• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

"Tecavüze Uğramış, Eee Gecenin Üçünde Dışarıda Ne Arıyordun Sen?" (Sayfa 2)

Objektif-Siyasetçi
Objektif-Siyasetçi Takip Et
Guru Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
417
Yapay Zekaya Sor
"Tecavüze Uğramış, Eee Gecenin Üçünde Dışarıda Ne Arıyordun Sen?"
Cevapla
Telefon Soruları Eğitim Soruları İndirim Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
48 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

88

Cevap

104

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Carmen_
    Carmen_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yorumlari okuyorum da, bir kac hemcinsim "Gecenin 3 unde bir kizin disarida ne isi var?" demisler. Enteresan. Bir erkek sabaha kadar disarida oldugu zaman boyle konusulmuyor ama.
    Sonucta o erkek dimi? Istedigini yapabilir. Ciksin eglensin, icsin, kavga etsin. Yeridir cunku.
    Ama gec vakte kadar bir kiz disarida dolaniyorsa o kiza hemen kotu gozle bakiliyor, "e hak etmis" deniliyor.
    Bilemiyorum. Tecavuzu bu sekilde savunmak... bu cahillik ve caniliktir.

    2
    4 Yorumla
    • BPMShadowless
      BPMShadowless
      +1 yıl

      kisme gecenin o saatinde dışarıda gezen kıza hak etmiştir demiyor ablacım şunu bir düzeltelim @gzmtrkr dediği gibi ailesi tv de gazetelerde internette bir sürü taciz tecavüz adam kaçırma cinayet haberleri görüyorda hiç mi kızını düşünmüyor merak etmiyor nasıl izin veriyor sonuçta kadın olsun erkek olsun hatta burada erkek adamım diye geçinenler bile o kız gibi bıçakla silahla karşı karşıya kaldığında zarar görmemek için kendisini savunamadığı için mağdur oluyor yani bu tecavüz skandalı ilk değil
      en güzeli sedat pekerin bir haberinde tecavüzcünün birisini nasıl cezalandırdığını anlattığı gibi yapılması
      bu da videosu
      https://www.youtube.com/watch?v=T_vLhA1AYfQ

      Yorumla
    • BPMShadowless
      BPMShadowless
      +1 yıl

      bu video ortaya çıkıp mahkemeye çıkan sedat pekerin hakime verdiği cevap
      https://www.youtube.com/watch?v=8G8KxYgyH00

      Yorumla
    • gzmtrkr
      gzmtrkr
      +1 yıl

      @BPMShadowless yanı.. ucurumun kenarında yürürsen ölme ihtimalın yuksektır

      Yorumla
    • BPMShadowless
      BPMShadowless
      +1 yıl

      @gzmtrkr öyle demeyelim de çocuklarımızı bilinçlendirelim desek daha doğru olacak

      Yorumla
  • HappyHalloween
    HappyHalloween Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 450 cevap paylaştı.

    Adam canım. Adam öyle düşünemiyor. Adam cahil. Adamın düşündüğü tek şey saat gecenin 3 ü... Bu kız burada ne arıyor? Demekki erkek arıyor, e ben erkeğim diyor. Kıza saldırıyor, nasılsa cezasına indirim olacağınıda biliyor.

    1
    2 Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      Adam bıçakla zorladı yalnız

      Yorumla
    • HappyHalloween
      HappyHalloween
      +1 yıl

      Biliyorum gördüm haberlerde.

      Yorumla
  • molotovyum
    molotovyum Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    +1 yıl

    yazdıkların yüzde yüz doğru ancak şöyle bir öenek vereyim suriyede savaş var demi mantık olarak oraya gidilmez.. şimdi dışarıda özellikle gecenin geç saatlerinde it uğursuz doluyken ben bile çıkmaya korkuyorum o yüzden de kadınlarımız kızlarımız dikkatli olmalı

    0
    0 Yorumla
  • brnrsln
    brnrsln Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    yazı baştan sona çok güzel olmuş. özellikle "tecavüz edenlere idam cezası gelsin mi?" diye sorular gördükçe kafayı yiyordum sonunda benimle benzer görüşe sahip birini gördüm ellerine sağlık

