AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
151Cevap
Valla ben yürürken içtiğimde kimsenin olmadığı yere doğru üflüyorum
Bence sadece yürürken değil her türlü sigara yasaklanmalı. Üretimden kaldırılmalı.
ben acik havada dahi sigara icerken dikkat ederim kendi adima konusuyorum tabi :)
aslında hak veriyorum kimse bizim içtiğimiz sigaranın kokusunu çekmek zorunda değil de iştee :D
Sıgarama Karışma! Çok rahatsız oluyorsan o kişinin oradan hızlıca kaç.
Artık işyerlerinde içiliyor yasak sadece duvardaki kagıt hayır yasaklanmasın milletin zevkine karışılamaz
Adam trafikte içiyor alkolu gelip tepene çıkıyor hayatını elinden alıyor ama sigara zararsız
Özellikle kızların yolda yürürken sigara içmesi bana çok itici geliyor.
Saçmalık, adam yüzüne üflemedikten sonra açık havada hiç belli bile olmuyor.
Katılıyorum, haklısınız.
Katılıyorum. Eline sağlık.
Arkalarından yuruyorsam tam bir eziyet
"İtici ve Tehlikeli"ler bence :/
ÖncE neden diyecektim ama içeriğe bakın ca hak verdim
Oldu paşam başka? Yeterli değilmiş
Bence sigara içmeyenleri tek tek öldürmeliyiz
Yolda icmeyelim kapalı ortamlarda icmeyelim başka?
Yururken icme. Olmezsin. Dur bir kenarda ic. 5 dakikalik bir sey. Biz kimsenin dumanini solumak zorunda degiliz. bir kenarda icseniz ne biz rahatsiz oluruz ne siz. Yururken icmekten ne zevk aliyorsaniz. Bagimlisiniz iste. Ne dersem diyim savunacaksiniz içtiğiniz zehri
soran karsi kaldirima gec, olmezsin.
@simirnas karşı kaldirirmda da tutturuyorsunuz. Sanki tek kisi içiyor
fazla büyük konuşuyorsun sayın soran. ben de astım hastasıyım ben de içiyorum yürürken de içiyorum içeceğim de. kimsenin özgürlüğünü kısıtlamaya hakkın yok. dedikleri gibi karşı kaldırıma geç yolunu değiştir. o zaman parfüm de sıkma. sokağa da çıkma egzoz dumanı var ne de olsa. öyle yapın ki ne biz sizi rahatsız edelim ne de siz bizi rahatsın edin demişsin. napalım? amuda kalkıp dumanı aşağı mı üfleyelim? bu kadar çene yapmışsın buna da vardır önerin.
İğrenc öksürüyorum hep ve aşırı rahatsızım
e her yerde yasak nerde içicek bu insanlar?
Bir kenara gecip icebilirler. Yururken tehlikeli ve rahatsiz edici
la yürü bir sigaramız var ona da karışıyorlar istediğimiz gibi içeriz çıkmayın sizde dışarı ozaman devamke
Sizde çıkmayın gardaş cok mu zoor o dumanı içen çekiyor size nasıl dokunur anlamıyorum faşist ler sizi
Sağlık açısı da bir yana görüntüsü de çok kötü ya
Ya valla ya nefes alamıyorum
Peki nerede içilmeli?
Hareket halinde olmadığınız etrafinizin kalabalik olmadigi veya kontrol edilebilir bir yer oldugu yerlerde. Ornegin bos veya bir kac kisinin oldugi bir sokakta yuruyerek icmen kimseyi rahatsiz etmezken kalabalik bir caddede bir cok insani rahatsiz ediyor. Yerimizi degistirmek de kolay olmuyor birden fazla kisi sigara ictigi icin.
Kesinlikle yasaklanmalı
Tamamen yasaklansa ne güzel olur
kacak icerler ☺
OhooOO bunada kalırsak elin milleti shoplarda miss gibi marjonalarını içsinler bakalım
Sigara içenler net iradesizdir bana göre.
Gelişmiş ülkelerde yasak zaten.
Toplum içinde sigara içmemeye dikkat ediyorum
her türlü yasaklanmalı
Burası turkey zor be bacım
Duygularima tercüman olmuşsun.
Sigara = bencillik
Hiç içilmese keşke :)
sigara içmek kadar kötü bişy yok
aynen bende çok rahatsız oluyorum.
verde bir dal yanak hadi
@OyuncuCaptan Anlamadim?
sigara verde yanalım
canım çekti yakayım bir tane :)
Evinde veya oturdugun acik alan bir yerde icebilirsin. Senin tercihin. Ama yolda cidden cok kötü oluyor
yürürken sigara içemem zaten öyle bir huyum var :)
Haklı
Daha büyük problemlerim var
Sen boyle yazinca bir dal daha yakasim geldi
Toplu taşıma araçlarında da yasaklanmalı
Ben hic denk gelmedim. Bildigim kadariyla zaten yasak
Ne abarttın kardeşim içen biri varsa uzaklaş
O kadar kolay olsa burda abartmam.
cok cok haklısın.
Oldu köleniz olalım birde isterseniz?
O öküzlerde nerede o ince düşünce.
hahaha :D
Vay be bu ne titizlik tam evlenilecek kızsın :)
tamamen kalksa keşkeee sigara içmek suç olsaaa
sözde adam öldürmekte yasak
Sigara içmek yasaklansın
simdi bir sigara yakicimm
Yasaklanmalı. Biz de zehirleniyoruz.
sen sanki icmion
@OyuncuCaptan İçmiyorum.
verde bir dal yanak hadi
abartın dıbına koyayım uzaya cıkıp icip gelirik
Oldu.
Başka yerimizden içeriz
Aynen katılıyorum
Katılıyorum.
Komple yasaklansın nasıl olur , bencil insan?
Bencillik asil sizin yaptığınız. Yururken sigara icmek ahlaka bile aykiri bir hareket düşünüldüğünde. Sizden istedigim "yururken" icmemeniz. Öyle yapin ki ne biz sizi rahatsiz edelim ne de siz bizi. Icmeyin gibi bir sey söylemedim. Bagimli kafasiyla hareket ediyorsunuz.
Ben yürürken içmiyorum fakat açık alanda içenede karışmak nasıl bir kafa yapısıdır ya yuh uzaya gidelim olmadı sigara içmeye
Acık alanda icmek ve yürürken icmek farkli seyler. Sen kimsenin olmadigi bir yerde yururken icebilirsin veya etrafindaki insanlara sorun olmuyorsa icebilirsin. Ama yolda ictigin zaman bir ton insan rahatsiz oluyor. 5 dakika kenara cekilip iceniz biz ordan gecmeyiz olur biter. Yururken sigaea icen kisiyi arkana almadikca o dumani solumak zorunda kaliyorsun. Anlatmaya calistigim bu.
Bir arabanın size çarpmaması için sizmi arabadan korunuyorsunuz? Arabanın sizi korumasını mı bekliyorsunuz? Karşıdan karşıya geçerken dikkat etmesi gereken sizsiniz o yüzden sigra içilen bir yerde başka tarafada gitmek konusunda sizi dikkatli olmanız lazım
Cok alakasiz bir seyden bahsettiğinin farkında misin? Oldu olucak sigarali yaya yolu yapalim size
işine gelmediği içindir
Günah işleme özgürlüğümü kısıtlayamazsınız :DD
Çok hoş olmuş ellerinize sağlık
İçmeyen mallar niye savunuyosa
sensin mal haddini bil l4n
@OyuncuCaptan kes tırrem
Tirrek seni
@OyuncuCaptan cano
efendim
Bece de
yürüyen küllük çok
Bencede küçük yaşta başlayanlar var
gecen 5 yasındaki bebenin elind gördüm ben tunalıda
@OyuncuCaptan bu tunali nerede jaksks