Merhaba Arkadaşlar.
Artık erkek olmaktan utanuyorum. Hatta erkek olarak yaşamakta zorlanıyorum diyebilirim. Aslında çocukken birileriyle tanışmak ne kadar kolaydı. Merhaba ben bla bla derdiniz o da gülümserdi arkadaş olurdunuz...

Şimdilerde ise selam vermeye çekiniyorum. Nitekim her sabah gördüğünüz birisine selam verdiğiniz de size kötü kötü bakıyor.
Belki de sadece "Merhaba" ya da "Günaydın" dediğiniz için sizin sarkıntılık niyetinde olduğunuzu düşünüyor.
Dolayısıyla yüzüne bile bakmadan kafamı çevirip yürüyorum bazen. Bir erkek olarak hele bir de bekarsanız toplum size kötü gözle bakmaya başlıyor. Ve tüm bunların sebebi "ERKEK OLMANIZ" ... "Bekara ev de verilmez neticede değil mi?
Benim hemcinslerimden kötü işlere bulaşmış olanlar, tacizciler,tecavüzcüler, cafelerde barlarda olay çıkaranlar varsa benim suçum ne?
Ben söyleyeyim... Erkek olmak...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar