Tamam yaz geldi bir açıldınız ama görüntü kirliligide yapmayın özelliklede koltuk altlarını jiletle almayın bu hem tahriş eder hemde kötü bir görüntü
Gelelim göğüs kıllarına geçen bir kız arkadaşım göğüsü çatala kadar açmış göz kayıyo tabi, kaymaz olaydı o bebek gibi kızın göğsünde kıl vardı suratına küsüyodum yapmayın böyle şeyler
Kol kılı az olana diycek bir lafim yok ama fazlaysa onu da alın

Ben zaten pantolon giyiyorum gerek yok demeyin merdiven çıkarken falan gözüküyor benden söylemesi


Özel bölgeyi söylememe gerek bile yok
Favorilerede değinmek istiyorum “halamın bıyığı olsa amcam olurdu" bunada dikkat edelim.
Kısacası görüntü kirliliği yapmayın biz pürüzsüz seviyoruz işte böyle bunun gibi

Veya böyle bilmem anlatabildim mi?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar