AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Kapalı olmanın amaci tesettürlü olmak değil mi? Şimdi başı kapalı ama tesettüre uymaya birini görünce eleştirmek istiyorsun ama herkesin kendi seçimi banane diyorum ve bu durumu dile dokmuyorum ben
bak resimdeki deki de kapali
ama makyajli
eger dini için kapaniyorsa o zaman makyajda yapmayacak
elestirlenler
kafayı kapatıp daracık giyip makyaj yapanlar
Açıksa kendine açıktır insan, kapalıysa kendine kapalıdır yine insan.. Kim ne yapmış bana ne, ben ne yapmışım kime ne? ;)
Rabbim yolundan izinden ayırmasın... Tesettir süs için değil süsü örtmek için örtenlerden eylesin... Amin...
Bu bence yazdığın için teşekkür ederim ederim sana eline sağlık 😍 ve bu arada cahıl insanlar ne derse desin köpekler havlar sonuçta 😊
Ben elimden geldiğince uyarıyorum fakat o esnada bile nefslerinize hakim olamayıp doğru denilen bir şeye bile karşı çıkabiliyorsunuz. Doğruyu yanlışı ayırt etmemiz dileğiyle iyi günler..
kapalı kızlar ya da hanımlar neden sürekli ağlar sürekli sanki haksızlığa uğradıklarını söylerler anlamam bu sizin kararınız buna sahip çıkın başörtümüzü koruyun kendimize laf söyletmeyin
bunu kapanmadan önce düşünecektin. örümcek kafalı olarak dolaşmaktan ne zevk alıyorsanız...
Müslüman değil "Süslüman" ise sorun var eğer yoksa sorun yok.
bir baslim vardi sesli makalede: bas örtüsünü kazandik, tesetturu kaybettik diye.
Kapanacaksan ALLAH emrettiği için kapanacaksın ve tesettürü cazibe için kullanmayacaksın
Saygı duyarım, istedikleri gibi giyinsinler yargılamam, sadece onlarla anlaşamıyorum, uzak durmak istiyorum.
Kapalı bayanlara saygım var ama üstü kapalı altı açık beyanlara saygı göstermem ya gurundugun gibi olacaksın ya da oldugun gibi goruneceksin
Bütün yorumlarda da bir tane eksileme var soran kişi galiba kddj
Nefsin varsa kapanmıycaksın kapanan insan nefsine hukmedendir siz zaten güzel ve çekici diye kapanıyosunuz adam gibi ferace ya da pardesuyle kapanan yok süsluman sıkma baş olup çıktınız !
kapalı kadınlarda insan önyargılı olmayın derken? kapalı kızların kadınların gördüğü rabeti başka hiçbir ülkede görmüyorlardır neyin kafası bu
Eşim ya da yakın çevremden birisi değilse ben müdahale etmem edemem zaten. Her koyun kendi bacağından asılır çok şeapmamak lazım :)
İnsanları neden kıyafeti ile yargilarsiniz.. kapali kızlar neden komplexe girersinizz ortada birşey yokken.
Kapalıyım diye içinde bin türlü fesat geçiren insanlar kapanmayı haketmiyor. kapanıpda çantasında binbir makyaj malzemesi taşıyanda hak etmiyor.
Söylesen insan gibi seni sapik yapıyorlar yobaz diyorlar göğsü bütün vücudu belli olan bir kapalılık tabiri yok modern kapalılık diye bir şey yok o yüzden hepsi şekil kapalılığı
Kesinlikle ön yargılı değilim ama başına o örtüyü ortup altına tayt çorap kısa etek vs giyenlere kufurun alasini ediyorum daha kışkırtıcı oluyor çünkü ha edebiyle takar türbanını bacimdir...
İstedikleri gibi giyinsinler kimse karışamaz ama acik kızların giyinisine bakip namus bekciligi yapmasinlar. Herkes ozgur olsun bu ülkede.
1 ton makyaj var yine ''bazılarının'' suratında, bu kapalılığa girmiyor yalnız.
Annem kapalı olmasına rağmen en samimiyetsiz bulduğum kadın tipidir kapalı olanlar
Ben de kapalı olmama rağmen benim de maalesef.
Günümüzde kapalı da kalmadı orası ayrı tabii.
@Avokadondurma çünkü çok pislik ve azgın olduklarını gördüm
Bu açıdan bakman çok yanlış.
Karşılaştıkların öyle olsa da bunun "başörtü" ile alakası yok, inşallah bunu biliyorsundur.
@Avokadondurma böyle denk gelmesi böyle düşünmeme yol açıyor diyelim
Anlıyorum.
Sana katılmıyorum.
Ama savunamıyorum da, ülkenin süslümanlığı ortada.
@Avokadondurma malesef bunları birçoğu aile ve mahalle baskısı tabi
Aynen aynen. Bak buna katılıyorum.
Ülkemizde kapalılık baskıdan yani şuursuzca. Ve hemen hemen hepsi de moda için. Kapanmak da moda artık
@Avokadondurma kapanmak uslu ev kızı süsü veriyor çünkü
Evet. Bu da kullanılıyor.
Ülkece halimiz vahim.
Hocam sunu anlamadim annenidemi aevmiyosun?
@hammaamamia öyle değil tülbent giyiyor benim annem öyle türbanlar takanlar var ki sanki lunapark gibi onlar dan bahsediyorum ben
Eskiye bakarsan eski nesile bir tane simdiki ispilar gibisini goremezsin yoktur simdikiler muslumanligi kullaniyo basortu takip sks yapiyo amaci muslumanligi kotulemek veyada karsisindakine daha cok zevk vericegini dusunmek her turlu kotuluyo suslumanlari sktr edin cak gec abi bu devir boyle salla
Kapalı olsalarda tutucular abi ne yapalım anlayışsız insan turunu
evet onlarıda sevip okşayıp kokluyoruz.. sıkıntı yok.. ayrım yapmıyoruz.. :) :)
Kapalılık, üstünde dikkat çekici takı, makyaj, parfum, pantolan ya da dar şeyler hatta topuklu bile olursa bu kadın kapalı değildir. Saygılar
Bir daha sevcek ya da evlencek olsam. kesinlikle kapali ve hoş bir Türk kiziyla olurdum.
süslümanlar ayrı normaller ayrı
kapalı karılar acık karılardan daha azgın ve şeytan.
Güzel ifade etmişsin eline sağlık
Teşekkürler :)
Tamam siz süpersiniz, allah için açık kadınlara laf etmiyor gibi konuşmayın birde daha iğrenç oluyorsunuz
Madem dikkat cekecek kapanmasin o halde
Tamam, üstü tophane altı şişhane deriz ozmn.
Sen hiç konuşma yukarıyı o kadar okuyup sadece bunu çıkarıyosan bravo 🙏🙏🙏👏👏
Okumadımki :D
Ben tesettürlü olmadığım için daha doğrusu tesettürlü olmayan her kız alt ve üst olarak Şişhane mi oluyoruz? Neden insanları giyimlerine göre yargılıyorsunuz? Kapalı biri pantolon giyince neden cinsel hayatı olmuş oluyor? Herşeyden önce bu etiketi ona yapıştırmak sana mı kaldı? Bu Nasıl bir zihniyet yahu ?
@Zvynxp Sen çok yanlış anlamışsın olayı, burda bahsettiğimiz kafasına türban takıp alt tarafını tam zıttı giyinmesinden dolayı, alt ile üst tarafın farkını vurgulamak adına tophane ve şişhane deniyor. Komple açıkken veya komple kapalı iken böyle bir çelişme olmadığından benim bir lafım olmaz. Şöyle bişey www.ateistplatform.org/galeri/images/komik/010.jpg
Yanlış anlamadım bana açıklaması bizzat böyle yapıldı. Belki sen farklı ifade ediyorsundur veya bana açıklayan arkadaş yanlış anlamıştır. Herneyse. O fotoğraftaki, tunik ve pantolon kadar masum değil zaten. Photoshop değilse tabi.
Su resme ancak oha diyebilirim
@Zvynxp www.siirtajans.com/...hane-alti-tophane-32276h.htm Buna bak. Uyumsuzluk için kullanırız biz bu deyimi.
Başlık çok acıklı olmuş be
Asıl onlar insan lan.
sanki biz dört dörtlüğüz bide onları eleştiriyoruz
Kapalılar altın çaglarını yaşıyor sen neden bahsediyorsun
Hatta bazi kapalilar cok guzeel 👍😍😍
ayrımcılık kötü birşey...
evet kötü dini kullanmak da kötü ortası nasıl olur
Bence kimsenin kimseyi uyarma hakkı da yok.
Bilmiyorum Kur'an'a inanıyor musunuz. Uyarma ile ilgili söylemek istiyorum. Hani Kur'an'da helâk edilen kavimler geçer ya, onların helâk edilme sebebi, toplumda artık kimsenin birbirini uyarmaması, kötülüklere engel olmamasıdır. "Bir ülkede ıslah ediciler olduğu sürece biz orayı helâk edecek değiliz"(ayet)
Kapalılara değil süslümanlara önyargım var.
Asıl kapalılar bize ön yargıyla bakıyor!
Tesetturun hakkını veren kapansın
Ya tam olsun ya hiç olmasın
Belki yavaş yavaş kendini alıştırarak kapanıcak çok kolaysa sen git bir anda kara çarşafın içine. Azcık empati kuralım !
Ben çoğunu hiç zorlanır bir halde görmedim gayet rahatlar
Sen cübbe giymiyosan konuşma bence normal giyiminden vazgeçip çarşafa girmek kolay bişey değil. Ayrıca sen bir insanın düşüncesini görmediğin için ne hissettiklerini bilemezsin ben içlerinde bulunmuş insanım
Evet ben cübbe giymiyorum giymeyide isterim, şayet giyersem de o cübbenin hakkını veririm, sırtımda cübbe kolumda kızla kadınla dolaşmam, sırtımda cübbe kadına kıza bakmam, yeni kapananlara zorlananlara amenna ama kafayı kapatıp kı, çının yarığını çıkaranlara kapalıda denilmesin kapalı gözüylede bakılmasın, diğer kapananlarada laf getirtmesin bir zahmet
Ben de öyle düşünüyorum..
@canözümpapatya sağolun, demi ama sanki avrupa birliğine girmeye çalışan türkiye değilya uğraşsın zorlansın :) bir erkek olarak inanın çarşaflı kadınlara bir saygı oluşuyo bende, ama kafası kapalı aşşağısı açıklarda normal açıklardan daha azdırıcı geliyo
Empatine başlatma kapncaksan adam gibi kapan dudaklarda kıpkırmızı ruj kçta daracık kot dilden Allah duşmez bnmde boyle arkadaşim var sinirime gidiyor fecii 😠 kapandıysan adam gbi kapan vala ben açığım ama kapalıya da çok bakılyo hangimiz teşhirci?
@hanzadeee9361 giyinmiş çıplaklar daha teşhirci
Bazı kapalılar gerçekten kapalılığı hâk ermiyor...
Kimse önyargılı değil
Doğru
Allahın ayetini oyuncak edenlere saygim da s
Sevgimde yok yapmaya calisan zaten halinden belli olur ama suslumanlar her lafi hakediyolar
Bu isyanın bize değil Allah'a biliyorsun değil mi?
Yargılayanlar insan mı, pek bilemedim?
Ya düzgün kapan ya da acil yani
Allah uzun omur versin gibi tavırlar derken😂
Sevmiyorum sevmekte zorunda degilim
katıldım
Kapalı kadınlar candır
bende hep bunu anlatmaya calisyorum
Haklsn. Mesela ben kapalilari daha çok severim
Ellerine sağlık.
Üstü camii altı kilise
Guzeldi
güzel yazmışsın :)