AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
151Cevap
Anlattıklarına pek katılamıyorum. Hoş ben kolay kolay yolda sigara içmem ama anlattıklarını abartmış olabileceğini ya da istisnai yaşanan bir durum olduğunu düşünüyorum.
Abartmışsın bence. Yanma konusunda filan haklısın ama ceza abartı yani biraz dikkatli olunması gereken bir konu sadece
Aynen ya
Tayyipten allah razi olsunki bir cok yerde yaskladi
Fakat genede iciyolar
aha tayipci ☺
Yok daha neler bende parfüm kokusuna karsı hassasım kızlar lütfen şişeyi üzerinize bosaltıp caddelerde dolasmayayın :))
Bunu yazabilirsin. Gayet mantikli. Zaten bence deodorant falan uretilmemeli. Krem parfum gibi zararli olmayan bir ton sey var
Bunu yazan kişi o zaman telefon kullanmakta yasak olsun dışarda onunda zararı var
Aynı sey evet...
Buna su acıdan hak veriyorum
Bizi çocuklar görüyor. belleklerine sigara içmeyi göstere göstere absorbe ediyoruz
Yolda yürürken içmiyorum ama dışarda da içmezsek kapalı alanda içmek zorunda kalıyoruz bu sefer de ortak alanın içinde sigara içiyoruz ve ordakiler de zarar görüyo
haklısın yabımda insan varken ne üflerim nede sigarayı tutarım ona
benim yanımda kimse içemez. içirtmedim.
bu konuda hem fikiriz.
Katılıyorum bende sevmem ayrıca yürürken sigara içmek çok daha tehlikeli ciğerler tam açılıyor
otobüs duraklarında da yasaklansın yeni banyo yapan kızlarımız kötü kokmasın artık!!!
yeter artık.!
Yürürken içtiğim zaman dumanı kimsenin olmadığı tarafa doğru üfleyerek içiyorum ve sigaram milleti yakmasın diye özen gösteriyorum. Bence için teşekkürler dikkate alacağım söz :)
Oyle bir sey yok iste. O duman arkandan gelene her türlü geliyor. Ne kadar baska yere uflersen ufle
Zaten yürürken içmek icene de normalden daha fazla zararlı. Hem kendine hem başkasına zarar vermemek lazım. Kul hakkı deniyor buna da
tamam bence en güzeli herkes bilgisayar başında yaşasın dışarı çıkmak yasaklansın
sırf senin için koca ülke yürürken sigara içemeyecek mi başka emrin var mı kaybol şurdan
Sirf senin yuzunden koca ülke senin dumanini mi soluyacak. Kaybol bu dünyadan
Tek sorun solunum hastasi olmak mi bay cahil
Hahaha:D
Ezik olsam para vererek kendimi zehirlerdim emin ol. Yaşadığınız sıkıntıları daha yararlı şeyler yaparak gidermeye çalışın. Bana böyle tepkiler vererek beni daha da güçlü ve kendinden emin yapıyorsunuz. Çünkü hicbiriniz mantikli bir aciklama ile gelmediniz fikrimi daha da desteklemeye başladım. Ayrıca o akıl çelmek. Neyse.
Benim siyasi görüşüm senin dusunebileceginden daha karisik buna emin olabilirsin. Bana beyinsiz derken sigara icmeyi savunman da ayri bir olay. Yil olmus 2016 uc kuruş olan paranı sigaraya harciyorsun. Baskalarin ölümü icin de beni suclaman ayri bir olay.
Furkan, %0.8 bile her geçen yıl artıyor koç. Böylelikle dünyanın ömrüde yüzlerce yıl azalıyor. Sen nesinde örgüt kuruyorsun kardeş? Çok bir sıkıntın varsa gel özele sana bayana küfredilmemesini öğretiyim. Ayrıca teamspeak3 adresi vericem. Seri ol haydi eyvallah.
@Cocomomo adres ver gelmeyen şerefsizdir
Katılıyorum bende rahatsız oluyorum güzel paylaşım ☺️
Ben defalarca bıraktım tekrar başladım sigara bırakılmaz ara verilir
senin için bundan sonra yollarda sigara içmeyeceğim
Önümdeki erkeğin sigara dumanı üzerime gelmesin diye break dance yapmadığım kalıyor.
verde bir dal yanak hadi
bence de gözlerim rahatsız oluyor ama ne çare
kim dinler ki
Aynen yorumlar beni baya sasirtti. Bu kadar duyarsiz insanlar oldugumuzu bilmiyordum. Iki dakikalik sigara zevkleri icin bir ton insanin hastaliklarini bir kenara atiyorlar
Is yerimde icemiyorum mekanda icemiyorum birde disarida icmeyecegim ya ne sacmaliktir duman kalmiyor ucuyor uyandirayim baktin olmadi gecme bak sana dus aldiriyormus temizlenmene vesile bizim verdigimiz para haberin yok;)
Ha ha ha
Komple kaldirsinlar su lanet sigarayi. Nefret ediyorum kokusundan
bencede yanımda bir geçiyolar resmen o sigarayı onla beraber bende içiyorum
normalde bu tarz bencelere katılmam
ama bu bence haklısın
Saçma. Aynı mantıkla bir çok şeyi yasak edebilirsin.
Aynen katılıyorum yasaklansın. Sigara içen saygısız sürülerine
Sigaraya gelene kadar ohooo.. Bu arada sigara içmiyorum ama yasaklanmasi çok saçma.
Yedigin her sey hormonlu, içme suyu kirlenmiş yolda sigara içenlere mi taktın kafayı, zaten dünyada bir yasakta birinciyiz bu kadarı fazla bile ben de munubuslerde sigara içilsin istiyorum.
Bir sey diyemiyorum. Bakış acisina bak. Sonra neden ülke bu halde
Senin 50 milyon insanın özgürlüğünü kısıtlama hakkın var mı? Senin bakış açın çok saçma ülke sizin gibiler yüzünden bu halde, sigara yasağı gelmesine rağmen kanser vakalarının ne kadar çoğaldığını biliyor musun.
kokusuda cok rahatsız edıcı kullanıyorum ama bıraktıgım zamanlarda var ıo yuzden ıcerken bırının yanında durmamaya calısıyorum
Ozel bir oda gijbi birsey de yapilabilir balkon gibi
verde bir dal yanak hadi
dışarıda da sigara içemeyeceksek nerde içicez kardeşim
Yururken icmeyeceksin kardesim. Gec bir kenara ic. Arkandakini yanindakini zehirlemek zorunda degilsin. bir ton insanin yanindan geciyorsun
ben genelde yürürken kalabalıgın içinden geçmiyorumki köşede kenarda içiyorum zaten çok rahatsız oluyosanız durmayın dibimizde :D
Sence burada ondan mi bahsediyorum. Kaldirimda 2 3 kisi varsa onune gecer yururler olur biter. Kalabalik caddelerde sokaklarda cok kotu oluyor. bir ton insan ictigi icin cekilemiyorsun bile bir yere :/
Aynen öyle yapmamaları lazım işte. Özellikle İstanbul gibi bir yerde eğer durakta bekliyorsan ve o beklediğin yerde bir sürü insan varsa. İçmeyeceksin arkadaşım öküzlüğe gerek yok onlara bende uyuz oluyorum. Kendim dahi sigara içmeme rağmen gözüme gözüme geliyo dumanı alıp ağzına tıkıştırasım geliyor o sigarayı.
Iste bizim sikayetci oldugumuz durum bu.
Prim yapma. kapalı alanlarda yasak işte. ona şükret ve sus.
