KS'de hergün hepimizin gördüğü ilginç içeriklerden sonra bu benceyi yazmaya karar verdim. Birçok insanın artık bunları aşmalıyım demek yerine benim yaram var demeyi tercih etmesi gerçekten insanı üzüyor. Ne yaparsa yapsın değiştiremeyeceği şeyler için üzelmemeli insanlar. Ayrıca bu şekilde sürekli sızlanan insanlar toplum içinde kendilerine yer bulamazlar.
1- Dünyanın En Çirkin İnsanı Benimmm!! : (

Farz edelim ki öylesin. Bunun için kafa patlatmanın sana zerre kadar faydası var mı , tabii ki hayır.Bu durumu her insan yaşıyordur muhtemelen. Ergenliğin ilk dönemlerin de böyle çok ilginç konular insanın zihnine giriyor.Ancak sitede gördüğüm kadarıyla 2 sorusundan birini çirkinliğini insanlara aktarmak adına paylaşan insanlar var. Bence bu tip arkadaşlar artık 5 yaşında küçük çocuklar gibi ağlayıp zırlamaya bir son vermeli. Çirkin oluşuyla ilgili bu kadar bence paylaşacağına gidip spor falan yapsaydı en azından adama benzeyecekti ama malum şahıs burada sızlanmayı daha faydalı buldu.
2- XY Yaşındayım Hala Sevgilim Olmadı!

Unutmayın ki bir takım ilginç tipler dışında neredeyse hiçbir insan sevgili bulmak adına çalışmalar yapmaz. Kader de varsa bir şekilde karşınıza birisi çıkar ve siz ne olduğunu anlamadan ilişkiniz başlar. Şu site de sevgiliniz var mı başlığıyla ilgili soruları ararsanız eğer insanların çok büyük bir kısmının sevgilisi olmadığını da görürsünüz. İlişkileri olanlar da zaten genel olarak uzun süreli , evlilik düşünenler. Ne kadar güzel/yakışıklı olursanız olun bu sizinle alakalı değil hayatınızın akışıyla alakalıdır.
3- Çok Yalnızım , Keşke Ölsem!!!

Çok ilginç bir serzeniştir bu. Hani Medcezir izleyen gençlik bununla çok karşılaşıyor sanırsam.Herkes birbiriyle kanka falan ne kadar güzel. Ama hiç kimsenin hayatı öyle değil. Hani bu sitenin en sosyal insanı bile ömrünü gezip tozmakla geçirmiyor veya telefonuna her an mesajlar gelmiyor. Günümüz sosyalliği ; ortalama 3-4 kişilik bir arkadaş grubuyla cafe cafe gezmek olarak tanımlanabilir. Eğer o uğruna ağlayıp zırladığınız mesele buysa kolay gelsin.
Listeyi uzatmak mümkün ancak akıllarda az çok bir resim oluşturduk zannediyorum. Üstüne alınanlar bir zahmet üstlerine alınsınlar. Kaybedenler kulübü izleyip moda giriyorsanız siz üstünüze alınmayın. O herkes de oluyor ama arada bir dünyaya atarlanıyorsanız problem var demektir.Bunu bir an önce aşsanız iyi edersiniz. Kolay gelsin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer