• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kapalı Kadınlar da İnsan! Bu Kadar Ön Yargılı Olmayın (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3917
Yapay Zekaya Sor
Kapalı Kadınlar da İnsan! Bu Kadar Ön Yargılı Olmayın
Cevapla
Kadın Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
57 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

88

Cevap

104

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • KaderŞimşek12
    KaderŞimşek12 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    herekes görüşünü yazmış bende görüşümü yazayım:) rabbim bayanlara kapalılıgı kendilerini muhavaza etmeleri için emrediyor tamamen kapan diyen erkeklere soruyorum kaçı tesettürün ilk ereğin göz kapaklarına indigini biliyor? kadın ne giyerse giysin bakılmayacak! kardeşim sana gelecek olursak iyi güzel nefsinden bahsediyorsun ben direk kapan demiyorum ama yavaş yavaş toparla nefsimi yenemıyorum deme nefsini yeneip kafanı kapatmışsın sen canını sıkma zamanla olur evelAllah ne için başını kapattıgını düşün Allah için onun rızası için.

    0
    0 Yorumla
  • MUSTAFA1997
    MUSTAFA1997 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    bazen kapalı ama dizlerin üstü yırtık kişiler görüyorum..
    hemen yanımdaki arkadasa şuna bir sor pantolonu yoksa alalım birtane kendsine. yazıktr diyorum...
    ve huhhhhahhhhahhhha yı patlatıyooruzzzz :)
    ya mevzzu şu din gereği kapanıyorsa vucud hatlarını asırı (dikkat asırı dedim) gösterecek gıyımlerden kacınılmalı..
    yok kabuklu fıstık olma peşindeyse özgürlük onunnnn...
    diyecek bişiyok :)

    0
    0 Yorumla
  • ahbukızlar
    ahbukızlar Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Müslüman var bide süslüman var! Allah için kapananlara kesinlikle lafım yok. Ama kapalıyım deyip süslenen güzel görüneyim diye makyaj yapanlara uyuz oluyorum.

    18
    0 Yorumla
  • MedeniyetYuları
    MedeniyetYuları Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Ula abidik gubidik kapaniyorsalar adam gibi kapansinlar. O suslumanlatin yuzunden musluman insanlar hakarete ugruyor, yargilaniyor. Biz oule kapalilarin muslumanvmca kapali olmadigini biliyoruz ama islamda oyle olmadigini bilmeyen insanlar yuzunden digerleri zarar gorup yargilaniyor...

    3
    0 Yorumla
  • Baymayan1bayan
    Baymayan1bayan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tesettürün hakkını veren kapansın diyenleri anlamıyorum. O zaman soyunmanın hakkını veren soyunsun. 90-60-90 bir fiziginiz yoksa dekolte vermeyin, dar giyinmeyin, vücudunuzu belli etmeyin. Önce herkes aynaya baksın kendini düzeltsin ve ondan sonra yanındakini düzgün bir dille uyarsin. Herkes kendi nefsinden sorumlu.

    3
    6 Yorumla
    • Pembepanterci
      Pembepanterci
      +1 yıl

      Arkadaşım tesettürün hakkını veren kapansını biz neden söylüyoruz çünkü dinin gereği bu bizim dinimiz de bunu söylüyor dinde kapanın emri başınızı kapatın ama altınıza dar paça kot giyip de bacak hatlarınızı belli edin demiyor. İnsanlar da bu yüzden eleştiriyor. Açık giyen zaten açık giyiyor kimsenin açık giymek için 90-60-90 olmasına bir lüzum yok çünkü bunu belirleyen bir din olgusu yok açıksan açıksındır zaten bence yazdığını bir daha oku. Dine karşı gelme.

      Yorumla
    • Baymayan1bayan
      Baymayan1bayan
      +1 yıl

      @Pembepanterci dine karşı gelir gibi mi duruyorum? Eğer eşcinsellere bile insan gibi yorumlar yapılıyor ve haklar veriliyorsa yarım yamalakta olsa kapananlara saygı duyulsun herkes kendince dinini yaşıyor

      Yorumla
    • Pembepanterci
      Pembepanterci
      +1 yıl

      Neden bile diyorsun? Eşcinsel dediklerin insan değil mi ki onlara insanca yorum yapılmasın? Dinde hor görme yoktur. Çok hoşgörülü bir insan olduğunu ortaya koydun gerçekten. Başını kapat demiyor dinimiz kapanın örtünün derken el ayak ve yüz hariç her yerini kapat diyor. Sen başını kapatınca ve altına tayt giyip de başı açık bir kızın giydiği şeyden daha çok bacak hatların belli oluyorsa kafanı niye kapatıyorsun o zaman bir şey fark etmiyor yani amaç her yerini kapatmak anlatabildim mi? Din kafanızı kapatın ama diğer kalan yerler serbest demiyor. Açık zaten açıktır. Açığı eleştirmene gerek yok beğenirsin ya da beğenmezsin o ayrıdır. DİNİ YANLIŞ YAŞADIKLARI İÇİN ELEŞTİRİLİYORLAR KAFALARINI KAPATIP ALTLARINA TAYT YA DA DAR PAŞA GİYENLER HA Bİ DE KISA KOLLU GİYENLER VAR.

      Yorumla
    • Baymayan1bayan
      Baymayan1bayan
      +1 yıl

      @Pembepanterci evet çünkü dinimiz eşcinselliği helal kılmış ya ikisi de aynı kefene giriyor tesettürü doğru yasamayana da günah eşcinselle de günah ama. Birine haklar verilip normal davraniliyirsa diğerine de aynısını yaparsın din dini yaşama konusunda hoşgörülü eşcinselliğin yargılanması infaz!!

      Yorumla
    • Pembepanterci
      Pembepanterci
      +1 yıl

      of aman kime neyi anlatıyorum babadan oğula nesilsiniz mübarek Eşcinsellik haramsa sen escinselmisin hayır değilsin tamam sana bir zararı yok burada kimse kimseye karışmasın diyoruz zaten ama bende kapalıyım ve bazı kapalı arkadaşlar buna benim arkadaşlarım da dahil kapanmayı yanlış uyguluyorlar ve buna rağmen insanları küçük görüyorlar işte ben başımı kapattım tayt giydim ama sen bol paça giymişsin başın açık sen cehennemde yanacaksın gözüyle bakıyorlar biz bunu eleştiriyoruz anladın mı? Yani burada hem dini yanlış tanıtan hem de millete laf atan kapalılardan bahsediyoruz

      Yorumla
    • Baymayan1bayan
      Baymayan1bayan
      +1 yıl

      @Pembepanterci kendini geliştirmemiş ama modern takılanlarsan bahsediyorsun benim hayat felsefem "her koyun kendi bacağından asılır" ona buna yorum yapmak yerine kendimi düzeltilirim sadece mükemmel olduğum zaman başkalarına yorum yaparım

      Yorumla
  • sulee551
    sulee551 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ya hadi bir git. Kapanıyorsanız dininiz gereği adam gibi kapanacaksınız. Dinle dalga geçmek bu. Üstü minare altı şahane olmıycanız yani. Ya açık olun, ya kapalı. Acıyorum çünkü öyle kadınlar görünce. O derece rezillik.

    5
    0 Yorumla
  • Şalına_Münhasır
    Şalına_Münhasır Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Ortam isiyse gecicen o işi kardeş kusura bakmada nefsin körelmemis demek oluyor bu hala harama heves etmek oluyo bu.

    6
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Kimse dört dörtlük değildir

      Yorumla
    • Şalına_Münhasır
      Şalına_Münhasır
      +1 yıl

      üçlük dörlük ya da beşlik farketmiyor kötü örnek örnek değildir

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Suslenmeyi dar giyinmeyi kapalılık zanneden biri daha. Dar giyinceksen ne diye kapaniyosun gosteris icin mi? Hic kapanma daha iyi. Sen uslubune gore kapanirsan kimse bisey demez annelerimizden biliyoruz onlara neden kimse laf etmiyor. Sen bize degil once kendine yararli ol

    3
    0 Yorumla
  • tikmurat
    tikmurat Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yorumlara soyle bir baktimda herkes yine bir yargı icinde yok kapanan kadin kendine yakisan rengiymemeloi yok dar giymemeli. Ya sizeme? En azindan kapanaran sacini kapatarak biryerden baslamis sonra konusmasida degisir duzelir elbiseside duzelir siz yargiliyacaginiza oncebi donup kendinize bakin.

    0
    0 Yorumla
  • Nasipsiz69
    Nasipsiz69 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    Fotoğraflardaki tesettür değil. Kusura bakmayın. Nefis herkes de var diyerek tesettürü türlü türlü şekillere sokamazsınız. Örtünmek zor geliyorsa örtünmezsiniz olur biter. Kim için kapanıyorsanız ona göre davranın.

    4
    7 Yorumla
    • massakabir
      massakabir
      +1 yıl

      """Fotoğraflardaki tesettür değil.""
      fotoğraflardaki mi tesettür değil?

      Yorumla
    • Nasipsiz69
      Nasipsiz69
      +1 yıl

      @massakabir Hangi kitap da tessettürlüler makyaj yapar yazıyor? Millete göstermek için mi kapanıyorsunuz? Sabah sabah kötü konuşturma. Başında örtü, kıçında daracık kot pantolon. Çıplak gezseniz bu kadar laf söyletmezsiniz.

      Yorumla
    • massakabir
      massakabir
      +1 yıl

      """Sabah sabah kötü konuşturma.""
      benim seni kötü konuşturacak bir şey yaptığımı gerçekten düşünüyor musun? doğrusu seni anlamış değilim.

      linkhttps://cf. kizlarsoruyor. com/a63766/55556e7c-b506-43c8-af6f-11bf222399a1. jpg

      linkhttps://cf. kizlarsoruyor. com/a63766/ab305286-fb33-45a6-bf0e-970e751b3238. jpg

      """Fotoğraflardaki tesettür değil.""
      fotoğraflardaki mi tesettür değil?

      doğrusu ben sadece bir soru sordum. umulur ki düşünürsünüz.

      Yorumla
    • Nasipsiz69
      Nasipsiz69
      +1 yıl

      @massakabir Link paylaşacak kadar büyüdükten sonra gelirsin. Hiç uğraşamam. Bana laf sokma çabasına girecek kadar zamanın varsa gerçekleri kabul et. Kapanmak zor geliyorsa kapanmayacaksın.

      Yorumla
    • massakabir
      massakabir
      +1 yıl

      siz gerçekten neye dayanarak konuştuğunuzu bilmiyorsunuz.
      """laf sokma çabasına"""
      öncelikle benim yaptığım laf sokmak değil. düşüncelerimi savunmak. benim bu sözlerim içi boş sözler değildir. ve benim yaptığım da düşüncelerimi savunmak. ben düşüncelerimden çarçabuk vazgeçenlerden değilim.

      """""gerçekleri kabul et. """""""
      hangi gerçeklerden bahsediyorsunuz? doğrusu anlamış değilim.

      """"Kapanmak zor geliyorsa kapanmayacaksın.""""""
      siz neye dayanarak bu kadar emin konuşuyorsunuz? yoksa siz bizi tanıyorsunuz da bizim mi haberimiz yok?

      belki de bu sahte bir hesaptır. belki de ben bir erkeğimdir.
      siz zanna uyarak konuşanlardansınız.

      Yorumla
    • Nasipsiz69
      Nasipsiz69
      +1 yıl

      @massakabir Güle güle.

      Yorumla
    • Nasipsiz69
      Nasipsiz69
      +1 yıl

      @massakabir Kız olmadığınız halde kız hesabı açıp insanları kandırıyorsanız insanları aldatmış olduğunuzu ve yalancı olduğunuzu gösterir. 1. Müslüman yalan söylemez. 2. Hz. Muhammed s. a. v. efendimiz; "Bizi aldatan bizden değildir" demiştir. Yani sizin konuşmaya hakkınız yok. Sizi engelliyorum. Boş muhabbetlerle zaman harcayamam.

      Yorumla
  • Emotionless_girl
    Emotionless_girl Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yok canım sen yanlış anlamissin biz insan değiliz. Dini kabul ettik ya ortumeyi basardik ya insanliktan çıktık. Unutmamak gereken bir sey daha var şeytan kapali kizlarla daha cok ugrasiyor seytani biraktim nefis var yani.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kapanmak allahın emri bunda hemfikiriz. Açık olan da bu emre uymuyor bunda da sıkıntı yok. Mesele allahın emrine uyduğunu iddia edip aslında uymayanlarda. Bakıyorum etrafıma: suratta 3 kilo fondöten, dudakta ruj, gözde nike işareti gibi eyeliner. Pantolon dapdar, bilekler açık ama saç telleri kapalı. bir erkek saç telinden mi tahrik olur o kıpkırmızı dudaklarından mı? Şimdi ne anladım bu işten? Yani bunun arası olduğunu düşünmüyorum şahsen.

    2
    0 Yorumla
  • evrem568
    evrem568 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Şunu da ekle bir insanın bir insanı eleştirebilmesi için eleştiren kişinin eleştirdiği kişiye eleştirdiği konuda ondan daha iyi olması lazım o yüzden açık bayanların veya dinle zerre alakası olmayan kendi tesettürüne dahi dikkat etmeyen bir erkeğin ağzından bunları duymak çok gülünç ve tuhaf oluyor

    0
    0 Yorumla
  • EIasticHeart
    EIasticHeart Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ya kapanmakta sorun yok.
    Kapanıp süslenmekte de hata göremiyorum, benim haddim değil bu. Tamamen insan ve inandığıyla alakalı bir bağ bu.
    Ben aşırı bağnazları, yargılayıp da kendi beter olanlari sevmiyorum.
    Yoksa da dünyanın en İnkılapçılık ilkesini benimsemiş insanımdır..

    0
    0 Yorumla
  • nicksizname
    nicksizname Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    çok gerekli ve faydalı bir yazı olmuş teşekkürler :) başörtülülere laf atanlar yılandan eğri omurgaları var otursnlar kendilerini düzeltsinler önce.. Kapalı kadınlar birer mücahidedir günahın isyanın kol gezdiği diyarımızda Allah ın ayetini başının üstünde taşıyan yiğitlerdir onlar, biz böyle görüyoruz...

    0
    0 Yorumla
  • Eleadora
    Eleadora Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı.

    Allah uzun ömür versin demek neden saçma bunu algılayamadım? hakkıyla kapanana saygım sonsuz. ama köşe başında yiyişen , dar giyinen , açık giyinen , küfreden , erkeklerle flörtleşen sözde kapalılara saygı duyamıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sorun süslümanlarda. Süslüman bir kadının müslüman bir kadınla karıştırılmasına karşıyız. Bir kere süslümanların deve hörgücü şeklinde topuzları namazlarının dahi kabul olmamasına sebep.
    https://i.hizliresim.com/L3pDZb.jpg

    3
    2 Yorumla
    • kocadarbe
      kocadarbe
      +1 yıl

      şu emine erdoğanın deve hörgücünden mi bahsediyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kocadarbe şimdiki kızların hep öyle

      Yorumla
  • Mesutmsk
    Mesutmsk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    bir çoğumuzun ben dahil annemiz kız kardeşimiz başı kapalıdır saygımız da sonsuzdur ama biri eğer göstermelik türban takarak din sömürgeciliği yapıyorsa ATATÜRK düşmanlığı yapıyorsa benden saygı beklemeyin

    1
    0 Yorumla
  • Sürsil
    Sürsil Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    Üstadım bunu sana diyenlerden önce Peygamberine söylemen gerekiyor. Çünkü o sen kıyamet alameti olarak görüyor. Ahir zamanda giyinen çıplaklar olacaktır diyor. Önce bununla bir cebelleş. Daha sonra seni eleştirenlere laf sokarsın :)

    1
    4 Yorumla
    • romantic1996
      romantic1996
      +1 yıl

      asıl sen once her dine ait peygamberlere saygılı ol terbiyesiz

      Yorumla
    • Sürsil
      Sürsil
      +1 yıl

      @romantic1996 Ben hakaret ettiğimi düşünmüyorum. İnsanların görüşlerine ve fikirlerine sizden daha saygılı olduğuma da eminim.

      Yorumla
    • romantic1996
      romantic1996
      +1 yıl

      inançları küçük düşüroyursun ama farkında değilsin demeekki

      Yorumla
    • Sürsil
      Sürsil
      +1 yıl

      @romantic1996 Mübarek! Biz insanların görüşlerine asla saygısızlık etmeyiz. İnsanlar kendi inançlarına saygısızlık yaparlar ve bunu dile getiren uyaranlar saygısız olur. @soran arkadaşında yaptığı tam anlamıyla bu. Dinde ki örtünme usül ve kaidelerine muhalefet bir yazı yazmış. Belli ki bi'dat işliyor ve çevresinden tepki alıyor. Bu tepkilerden bıkmış olacak ki, hem kendine taraftar toplamak hemde içini dökmek için bu yolu seçmiş. Sen @soran arkadaşı eleştireceğine bana takılmışsın. Haksız mıyım üstadım...

      Yorumla
  • DüşünürKişi
    DüşünürKişi Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Kapalı kadınlarda insanda. Başörtü dikkat çekmemesi için takılıyor. Kimse çarşaf olayına dikkat etmiyor. Vücut hatları elli olmayacak deniyor. Dikkat çekilmemeli diyor. Renkli renkli başörtüde nerden çıkmış.

    1
    0 Yorumla
  • reelobjektif
    reelobjektif Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Kapalı değil de şuna "tesettürlü" desek daha mantıklı olur diye düşünüyorum. İster tesettürlü isterse tesettürlü olmasın; önemli olan her iki öesime de ön yargı yapmamak için hepimizin önce kendimize bir özeleştiri yapması gerekir. İşte o zaman "insan" oluruz.

    0
    0 Yorumla
  • PiIIiBebek
    PiIIiBebek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Saç kapalı, altta kot pantolon. Sence bu nedir? Dinimiz bize bunu mu emr ediyor? Artı, siz bu kapanmayı moda olarak görmüyor musunuz? Bu ön yargı değil. Bence böyle düşünen insanları, onlardan önce sen bir düşün. Dediğin gibi empati kur

    3
    4 Yorumla
    • Tiasta
      Tiasta
      +1 yıl

      Anlamadıgnız noktada su mini etek giyip sokakta gezen açık olduğu için istediği gibi giyinebilir laf söylenmez. Kapalı biri kot pantolon giyince kapalı ama dar giyiniyor dinin emirlerine uymuyor demek saçmalık. Açık giyinen komple dinsiz o zaman. Herkes seçimini kendi yapar kimi carsafa girer kimi basortuye kimide basını kapatmaz vucudunu kapatır ya da heryerini açar gezer. Turkiyedeki açıklarda müslüman. Ama kapanan biri dar giyinince 2 kat dinsiz. Yobazlık budur bence.

      Yorumla
    • PiIIiBebek
      PiIIiBebek
      +1 yıl

      @Tiasta Birincisi, mini etek giyip dışarda fink atanlara bişey demediğimizi nerden çıkardınız? Her koyun kendi bacağından asılır. Bir diğer ikincisi ise, size zorla etek giydirmiyoruz ya. Eleştiri sadece. Başında eşarp, altında kot pantolon olan birisi, karşıdan gelen eleştirilerin farkında olmalı. olmalı ki tepkisini buna göre versin. Eğer bu tutumumuz yobazlık ise, yobaz olalım

      Yorumla
    • Tiasta
      Tiasta
      +1 yıl

      İşte tepki vermeye hakkınız yok. Çünkü sizi ilgilendirmiyor kimin ne giydiği.

      Yorumla
    • PiIIiBebek
      PiIIiBebek
      +1 yıl

      @Tiasta k. bakma ama böyleleri yüzünden, annemizin ablamızın eşarbı kirleniyor. bilmem anlatabildim mi? Eğer benim eleştirim size ağır geliyorsa cevap vermezsiniz olur biter

      Yorumla
  • ErcanTurk
    ErcanTurk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Din kadına korun derken erkeklerin gözünden korun diyor.
    Arafta kalmış sizler doğru kapanan insanlarında adini karaliyorsunuz.
    Insanlar konusur susmaz hep bir elestiri karalama olacaktir aksi halde dunyada bukadar kargasa savaslar olmazdi zaten.
    Bende muhafazakar bir aile evladi olarak yolda eşarp ya da şal takip dar pantolon giyip kalcalari meydanda kizlar goruyorum ve onlara sunu sormak istiyorum sizce sacinizdan mi yoksa kicinizdan mi daha cok tahrik olabilirim?

    2
    2 Yorumla
    • MUSTAFA1997
      MUSTAFA1997
      +1 yıl

      agzına saglık kardes. muhtesem bir yorumun var

      Yorumla
    • ErcanTurk
      ErcanTurk
      +1 yıl

      @MUSTAFA1997 tesekkur ederim kardesm

      Yorumla
  • MangekyouSharingan
    MangekyouSharingan Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Ulan eyvallahta nefsi varda dişiliği gizlemek amacıyla yapılan kapanma olayında en ufak bir süs dahi olmaması lazım eğer nefsini yenemiyorsa açsın yoksa insanlar kafasını güzel görünmek koca bulmak için kapattığını düşünüyorlar haklılarda, çoğu çirkin kız kapanınca güzel görünüyor sebebi çok açık her neyse uzatmaya gerek yok. İslamda böyle hoşgörü yok gayet katı bir din yerinde olsam böyle saçma sapan bahanelerin arkasına geçmem, cehennemde g*tünüzde ateş patlar aman haa

    0
    0 Yorumla
  • Ruhsuz_Şair
    Ruhsuz_Şair Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Herkes kendisi icin kapaniyor elbet. Nasil ki biz gotu basi acik olanlar hakkinda konusmuyorsak. Onlarinda kapalilara saygi gostermesi gerekir. Nasil giyinirlerse giyinsinler. Carsaf giyiliyo diye yobaz gibi gorurler. Biraz acilincadada kasarliklarini gizliyor derler. Oyuzden herkesin hayati kendine..

    0
    0 Yorumla
  • Esprisso
    Esprisso Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    kapanmasın kardeşim o zaman asla ön yargıyı savunmuyorum ama tesettür denilen şeyde amaç kendini gizlemek ilgi çekmemek değil mi o zaman çekmesin hak denilen şeye bu kadar inandıktan sonra hakka giriyorlar kardeş

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    biz insan değil mi dedik ? ama kapalılar ancak bazımızdır evlenmediğimiz sürece size kadın gözüyle bakmamızı beklemeyin eğer bir erkek size kadın gözüyle bakıyorsa ya sapıktır ya da siz geröek kapalı değilsinidir zaten kapanmanın macı kadınlık cazibenizi tamamen yok etmektir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    istedğini yapar niye yapmasın canım, ama tesettür olmuyor , sadece kapalı oluyor ve Peygaöber efendimizin lanetine uğrama tehlikesi bulunuyor, çünkü açıkça ifade edilmiştir kapalı çıplaklae şeklinde.

    Kendini haklı gösterecek bir yazı yazmışsın destekçilerin de altına toplanmış. Hey gidi müslüman 😐

    0
    0 Yorumla
  • Justmaeyez
    Justmaeyez Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kesinlikle ayrım veya dışlama gibi bir olay yok ama o başörtülerinin altına koydukları kafalarının 3 katı olan şeylere ferek yok, baş örtüsünün amacı dikkat çekmemek asıl öyle dikkat çekiliyor, sözüm süslümanlara

    0
    0 Yorumla
  • işlkhjghfghfds
    işlkhjghfghfds Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    şimdiki kapalıların %80 i kaşarlığını gizlemek için kapanıyo bunu inkar eden ya aptaldır ya da kapalı

    14
    2 Yorumla
    • asdfghjklşi64
      asdfghjklşi64
      +1 yıl

      Haklısın.

      Yorumla
    • Uzgunolankiz
      Uzgunolankiz
      +1 yıl

      @asdfghjklşi64 senin beynin kapali
      Hic te bile degil!

      Yorumla
  • EvcilBoğa
    EvcilBoğa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Kimse kendi dötündeki çuvaldızı görmez ama insanların dötündeki iğneye laf yapar...

    Not; Çuvaldız, iğnenin birkaç katı büyüklüğünde...

    3
    0 Yorumla
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Yani diyorsun ki "oruç tutarım ama arada nefsime yenik düşüp çaktırmadan yemek yerim, ben de insanım"

    3
    0 Yorumla
  • FrEEPoWerFuL
    FrEEPoWerFuL Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    kapalı bayan makyaj süremez kapalı bayan dar giyemez kapalı bayanın saçı azcıkta olsa gözükemez gibi şeylerde çok saçma kapanan kendine tam kapanan da kendine komple açık gezende kendine

    eline sğalık

    6
    0 Yorumla
  • tarıktarı
    tarıktarı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    kardeşim allah gönlüne göre versin. maşallah çok yakışmış. yakışmasa dahi allahın emri kapalı olmak. sen dinin emirlerine göre yaşamaya gayret et. kapalı kişileri eleştirenler. ya siyasi yönden bakıyor. veya dini inancı kıt olan kimselerdir. takmayın kafanıza. it ürür kervan yürür.

    0
    0 Yorumla
  • freedom667
    freedom667 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    o kapalılar ilk önce davranışlarını düzeltsin ön yargılarını yıksın ondan sonra biz onları insan yerine koyarız sen canını sıkma

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Vazgeçemem şahsem ben. Çünkü bu tarz tam tesettüre uymayanlar yüzünden İslam düşmanlarının eline koz geçiyor. Şuna bak diyorlar kapanmış ama daracıcık giyinmiş bunlar böyle işte diye. Kapanan bence tam kapansın. Ama bundan ayrı olarak kimsenin kimseye karışmaya hakkı yok. Benimkisi sadece bir görüş. Herles kendi hesabını kendisi verecek.

    1
    0 Yorumla
  • Eceyyy
    Eceyyy Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Katılmıyorum. Kapanacaksanız adam akıllı kapanın. Çoğu kapalı ortalıkta süslüman bir şekilde geziniyor.

    4
    0 Yorumla
  • Gibörtıl
    Gibörtıl Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Öyle bir kapanıyolar ki açıklardan daha tahrik edici. Sapıttılar iyice irana benzediler.

    Başları eğri deve hörgüçleri gibidir. Bunlar cennete giremeyecek, onun kokusunu dahi duyamayacaklardır. (Müslim, Cennet, 52 ( 2128)

    0
    0 Yorumla
  • Jetlag
    Jetlag Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Tabi tabi ya üst kapalı alt dar pantolon her şey meydanda bir iki değil alayı öyle birde yaz gelgi kafalarına güneş gözlüğü geçirirler oldu süslüman yok öyle din. Öyle yarım giyinmekle kapalıyım demeyin. Yazık valla.

    3
    1 Yorumla
    • blondeaddict
      blondeaddict
      +1 yıl

      Helall

      Yorumla
  • psyduck
    psyduck Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim saygım yok kusura bakma ya tam kapanırsın ya da tam açılırsın

    12
    0 Yorumla
  • Kediseverkedicik
    Kediseverkedicik Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Ya ben kapalı kadın görüntüsünden hoşlanmıyorum. Tesettür ideolojisine olunabilecek en uzak noktadayım. İnsan muamelesi gösteririm ama sadece bu kadar. Zaten kapalı kadınlar benden ben onlardan hazzetmeyiz. Birbirimize sataşmayıp geçinip gidelim.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    o zaman zorla kapandığınız gerçeğini kabul edin bari. onlar da insan nefis falan filan diyorsan, yapmakistedikleri başka demektir

    5
    0 Yorumla
  • Nostrovia
    Nostrovia Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kimsenin onlara ön yargılı yaklaştığı falan yok.
    Bu örtü bir sektör ve para kazanma yolu olduğu için açıkça biliyoruz.

    2
    0 Yorumla
  • irem3434
    irem3434 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    o basini kapatmayi biliyorsa dar giyip popona gostermek yerine uzun etek giysin ki dnup erkeklr kalclarna bkmasn ack kzlara gelnce basi ack olunca goze btmyr

    2
    0 Yorumla
  • Fecir
    Fecir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kapalı ya da açık. İsterse başı kapalı olsun, üstü çıplak gezsin, isterse başı açık olsun üstü kapalı gezsin. Size iyi olana sizde iyi olun. Bu yeterli..

    2
    0 Yorumla
  • streç
    streç Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Eline sağlık güzel paylaşım olmuş. Bunu ülkemizde de kimsenin tarzına, giyimine karışmadan yapabilsek ne ala. Gel gör ki olmuyor.

    1
    0 Yorumla
  • MinyonCadı
    MinyonCadı Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    mukemmel insan yoktur yargilayan insan coktur maalesef herkes kendine baksin

    2
    0 Yorumla
  • retkir12
    retkir12 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bende kapalıları seveim hoşuma gider lakin öyle insanlar var ki hem kapalıların adını kirletiyor bu gün kafa kapalı altı açık insanlarda gördüm ne bilim ya öyle işte ya tam kapalı olursun ya da olmazsın

    1
    0 Yorumla
  • Fascist
    Fascist Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Tesettür tarz değil farzdır. Hakkını veremiyorsan hiç girme bencemi okuyabilirsin.
    www.kizlarsoruyor.com/.../a50924-tesettur-tarz-degil-farzdir

    3
    0 Yorumla
  • LaFontendenAyten
    LaFontendenAyten Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Ülkemin insanları 9-10 hatta 5-6 yaşındaki kız çocuklarının kafasını kapatıyor. Gel de buna da saygı duy hadi

    2
    15 Yorumla
    • bosver1919
      bosver1919
      +1 yıl

      evet hatta peygamberimiz konuşunca la ilahe illallah demeyi ögretin diyo. daha konuşmayı bilmeden dini keliymeler ögretmeyi istiyo gelde saygı duy peygamberimiz bilmiyo bu işleri sana sormayı unutmuş kusura bakma. saygı duymamak lazım.

      Yorumla
    • LaFontendenAyten
      LaFontendenAyten
      +1 yıl

      @bosver1919 bırakın çocukluğunu yaşasınlar

      Yorumla
    • bosver1919
      bosver1919
      +1 yıl

      alakayı anlayamadık sana zaten anlatabilecegimizide sanmıyorum itikat konularını yeniden ele alman lazım itikatı daha önce duyduysan tabi bir bilenle görüşmelisin kib

      Yorumla
    • LaFontendenAyten
      LaFontendenAyten
      +1 yıl

      @bosver1919 arkadaşım uygulamalı olarak öğretirsin kendi çocuğuna ama millete göstere göstere 'bak ben kızıma dini konuları öğretiyorum' der gibi kızın kafasını kapatmanın mânâsı ne?
      Başörtüyü türbanı büyük insanlar bile hakkıyla taşıyamıyorken neden küçücük kıza benimsetilmeye çalışılıyor? Sormayacak mı sana yaşıtlarımdan niye farklıyım diye
      Kendi isteğiyle bunu yapmadığı sürece sağlıklı bir yaklaşım değil bu. Çünkü yasaklar merakları doğurur

      Yorumla
    • Fthmtf
      Fthmtf
      +1 yıl

      @LaFontendenAyten ağaç yaşken eğilir

      Yorumla
    • LaFontendenAyten
      LaFontendenAyten
      +1 yıl

      @Fthmtf ben de zaten kendi evinde istediğini öğret diyorum. Aynı şekilde erkek çocuğuna da öğret. Bu kötü bir şey değilki. Lakin günümüz insanları her şeyi gösteriş için yapıyor

      Yorumla
    • Fthmtf
      Fthmtf
      +1 yıl

      @LaFontendenAyten onlar zaten münafık dinimizde gösterişe yer yok hemfikiriz

      Yorumla
    • LaFontendenAyten
      LaFontendenAyten
      +1 yıl

      @Fthmtf tabiki hemfikiriz kardeşim. Şöyle düşün 5-6 yaşındaki kızının başını örtmek istiyorsun. 5-6 yaşında bir erkek çocuğun daha var. Mesela erkek çocuğunun başını örtmeyi düşünmezsin demi?
      O zaman kızı örtmeyi neden istiyorsun? Kız olduğu için mi?
      Dinimiz örtünmeyi emreder ama o yaştaki çocukları örtmeyi değil.

