Eşit değilmişiz dün fark ettim!
Mesleğim gereği gün içinde bir çok insanla muhatap olduğum için, akşamları kolumu bile kaldıracak halim kalmıyor. Bunun üzerine dün 'sevgili anneciğimin' -odanı topla- isimli şarkısı tüm akşam modumu düşürdü.
Üzerine bir de demez mi; -Ağabey'inin odası da çok kirlendi, yarın orayı bir temizleyeyim.-
Tabi ben şok. Bizim evde bile başlamış bu eşitsizlik, ben hala ortalarda feminist feminist dolaşa durayım. Neyse tamam ben eşit olmadığımızı kabul ediyorum, bunu kabul ederken de erkeklerden şunu rica ediyorum;
Lütfen sizde artık eşit olmadığımızı kabul edin.
Sizin kadar güçlü olamadığımız için, yaptığınız kötülüklere karşılık veremeyeceğimizi anlamaya çalışın.
-Hiçbir kadına lütfen çirkince sözler sarf etmeyin.
-Kadınlar çiçektir, o çiçekleri koklarken lütfen daha narin olun.
-Ve lütfen en büyük ricam! Kendisine dokunulmasını istemeyen hiç bir kadına dokunmayın, öldürmeyin, yaralamayın...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar