Sapıklar, Tacizciler Erkekse Benim Suçum Ne?

Merhaba Arkadaşlar.



Artık erkek olmaktan utanuyorum. Hatta erkek olarak yaşamakta zorlanıyorum diyebilirim. Aslında çocukken birileriyle tanışmak ne kadar kolaydı. Merhaba ben bla bla derdiniz o da gülümserdi arkadaş olurdunuz...


Artık  Erkek olmaktan utanıyorum.... Sapık olanlar tacizciler Erkekse Benim Suçum ne ?



Şimdilerde ise selam vermeye çekiniyorum. Nitekim her sabah gördüğünüz birisine selam verdiğiniz de size kötü kötü bakıyor.



Belki de sadece "Merhaba" ya da "Günaydın" dediğiniz için sizin sarkıntılık niyetinde olduğunuzu düşünüyor.




Dolayısıyla yüzüne bile bakmadan kafamı çevirip yürüyorum bazen. Bir erkek olarak hele bir de bekarsanız toplum size kötü gözle bakmaya başlıyor. Ve tüm bunların sebebi "ERKEK OLMANIZ" ... "Bekara ev de verilmez neticede değil mi?


Benim hemcinslerimden kötü işlere bulaşmış olanlar, tacizciler,tecavüzcüler, cafelerde barlarda olay çıkaranlar varsa benim suçum ne?



Ben söyleyeyim... Erkek olmak...

Sapıklar, Tacizciler Erkekse Benim Suçum Ne?
Cevapla