      Yorumla
    • Fthmtf
      Fthmtf
      +1 yıl

      @LaFontendenAyten haklısın ama bu dönemde kızın başını 15 - 16 yaşında örtmeye kalkınca da kabul etmiyor çevremde çok örneği var

      Yorumla
    • LaFontendenAyten
      LaFontendenAyten
      +1 yıl

      @Fthmtf zaten kendi isteğiyle olmalı. Eğer kendi isteğiyle değil de aile baskısı olunca psikolojik olarak bile etkileyebiliyor o kızı

      Yorumla
    • Fthmtf
      Fthmtf
      +1 yıl

      @LaFontendenAyten tabiki kendi isteği ile olmalı ama dinimizin bir emri olduğunu bildiği halde ülkemizde örtünen kişi bir hayli azaldığı için örtünmekten utananlar var ay çok banel diyenler var örtünmemek modernlik diyenler var

      Yorumla
    • LaFontendenAyten
      LaFontendenAyten
      +1 yıl

      @Fthmtf günlük hayatta ben bir sıkıntı çekmiyorum. Herkes kendi dediğinden sorumludur. Ön yargıları yıkmak gerek

      Yorumla
    • Fthmtf
      Fthmtf
      +1 yıl

      @LaFontendenAyten özelden konuşabilir miyiz?

      Yorumla
    • LaFontendenAyten
      LaFontendenAyten
      +1 yıl

      @Fthmtf tabiki ama yarın konuşsak benim için daha uygun olur

      Yorumla
    • Fthmtf
      Fthmtf
      +1 yıl

      @LaFontendenAyten tabi ne zaman istersen

      Yorumla
  • BlondeScarlet
    BlondeScarlet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kapalı bir kadın açık giyinmemeli bence. Bu bence tarafı, fazlasına yorum yapamam. Sonuçta herkesin Allah ile arasında bir yol bu.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Açığın ama asla açık kapalı ayrımı yapmam bem hic bir kapalınn acıga kapanacaksın die baskı yaptıgını veya Allah uzun ömür versin cıplak dedigini gormedim sen kapalımısın? Bu arada çok imla hatası yaptım k. bakma tel bozuk biraz :D

    0
    0 Yorumla
  • Tiryaki9
    Tiryaki9 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Herkesin hayata bakış açısına saygı duymamiz lazım insanlar kendine yapılmasını istemediğin şeyi kimseye yapmamalı

    0
    0 Yorumla
  • afyonlugenç03
    afyonlugenç03 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    örtünmek allahın emridir açık ve nettir kurallar bu modadır tesettür le modayı karıştırmamak gerekli...

    0
    0 Yorumla
  • SapıkveRomantik
    SapıkveRomantik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu ne rezalet ? Sözde demokratik ülkeyiz. Fakat insanları tercihlerine ve giyimlerine göre sosyolojik sınıf ayrımına tabii tutuyoruz. Cidden bir reset atılmalı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kapalılara laf edenler siz kapanın da örnek olun çok biliyorsanız

    4
    0 Yorumla
  • Almenda
    Almenda Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Birileri "Tarz" diye, Birileri "Farz" diye kapanıyor artık...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bayağı iyi saçmalamışsın, demek dar giyilebilir öyle mi?😄

    7
    1 Yorumla
    • Jetlag
      Jetlag
      +1 yıl

      Ne yapsın zavallıcık süslüman kendi haberi yok 😂

      Yorumla
  • atarlı_şekerpare
    atarlı_şekerpare Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Şuna bak demek yerine önce kendine bakmalı insan kendin yapmadığın bir şeyi başkasına deme diye buyuruyor efendimiz svs.

    0
    0 Yorumla
  • AfetHoca_
    AfetHoca_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben saygılıyım da, keşke onlarda saygılı olmayı öğrenseler.. Tabi ki herkes için demiyorum, büyük bir kısmı içindi.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (72)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Benceler > Kapalı Kadınlar da İnsan! Bu Kadar Ön Yargılı Olmayın
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Toplumun Kadınlara Empoze Ettiklerine Kadınlar #SanaSormuyorum Diyor! 24 cevap verildi
Toplumun Kadına Baskısı ve İşte Bir Deri Parçasının Bakireliği Temsil Etmeyişinin Açıklığı! 8 cevap verildi
Kadınlar kadar duygusuz bir varlık dünyada 13 cevap verildi
Dikkat Bakım Vakti! Kadınlar İçin Bakımlı Olmanın Altın Sırları 4 cevap verildi
Regl Öncesi Belirtiler: Kadınların En Büyük Kabusu 21 cevap verildi
Yalnızca Kapalı Kadınların Anlayacağı Şeyler 79 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