Prim yapmak istesem gizli olmam emin ol. Yanlis bir sey daha yanlis degil diye sukur etmeyecegim. Sesimi daha farkli yerlerde duyurmaya karar verdim bu yorumdan sonra. Teşekkürler
Demek istediğim günlük şehitler veriliyorken onlarla bile ilgilenemezken. senin için bu yasayı da çıkarmazlar. Kendine göre haklısın ama saçma. insanlar dışarıda da içmicekse yuh yani. İlk önce sen ailende çıkar bu yasayı kardeş.
Konuları saptırmayın. Savunma bulamayıp konu saptırıyorsunuz. Bir proje duzenleyecegim zaten bu gidisle. Ailem arkadaslarim ve okulumdan başlayarak
saptırmadım. Sen önce ailen ile başa çık 40.. milyon ile sonra başa çıkma çabasına çıkarsın.
Çok sığı düşünüyorsun. Ailem çoğu insan gibi fikrinden caymayabilir fakat başka biri bilgilenebilir ve vazgecebilir. Ne kadar insan vazgecerse o kadarı kâr.
O zaman direk sigarayı bıraktırmak için bir proje yap. Sigarayı bırakmayan adama dışarda içmesini engelleyemezsin. Sen direk sigara bıraktırma projesi başlat ve ilk olarak benimle ilgilen. ama sen tutupta dışarda sigara içilmesini istemiyorum yasaklansın dersen. saçma olur bir düşün.
Disari ve yurumek farkli şeyler. Basit dusunuyorsunuz. Sigaranin pakedinde sigara zararli diyor siz ona bakarak bir tane daha yakiyorsunuz. bir ton imkan var birakmaniz icin. Benim projem emin olun bir sey degistirmez.
Çok büyütmüssün olayı sen. Yürürken içenleri mıknatıs gibi çekiyorsun galiba. valla boş bir düşünce. Tamam haklısın çok iyi bir zıkkım değil ama sen insanların özgürlügünü kısıtlama içerisine girmişsin. Çok saçma yani.
katılıyorum cok dogru bir noktaya değinmisssin bir de bazıları var sigarayı resmen savuruyo montumu yakan bile oldu..
benim gibi sigarayı bırakma evresinde olan insanları da çok etkiliyor :/
yolda yürüyemiyorum şu an
Bazı yorumları yazanlara polemik amaçlı sataşa bilirim, ben gidiyorum.
Evet yasaklanmalı.
Yardima gel hahaha :D
Hesabımı kapatırlar bak :D
Bununla ilgili soru sormuştum 2 yıl önce, senin bencenden çok rağbet gördü aslında, ama karşıt olarak hep yorum yazdılar. :D
Hepsiyle savaştım neredeyse :D sonuç sıfırda sıfır :D
Aynen oyle ya. Ben yazarken ne umutlarla yazmistim. Hak verirler falan sandim. Herkes saldiriya geçti. Ozgurlukleri kısıtlamıyormuş xd
Bende öyle sormuştum ama olmadı işte. :|
Bir gün birini döveceğim o zaman beni haberlerde görürsün. :D
Ayrıca böyle bir konuda gizlenmen kötü olmuş. her zaman gizliysen bu benceyi yazmaman gerekti aslında.
Gizlenmemin nedeni ne zaman gizli olmasam bir ton gereksiz mesaj takip almam
Hımmm mantıklı 😃
Ama bu da bir savaş alanı aslında. Gizli olmadan paylaşmak demek, ben bunun için savaşıyorum demektir. 😃
Ama sen de haklısın. 😊
kızların parfüm kokusu kadar kötü kokmuyor en azından
Burada kadinlarin parfum kokusundan bahsettigimi hatirlamiyorum
bende diyorum ki sigara kokusu kadın kokusundan iyi sigara kokusundan çok kadın kokusu çekiyoruz
abartmışsın bence o kadar da değil açık alanda sigara dumanı etkilemez
Dumansiz hava sahası istiyorsan dersin hava sahası göster bizde icmeyelim?
o halde sigara içenleri isterseniz bir kafese tıkın orda içsinler :D bu kadarda yeşilaycı olmayın yaa içenlerede saygı duymak gerekiyor :)
Ne saygısı kardeş ölüme hakaret bu.
Aynen olee bide bazisi dikkkat etmio mall. mall jean ime degdi parcalicaktim kadini
Cidden ağır bir şekilde şikayet etmişsin. Çoğuda abartı
Abartmıyormusun biraz. bende içmiyorum ama içenlerede karışma hakkımız yok
Yolda giderken sigara içen birinin dumanına maruz kalmak istemiyorum. Keşke yasaklansa eline sağlık.
aynen kıyafetim yanmasın diye uzaktan geçmeye çabalıyorum.
verde bir dal yanak hadi
Ya geçen otobuste şoför içti o kadar rahatsız oldum ki, annem ve ben az kalsın o adamı şikayet edecektik ama cesaret edemedik gece vakti adam aksilenir diye
Senin gibi insanların yüzüne sigara üfleyesim geliyor. Bu da benim özgürlüğüm olmalı he?
Sizin gibi insanlara neler yapmak istiyorum fakat hepimiz özgürlüğün olmadigini zaten biliyoruz
Anca burada bence yazarsın :D başka bir vasfın olamaz hiçbir etkide yaratmaz. Dışarıda sigara içmeye devam edeceğiz, yanımdan geçersen bir gün suratına üfleme olayında ciddi olduğumu görebilirsin :)
Bence sigarayı yakarak içmek yasaklanmalı. O ne öyle ateş, bir yerimizi yakarız nemelazım.
Te allaam.
Oncelikle eger senin zevk icin kullandigin sey eger baska bir bireyi rahatsiz ediyor ise, degil yakarak istersen ucarak da icmemelisin, kimsenin ne hakkini ne sagligini taciz edemezsin. Ikincisi "te allaam" yazarak sadece dikkatsizce ictigin sigarayla etrafindakilere terbiyesizlik yapmakla kalmayip ayrica neden dinine de bir hakaret de bulunuyorsun? Allah'a inanc saygi nerede ki bireye saygi bekleyelim!
Sana katılıyorum aynı zamanda bu davranış kul hakkı :)
Sen dikkat et kendine zaten pek çok şeyden vazgeçtik
verde bir dal yanak hadi
Sigara bağımlıları bu konularda hep düşüncesiz davranırlar zaten
gereksiz sey sigara
bencede hatta sadece amuda kalkarak sigara içilmeli
Ora yasak bura yasak ulan %500 vergisini verip alan biziz derdi sizi geriyo anasını satayım
Yolda yürürken sigara icemiyom ya biri görür diye korkuyom ne yapmaliyim 😂😂
sigaraya kadar git fabrikalarla konuş atıkları seni daha çok etkiliyor
Sigara keyfi bir şey
onlarınki ne sence
Hasta olduğunu iddia etmene rağmen baban ve abinin evde sigara içmesine engel olamamışsın sokaktakilerden ne istiyorsun?
Sogarayi yürüyerek oturarak uzanarak ders calisarak ve benzer bilumum durumlarda icmeliyiz :) yaşasın nikotin kardeşliği :)
içsinler birsey demıyorum ama göz göre göre dumanı üflemeler.. birde önümde yürüyorsa ice sinir olurum
nerde içelim msigarayı pardonda :D başka emrin var mı gir ırakta yaşa :D
Irakta degil de japonyada avrupada falan yasamam gerek benim biraz duyarli insan gorebilmek icin
ya kanka delimisin kapalı alanda içmek yasak eywalah açık alandada içmek yasak nere gidek sigara içerken onu söyle suyun altındamı içecez :D
Yururken diyorum. Durup bir kosede istedigin kadar ic. Yolda cekilme gibi bir ihtimalimiz olmuyor
Yok artık orda içilmesin burda içilmesin nerde icelim?
Kararsız kaldım açık hava ama doğaya zarar veriyor :(