
Kızıma...
Elimde olmayan, hayatın insanlara verdiği yaşam koşulları nedeniyle kızımdan bir süredir ayrıyım. Ne sen sor ne ben söyleyeyim derler ya? Tam olarak öyle bir durum. Hikayemi sektir edelim. Mevzu derin...
Önceden kızların peşinde koşan her erkek gibi düşünen ben, bu basit adam, zavallı bünye, bir kızım olduktan sonra kabuk değiştiren bir ağustos böceği oluverdi.
En Büyük Zenginlik Bu Olsa Gerek
Kız çocuğu başka şey. Benden kilometrelerce uzakta kızım şu an. Annesi sağ olsun, ne zaman özlesem kamera ile görebiliyorum kızımı. Beni kamerada gördüğünde ağzından çıkan iki hecelik Baba kelimesi, benim büyük ikramiyem oluyor.

Çikolatalar Biriktiriyorum
Acı olan ne biliyor musunuz? İşten eve döndüğüm hiç bir akşam veya gece, kapıda beni karşılayan, kollarıma atılan, boynuma sarılan, bakkaldan aldığım çikolataları çıkarıp ona verebileceğim kızım yanımda değil. Çekmecem çikolatayla doldu. Ve o çikolataların hepsi ben kadar öksüz ve yetim.
İşim Gücüm Yerinde Ama Ruhen Garibanım
İlk dişini göremedim mesela. İlk emekleyişini, ilk hecesini. Eve geldiğimde b*ktan bir yalnızlıkla karşılaşıyorum. Karşı karşıya olduğum durum öyle fena ki.
Bu yazının hiç bir amacı yok belki de. Ama kıskanıyorum. İş arkadaşlarımı, aile düzenlerini, mutluluklarını çekemiyorum. Ailesi olan ve bunun kıymetini bilmeyenlere öyle kızıyorum ki.
O kadar zenginsiniz ki, bu ganimetin yerini hiç bir şey tutamaz. Farkında değilsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar