Bence Artık Kadın-Erkek Eşitsizliğini Kabul Etmeliyiz!

Eşit değilmişiz dün fark ettim!


Mesleğim gereği gün içinde bir çok insanla muhatap olduğum için, akşamları kolumu bile kaldıracak halim kalmıyor. Bunun üzerine dün 'sevgili anneciğimin' -odanı topla- isimli şarkısı tüm akşam modumu düşürdü.


Üzerine bir de demez mi; -Ağabey'inin odası da çok kirlendi, yarın orayı bir temizleyeyim.-


Tabi ben şok. Bizim evde bile başlamış bu eşitsizlik, ben hala ortalarda feminist feminist dolaşa durayım. Neyse tamam ben eşit olmadığımızı kabul ediyorum, bunu kabul ederken de erkeklerden şunu rica ediyorum;


Lütfen sizde artık eşit olmadığımızı kabul edin.


Sizin kadar güçlü olamadığımız için, yaptığınız kötülüklere karşılık veremeyeceğimizi anlamaya çalışın.


-Hiçbir kadına lütfen çirkince sözler sarf etmeyin.


-Kadınlar çiçektir, o çiçekleri koklarken lütfen daha narin olun.


-Ve lütfen en büyük ricam! Kendisine dokunulmasını istemeyen hiç bir kadına dokunmayın, öldürmeyin, yaralamayın...


Bence artık Kadın-Erkek eşitsizliğini kabul etmeliyiz!
Not: Odam çiçek gibi oldu bakınız fotoğrafı, tabi ki eşit değiliz biz bir kere tertipli ve düzenliyiz. ;) <3 :)

Bence Artık Kadın-Erkek Eşitsizliğini Kabul Etmeliyiz!
Cevapla