• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Aile & Toplum

Yürürken Sigara İçmek Yasaklanmalı! (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
6527
Yapay Zekaya Sor
Yürürken Sigara İçmek Yasaklanmalı!
Cevapla
İş Soruları Babalık Soruları Hasta Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
92 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

112

Cevap

151

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • GündüzBekcisi
    GündüzBekcisi Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    Anlattıklarına pek katılamıyorum. Hoş ben kolay kolay yolda sigara içmem ama anlattıklarını abartmış olabileceğini ya da istisnai yaşanan bir durum olduğunu düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Cadıcık_
    Cadıcık_ Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Abartmışsın bence. Yanma konusunda filan haklısın ama ceza abartı yani biraz dikkatli olunması gereken bir konu sadece

    0
    0 Yorumla
  • Çokgizel
    Çokgizel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Aynen ya
    Tayyipten allah razi olsunki bir cok yerde yaskladi
    Fakat genede iciyolar

    1
    1 Yorumla
    • OyuncuCaptan
      OyuncuCaptan
      +1 yıl

      aha tayipci ☺

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yok daha neler bende parfüm kokusuna karsı hassasım kızlar lütfen şişeyi üzerinize bosaltıp caddelerde dolasmayayın :))

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Bunu yazabilirsin. Gayet mantikli. Zaten bence deodorant falan uretilmemeli. Krem parfum gibi zararli olmayan bir ton sey var

      Yorumla
  • KardeşBey
    KardeşBey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bunu yazan kişi o zaman telefon kullanmakta yasak olsun dışarda onunda zararı var

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Aynı sey evet...

      Yorumla
  • Necolax
    Necolax Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Buna su acıdan hak veriyorum
    Bizi çocuklar görüyor. belleklerine sigara içmeyi göstere göstere absorbe ediyoruz

    1
    0 Yorumla
  • Sanal-sevgili
    Sanal-sevgili Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yolda yürürken içmiyorum ama dışarda da içmezsek kapalı alanda içmek zorunda kalıyoruz bu sefer de ortak alanın içinde sigara içiyoruz ve ordakiler de zarar görüyo

    1
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.

    haklısın yabımda insan varken ne üflerim nede sigarayı tutarım ona

    2
    0 Yorumla
  • ÇikolataSosu01
    ÇikolataSosu01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    benim yanımda kimse içemez. içirtmedim.
    bu konuda hem fikiriz.

    1
    0 Yorumla
  • gülgibiçocuk
    gülgibiçocuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Katılıyorum bende sevmem ayrıca yürürken sigara içmek çok daha tehlikeli ciğerler tam açılıyor

    1
    0 Yorumla
  • gezegendekiumutsuz
    gezegendekiumutsuz Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    otobüs duraklarında da yasaklansın yeni banyo yapan kızlarımız kötü kokmasın artık!!!

    2
    1 Yorumla
    • OyuncuCaptan
      OyuncuCaptan
      +1 yıl

      yeter artık.!

      Yorumla
  • Gotsmoke
    Gotsmoke Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yürürken içtiğim zaman dumanı kimsenin olmadığı tarafa doğru üfleyerek içiyorum ve sigaram milleti yakmasın diye özen gösteriyorum. Bence için teşekkürler dikkate alacağım söz :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Oyle bir sey yok iste. O duman arkandan gelene her türlü geliyor. Ne kadar baska yere uflersen ufle

      Yorumla
  • nilaltan
    nilaltan Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 671 cevap paylaştı.

    Zaten yürürken içmek icene de normalden daha fazla zararlı. Hem kendine hem başkasına zarar vermemek lazım. Kul hakkı deniyor buna da

    0
    0 Yorumla
  • farklıbirinsan
    farklıbirinsan Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    tamam bence en güzeli herkes bilgisayar başında yaşasın dışarı çıkmak yasaklansın

    0
    0 Yorumla
  • furkan3512
    furkan3512 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    sırf senin için koca ülke yürürken sigara içemeyecek mi başka emrin var mı kaybol şurdan

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Sirf senin yuzunden koca ülke senin dumanini mi soluyacak. Kaybol bu dünyadan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Tek sorun solunum hastasi olmak mi bay cahil

      Yorumla
    • RuhuDar
      RuhuDar
      +1 yıl

      Hahaha:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Ezik olsam para vererek kendimi zehirlerdim emin ol. Yaşadığınız sıkıntıları daha yararlı şeyler yaparak gidermeye çalışın. Bana böyle tepkiler vererek beni daha da güçlü ve kendinden emin yapıyorsunuz. Çünkü hicbiriniz mantikli bir aciklama ile gelmediniz fikrimi daha da desteklemeye başladım. Ayrıca o akıl çelmek. Neyse.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Benim siyasi görüşüm senin dusunebileceginden daha karisik buna emin olabilirsin. Bana beyinsiz derken sigara icmeyi savunman da ayri bir olay. Yil olmus 2016 uc kuruş olan paranı sigaraya harciyorsun. Baskalarin ölümü icin de beni suclaman ayri bir olay.

      Yorumla
    • Cocomomo
      Cocomomo
      +1 yıl

      Furkan, %0.8 bile her geçen yıl artıyor koç. Böylelikle dünyanın ömrüde yüzlerce yıl azalıyor. Sen nesinde örgüt kuruyorsun kardeş? Çok bir sıkıntın varsa gel özele sana bayana küfredilmemesini öğretiyim. Ayrıca teamspeak3 adresi vericem. Seri ol haydi eyvallah.

      Yorumla
    • furkan3512
      furkan3512
      +1 yıl

      @Cocomomo adres ver gelmeyen şerefsizdir

      Yorumla
  • Selenika
    Selenika Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Katılıyorum bende rahatsız oluyorum güzel paylaşım ☺️

    0
    0 Yorumla
  • Aykut1990
    Aykut1990 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben defalarca bıraktım tekrar başladım sigara bırakılmaz ara verilir

    0
    0 Yorumla
  • exorcistt
    exorcistt Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    senin için bundan sonra yollarda sigara içmeyeceğim

    0
    0 Yorumla
  • Geyve_ninGülleri
    Geyve_ninGülleri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Önümdeki erkeğin sigara dumanı üzerime gelmesin diye break dance yapmadığım kalıyor.

    0
    1 Yorumla
    • OyuncuCaptan
      OyuncuCaptan
      +1 yıl

      verde bir dal yanak hadi

      Yorumla
  • weirder
    weirder Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı.

    bence de gözlerim rahatsız oluyor ama ne çare
    kim dinler ki

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Aynen yorumlar beni baya sasirtti. Bu kadar duyarsiz insanlar oldugumuzu bilmiyordum. Iki dakikalik sigara zevkleri icin bir ton insanin hastaliklarini bir kenara atiyorlar

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Is yerimde icemiyorum mekanda icemiyorum birde disarida icmeyecegim ya ne sacmaliktir duman kalmiyor ucuyor uyandirayim baktin olmadi gecme bak sana dus aldiriyormus temizlenmene vesile bizim verdigimiz para haberin yok;)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Ha ha ha

      Yorumla
  • Executioner35
    Executioner35 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Komple kaldirsinlar su lanet sigarayi. Nefret ediyorum kokusundan

    1
    0 Yorumla
  • tugba20
    tugba20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    bencede yanımda bir geçiyolar resmen o sigarayı onla beraber bende içiyorum

    1
    0 Yorumla
  • impPower
    impPower Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    normalde bu tarz bencelere katılmam
    ama bu bence haklısın

    2
    0 Yorumla
  • isimsizyalnızkovboy
    isimsizyalnızkovboy Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Saçma. Aynı mantıkla bir çok şeyi yasak edebilirsin.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aynen katılıyorum yasaklansın. Sigara içen saygısız sürülerine

    2
    0 Yorumla
  • siray
    siray Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Sigaraya gelene kadar ohooo.. Bu arada sigara içmiyorum ama yasaklanmasi çok saçma.

    3
    0 Yorumla
  • chucky2465
    chucky2465 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Yedigin her sey hormonlu, içme suyu kirlenmiş yolda sigara içenlere mi taktın kafayı, zaten dünyada bir yasakta birinciyiz bu kadarı fazla bile ben de munubuslerde sigara içilsin istiyorum.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Bir sey diyemiyorum. Bakış acisina bak. Sonra neden ülke bu halde

      Yorumla
    • chucky2465
      chucky2465
      +1 yıl

      Senin 50 milyon insanın özgürlüğünü kısıtlama hakkın var mı? Senin bakış açın çok saçma ülke sizin gibiler yüzünden bu halde, sigara yasağı gelmesine rağmen kanser vakalarının ne kadar çoğaldığını biliyor musun.

      Yorumla
  • Alucardd
    Alucardd Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    kokusuda cok rahatsız edıcı kullanıyorum ama bıraktıgım zamanlarda var ıo yuzden ıcerken bırının yanında durmamaya calısıyorum

    1
    0 Yorumla
  • mutsuzvarlık6666
    mutsuzvarlık6666 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ozel bir oda gijbi birsey de yapilabilir balkon gibi

    1
    1 Yorumla
    • OyuncuCaptan
      OyuncuCaptan
      +1 yıl

      verde bir dal yanak hadi

      Yorumla
  • CaptainWalkerr
    CaptainWalkerr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    dışarıda da sigara içemeyeceksek nerde içicez kardeşim

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Yururken icmeyeceksin kardesim. Gec bir kenara ic. Arkandakini yanindakini zehirlemek zorunda degilsin. bir ton insanin yanindan geciyorsun

      Yorumla
    • CaptainWalkerr
      CaptainWalkerr
      +1 yıl

      ben genelde yürürken kalabalıgın içinden geçmiyorumki köşede kenarda içiyorum zaten çok rahatsız oluyosanız durmayın dibimizde :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Sence burada ondan mi bahsediyorum. Kaldirimda 2 3 kisi varsa onune gecer yururler olur biter. Kalabalik caddelerde sokaklarda cok kotu oluyor. bir ton insan ictigi icin cekilemiyorsun bile bir yere :/

      Yorumla
    • CaptainWalkerr
      CaptainWalkerr
      +1 yıl

      Aynen öyle yapmamaları lazım işte. Özellikle İstanbul gibi bir yerde eğer durakta bekliyorsan ve o beklediğin yerde bir sürü insan varsa. İçmeyeceksin arkadaşım öküzlüğe gerek yok onlara bende uyuz oluyorum. Kendim dahi sigara içmeme rağmen gözüme gözüme geliyo dumanı alıp ağzına tıkıştırasım geliyor o sigarayı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Iste bizim sikayetci oldugumuz durum bu.

      Yorumla
  • VusLaTs
    VusLaTs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Prim yapma. kapalı alanlarda yasak işte. ona şükret ve sus.

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Prim yapmak istesem gizli olmam emin ol. Yanlis bir sey daha yanlis degil diye sukur etmeyecegim. Sesimi daha farkli yerlerde duyurmaya karar verdim bu yorumdan sonra. Teşekkürler

      Yorumla
    • VusLaTs
      VusLaTs
      +1 yıl

      Demek istediğim günlük şehitler veriliyorken onlarla bile ilgilenemezken. senin için bu yasayı da çıkarmazlar. Kendine göre haklısın ama saçma. insanlar dışarıda da içmicekse yuh yani. İlk önce sen ailende çıkar bu yasayı kardeş.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Konuları saptırmayın. Savunma bulamayıp konu saptırıyorsunuz. Bir proje duzenleyecegim zaten bu gidisle. Ailem arkadaslarim ve okulumdan başlayarak

      Yorumla
    • VusLaTs
      VusLaTs
      +1 yıl

      saptırmadım. Sen önce ailen ile başa çık 40.. milyon ile sonra başa çıkma çabasına çıkarsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Çok sığı düşünüyorsun. Ailem çoğu insan gibi fikrinden caymayabilir fakat başka biri bilgilenebilir ve vazgecebilir. Ne kadar insan vazgecerse o kadarı kâr.

      Yorumla
    • VusLaTs
      VusLaTs
      +1 yıl

      O zaman direk sigarayı bıraktırmak için bir proje yap. Sigarayı bırakmayan adama dışarda içmesini engelleyemezsin. Sen direk sigara bıraktırma projesi başlat ve ilk olarak benimle ilgilen. ama sen tutupta dışarda sigara içilmesini istemiyorum yasaklansın dersen. saçma olur bir düşün.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Disari ve yurumek farkli şeyler. Basit dusunuyorsunuz. Sigaranin pakedinde sigara zararli diyor siz ona bakarak bir tane daha yakiyorsunuz. bir ton imkan var birakmaniz icin. Benim projem emin olun bir sey degistirmez.

      Yorumla
    • VusLaTs
      VusLaTs
      +1 yıl

      Çok büyütmüssün olayı sen. Yürürken içenleri mıknatıs gibi çekiyorsun galiba. valla boş bir düşünce. Tamam haklısın çok iyi bir zıkkım değil ama sen insanların özgürlügünü kısıtlama içerisine girmişsin. Çok saçma yani.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    katılıyorum cok dogru bir noktaya değinmisssin bir de bazıları var sigarayı resmen savuruyo montumu yakan bile oldu..

    1
    0 Yorumla
  • natsu
    natsu Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    benim gibi sigarayı bırakma evresinde olan insanları da çok etkiliyor :/

    yolda yürüyemiyorum şu an

    0
    0 Yorumla
  • MuhammedAli76
    MuhammedAli76 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Bazı yorumları yazanlara polemik amaçlı sataşa bilirim, ben gidiyorum.
    Evet yasaklanmalı.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Yardima gel hahaha :D

      Yorumla
    • MuhammedAli76
      MuhammedAli76
      +1 yıl

      Hesabımı kapatırlar bak :D
      Bununla ilgili soru sormuştum 2 yıl önce, senin bencenden çok rağbet gördü aslında, ama karşıt olarak hep yorum yazdılar. :D
      Hepsiyle savaştım neredeyse :D sonuç sıfırda sıfır :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Aynen oyle ya. Ben yazarken ne umutlarla yazmistim. Hak verirler falan sandim. Herkes saldiriya geçti. Ozgurlukleri kısıtlamıyormuş xd

      Yorumla
    • MuhammedAli76
      MuhammedAli76
      +1 yıl

      Bende öyle sormuştum ama olmadı işte. :|
      Bir gün birini döveceğim o zaman beni haberlerde görürsün. :D

      Yorumla
    • MuhammedAli76
      MuhammedAli76
      +1 yıl

      Ayrıca böyle bir konuda gizlenmen kötü olmuş. her zaman gizliysen bu benceyi yazmaman gerekti aslında.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Gizlenmemin nedeni ne zaman gizli olmasam bir ton gereksiz mesaj takip almam

      Yorumla
    • MuhammedAli76
      MuhammedAli76
      +1 yıl

      Hımmm mantıklı 😃
      Ama bu da bir savaş alanı aslında. Gizli olmadan paylaşmak demek, ben bunun için savaşıyorum demektir. 😃

      Ama sen de haklısın. 😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kızların parfüm kokusu kadar kötü kokmuyor en azından

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Burada kadinlarin parfum kokusundan bahsettigimi hatirlamiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bende diyorum ki sigara kokusu kadın kokusundan iyi sigara kokusundan çok kadın kokusu çekiyoruz

      Yorumla
  • rooster
    rooster Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 778 cevap paylaştı.

    abartmışsın bence o kadar da değil açık alanda sigara dumanı etkilemez

    0
    0 Yorumla
  • bambAşka1iyim
    bambAşka1iyim Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 328 cevap paylaştı.

    Dumansiz hava sahası istiyorsan dersin hava sahası göster bizde icmeyelim?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    o halde sigara içenleri isterseniz bir kafese tıkın orda içsinler :D bu kadarda yeşilaycı olmayın yaa içenlerede saygı duymak gerekiyor :)

    0
    1 Yorumla
    • Cocomomo
      Cocomomo
      +1 yıl

      Ne saygısı kardeş ölüme hakaret bu.

      Yorumla
  • aleyna26
    aleyna26 Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Aynen olee bide bazisi dikkkat etmio mall. mall jean ime degdi parcalicaktim kadini

    1
    0 Yorumla
  • cheekystaff
    cheekystaff Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 827 cevap paylaştı.

    Cidden ağır bir şekilde şikayet etmişsin. Çoğuda abartı

    0
    0 Yorumla
  • amanım
    amanım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Abartmıyormusun biraz. bende içmiyorum ama içenlerede karışma hakkımız yok

    1
    0 Yorumla
  • Penquila
    Penquila Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yolda giderken sigara içen birinin dumanına maruz kalmak istemiyorum. Keşke yasaklansa eline sağlık.

    0
    0 Yorumla
  • magdelena
    magdelena Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    aynen kıyafetim yanmasın diye uzaktan geçmeye çabalıyorum.

    0
    1 Yorumla
    • OyuncuCaptan
      OyuncuCaptan
      +1 yıl

      verde bir dal yanak hadi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ya geçen otobuste şoför içti o kadar rahatsız oldum ki, annem ve ben az kalsın o adamı şikayet edecektik ama cesaret edemedik gece vakti adam aksilenir diye

    0
    0 Yorumla
  • ZeBrandon
    ZeBrandon Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Senin gibi insanların yüzüne sigara üfleyesim geliyor. Bu da benim özgürlüğüm olmalı he?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Sizin gibi insanlara neler yapmak istiyorum fakat hepimiz özgürlüğün olmadigini zaten biliyoruz

      Yorumla
    • ZeBrandon
      ZeBrandon
      +1 yıl

      Anca burada bence yazarsın :D başka bir vasfın olamaz hiçbir etkide yaratmaz. Dışarıda sigara içmeye devam edeceğiz, yanımdan geçersen bir gün suratına üfleme olayında ciddi olduğumu görebilirsin :)

      Yorumla
  • EPIC_
    EPIC_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence sigarayı yakarak içmek yasaklanmalı. O ne öyle ateş, bir yerimizi yakarız nemelazım.

    Te allaam.

    0
    1 Yorumla
    • natgeowild
      natgeowild
      +1 yıl

      Oncelikle eger senin zevk icin kullandigin sey eger baska bir bireyi rahatsiz ediyor ise, degil yakarak istersen ucarak da icmemelisin, kimsenin ne hakkini ne sagligini taciz edemezsin. Ikincisi "te allaam" yazarak sadece dikkatsizce ictigin sigarayla etrafindakilere terbiyesizlik yapmakla kalmayip ayrica neden dinine de bir hakaret de bulunuyorsun? Allah'a inanc saygi nerede ki bireye saygi bekleyelim!

      Yorumla
  • footbaalplayer
    footbaalplayer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Sana katılıyorum aynı zamanda bu davranış kul hakkı :)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sen dikkat et kendine zaten pek çok şeyden vazgeçtik

    1
    1 Yorumla
    • OyuncuCaptan
      OyuncuCaptan
      +1 yıl

      verde bir dal yanak hadi

      Yorumla
  • ÇölDevesi
    ÇölDevesi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sigara bağımlıları bu konularda hep düşüncesiz davranırlar zaten

    0
    1 Yorumla
    • OyuncuCaptan
      OyuncuCaptan
      +1 yıl

      gereksiz sey sigara

      Yorumla
  • micscofield
    micscofield Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    bencede hatta sadece amuda kalkarak sigara içilmeli

    0
    0 Yorumla
  • Mamos07
    Mamos07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ora yasak bura yasak ulan %500 vergisini verip alan biziz derdi sizi geriyo anasını satayım

    0
    0 Yorumla
  • xdmeysta
    xdmeysta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yolda yürürken sigara icemiyom ya biri görür diye korkuyom ne yapmaliyim 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • KuşlarKadarOzgur
    KuşlarKadarOzgur Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    sigaraya kadar git fabrikalarla konuş atıkları seni daha çok etkiliyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Sigara keyfi bir şey

      Yorumla
    • KuşlarKadarOzgur
      KuşlarKadarOzgur
      +1 yıl

      onlarınki ne sence

      Yorumla
  • weqex41
    weqex41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    Hasta olduğunu iddia etmene rağmen baban ve abinin evde sigara içmesine engel olamamışsın sokaktakilerden ne istiyorsun?

    0
    0 Yorumla
  • örtmennn
    örtmennn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sogarayi yürüyerek oturarak uzanarak ders calisarak ve benzer bilumum durumlarda icmeliyiz :) yaşasın nikotin kardeşliği :)

    0
    0 Yorumla
  • KaRa-MaSKe1
    KaRa-MaSKe1 Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    içsinler birsey demıyorum ama göz göre göre dumanı üflemeler.. birde önümde yürüyorsa ice sinir olurum

    0
    0 Yorumla
  • korkusuzreis
    korkusuzreis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    nerde içelim msigarayı pardonda :D başka emrin var mı gir ırakta yaşa :D

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Irakta degil de japonyada avrupada falan yasamam gerek benim biraz duyarli insan gorebilmek icin

      Yorumla
    • korkusuzreis
      korkusuzreis
      +1 yıl

      ya kanka delimisin kapalı alanda içmek yasak eywalah açık alandada içmek yasak nere gidek sigara içerken onu söyle suyun altındamı içecez :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Yururken diyorum. Durup bir kosede istedigin kadar ic. Yolda cekilme gibi bir ihtimalimiz olmuyor

      Yorumla
  • SusBeKadınN
    SusBeKadınN Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yok artık orda içilmesin burda içilmesin nerde icelim?

    0
    0 Yorumla
  • eavenn2
    eavenn2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kararsız kaldım açık hava ama doğaya zarar veriyor :(

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Benceler > Yürürken Sigara İçmek Yasaklanmalı!
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Sigaraya Elinizi Bile Sürmemeniz İçin Nedenler! 61 cevap verildi
Sigara Pişmanlıktır! Dumanınızla Kendinizi, Çocukları Zehirlemeyin 8 cevap verildi
Diyanet İşleri Başkanı: Sigara İçmek Haramdır 81 cevap verildi
Sigara İçmemeniz Gereken Durumlar 3 cevap verildi
Kulak Ardı Etmeyin! Sigaranın Zararlarını Yok Saymayın 23 cevap verildi
Sigara İçenlerin Kesinlikle Yapması Gerekenler 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