öncelikle çaktırmadan keseceğimiz kızı belirlememiz lazım. Dikkat etmemiz gereken hususlar şunlar;

1-Yanında erkek olmayacak(Yakışmaz)

2-Telefona çok fazla bakmayacak

3-Sürekli bir şeyler Anlatmayacak

4-Normal bir şekilde kendi halinde takılmış hafiften de sıkılmış birisi olacak.

Bu kadar yeterli, bunlar tabi ki şart değil ancak bunlara dikkat edersek işimiz daha kolay olur karşılık görme açısından..

2-İlk Bakış

Kız Keserken Yapılması Gerekenler!

Kızı ona fark ettirmeden seçtik ve açımızı ayarladık. İlk bakış önemli, her zaman hafızada ilk bakış kalır. Bunun için ses çıkarıp ilgisini çekmeye falan çalışmıyoruz kesinlikle. Sadece bize bakana kadar kendinden emin bir ifade ile bakıyoruz. Bizi fark ettiği an çok kısa bir süre daha bakıp gözümüzü kaçırıyoruz. Artık o kız buraya bakacak.. :)

3-Gülümseme

Kız Keserken Yapılması Gerekenler!

2-3 Defa karşılıklı bakışıp gözümüzü kaçırdıktan sonra eğer ki devam ediyor ise karşı taraf ile olan bakışma hafif gülümseyerek bakıyoruz. Tebessüm değil ama gülme de değil ikisinin ortası ayarlarsınız işte. :) Eğer ki o da bize gülümserse gayet güzel gidiyoruz demektir.

4-Cool Bir Görüntü Sergileme

Kız Keserken Yapılması Gerekenler!

Her şey iyi güzel ama biz dışarıdan nasıl görünüyoruz? Buna çok dikkat etmemiz lazım. Kızla kesişmek için eğilip bükülüp şekilden şekle girmemek lazım. Normal bir şekilde oturun, etraftaki insanlara karşı ilgisiz bir görüntü ile. Kesiştiğiniz kız görüş mesafenizden kayarsa siz düzeltmeyin. Bırakın o düzeltsin. Varsa sakalınızı kaşıyın arada, tabi bitlenmiş gibi değil :D İlginiz sürekli kız üzerinde olmasın çevrenizdekilerle de etkileşim kurun bir şeyler anlatın ve anlatırken kendinden emin bir görüntü sergileyin. Beden dilinizi kullanın..

5- Son Aşama-Tanışma

Kız Keserken Yapılması Gerekenler!

Artık işi sonuca ulaştırma zamanı. Eğer ki kız bu yaptıklarınıza karşılık verdi ve hala bakmaya devam ediyor ise kalkın yanına gidin. Ya da bekleyin o gelsin, genelde gelmezler ama gelenlere şahit oldum. :) Şimdi yanına gittiğimizde ne yapacağız derseniz, bir soru sorma bahanesi ile yaklaşabilirsiniz. Normal bir soru bulup soruyu sorarken sorunun ortasında oturabilir miyim dersiniz yanına tabi cevabını aldığınızda oturun ve soruyu unutup adınızı söyleyin direk. Sonra muhabbet uzar gider. Eğer ki oturmanıza izin vermez ise soruyu sorun cevabı aldıktan sonra yerinize geçin tekrar. İkinci ihtimalin olması çok zor ama yinede kılçıklı balıklar çıkabiliyor bazen. Ya da bunu yapmak yerine direk konuya girip "tanışalım mı?" diyebilirsiniz bazen işe yarar ama pek tavsiye etmem.. :)

Kız Keserken Yapılması Gerekenler!
Cevapla