Bir insanı dinine, diline, milletine, rengine, ırkına bakarak yargılamak acizliktir.
Ne olmuş yani o siyah sen beyazsan? Ne farkınız var birbirinizden renginizden başka?
Ne oldu! Ne var! Kitabınız mı başka. Bu sana onu yargılama, dışlama hakkını vermez.
Ne olmuş o adamın senin kadar parası yoksa! Gideceğiniz yer aynı değil mi ? İkinizde toprak olmayacak mısınız sanki ? Kim gömülmüş parasıyla puluyla malıyla.
Baştasın, yöneticisin, hep sözün geçer ama bu sana insanları sömürme hakkını vermez. Gururlanma padişahım senden büyük 'Allah' var!
Sen beyazsın o siyah.
Sen milyonersin onun yiyebileceği tek lokması yok.
Dinine sözün hariç katılabilirim hatta onada katılıyorum kesinlikle yadırgamam yargılamam ancak benim için Müslüman insan yani gerçkten müslüman olan diyorum müslüman olmayandan önce gelir bu benim inançlarım gereğide olması gereken zaten ama müslüman olmayan arkadaşlarımda var çokda sevrim kendilerini burda bir sorun yok ırkçılığa sonuna kdar karşıyım bende milliyetçilik daim olsun :)
güzel bir paylaşım olmus, herkezin dini inancına veya ianançsızlığına rengine ve cinsiyetine saygı duymak lazım ırkçılık , meshepcilik ve cinsiyetçiliğe hayır...
Tebrikler güzel paylaşım. Gün geçtikçe azalacagina ayrımcılık ve kölelik artiyor. Bilinçli ve eğitimli olmanın dışında insan da olmak gerekiyor anlayabilmek için
En İyi Cevaplar