İnsanlık Hala Bir Yerlerde Yaşıyor!

Size bugün şahit olduğum, beni çok duygulandıran, bir o kadar da gururlandıran bir olayı anlatmak istiyorum. Küçük bir şehirde üniversite öğrencisiyim. Okuldan çıkınca merkeze indim. Hava hafiften yağıyordu. Ufak bir çay ocağına oturup, çay soyledim.


Yan masamda da elli yaşlarında bir amca oturuyordu.
Bir yerlerde hâlâ böyle insanlar yaşıyor..


Aradan 5 dakıka gectı baska bı amca geldı: "Ayakkabı boyacısını gordunuz mu?" diye sordu. Ardından oturdu ve beklemeye basladı.


Ayakkabı boyacısı olan amca geldi, aralarındaki konuşmaya ben de kulak misafiri oldum. Adam ayakkabısını boyatacak oldu.


Boyacı olan amca ıse;



Boyamayalım kardeş, hava yağıyor şimdi boşu boşuna paranı alamam; boya çıkar dedi.



Günde 5-10 tl kazanarak eviine ekmek parası götüren bir insanın "Helal olmaz o para" deyişi... Benı bugün o kadar onurlandırdı ki sizlerle paylasmak ıstedım.

İnsanlık Hala Bir Yerlerde Yaşıyor!
Cevapla