    3
    0 Yorumla
  • Loss34
    Loss34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=QrZR91FV7cU


    Her erkeğin izlemesi gereken video 5 dakikanızı ayırınız.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tecavüzün hiçbir savunulacak haklı görülecek bir yanı yok, ancak gece 3 te eğlenceden dönen biri için içim yanacak değil. Kimse yağ çekmesin içindekileri yazsın. Tecavüz edeni günde üç sefer kazığa oturtmak varken salıyorsa yetkililer, darısı başlarına der susarım. Tecavüze karşı çok katıyım ancak dediğim gibi, kişi davetçi olmamalı.

    3
    2 Yorumla
    • lgbtaşkk
      lgbtaşkk
      +1 yıl

      çok sacma dusunuyosun, damacanaya bıle tecavuz eden ınsanalr var damacana onu tahrık mı edıyo yanı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @lgbtaşkk Sanırım çok saçma algılıyorsun yazdıklarımı, ancak ben " kişi tecavüz etmişse suç kızındır o tahrik etmiştir" demiyorum, tecavüz eden haksız ancak kız buna davetiye çıkarmamalı diyorum. Buradan her abaza suçsuz, suç kızın veya damacananın gibi birşey çıkarıyorsan bu büyük problem senin adına

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadın halinle gece üçte sokağa çıkarsan tecavüze uğrayabilirsin sözünde yanlışlık yok. Doğru. Ama bu durumun cezada indirime sebep olması yanlış. Gece evin dış kapısını açık bırakıp uyumak da aynı derecede yanlış. Soygun yaşanması olası. Ama bir soygun yaşandığında bu "ne yapıyım evin kapısı açıktı" diyen hırsızın cezasında indirime sebep olmamalı.

    0
    0 Yorumla
  • pnraltan
    pnraltan Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Bu düşünceye sahip olanların aynısı başlarına gelse o zamanda böyle konuşabilecekler mi acaba

    3
    0 Yorumla
  • H-PuNiSheR
    H-PuNiSheR Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    eeee ruhu orspu olana nedersin ki buradan analarımıza bacılarımıza biber gazını kadın pedi taşır gibi taşıyın yanınızda boş çıkmayın sokağa 2 sine gelince boyle aşşağılık ruhlu gav@tlara 2 sözüm olur sokakta görürsem boyle bir hadise o zaman durum farklı olur evet tecavuzculer korksunlar benden kufurl etmekle yetinmeyecek kadar donanımlı bir insanım !

    0
    0 Yorumla
  • Zampara_34
    Zampara_34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    O kız gecenin 3 ünde neden orada sorusunu soracağınıza tacizden , hırsızlıktan ve uyuşturucudan aranan adamın sokaklarda ne işi var. Madem adamın evini kolayca bulabiliyorsunuz aranırken neden içeri almadınız. Önce bu soruları cevaplayın sonra bu soruları sorun...

    3
    0 Yorumla
  • rollingrock
    rollingrock Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    baskıcı toplumlar da tecavuz yerine kızın o saatte neden dısarıda oldugu konusulur. İsterse saat 5 te eve gider kime isterse grup seksten cıkar gider evine kime ne , gece o saatte her ne yaptıysa yaptı zorla ırzına geçilmeyi haketmedi. böyle bir toplumda yaşadıgım için utanıyorum. Her zaman demişimdir müslüman olupta en gelişmiş ülke türkiye düşünün artık. Yazıklar olsun.

    1
    0 Yorumla
  • feministimben
    feministimben Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kesinlikle haklısınız. Bence Türkiye'deki çoğu bayanın duygularının tercümanı oldunuz. Size bayanlara saygı duymayı, yenilikçi düşünce yapısını, en önemlisi merhameti aşılayan annenin önünde saygıyla eğiliyorum.

    0
    4 Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      Ben sizin gibi feministleri seviyorum bu arada bana hakaret etmeyen ilk feministsiniz sağ olun 😊

      Yorumla
    • feministimben
      feministimben
      +1 yıl

      Size hakaret eden feministe feminist demem ben. Harkulade bir düşünce yapınız var.

      Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      Cidden teşekkür ederim güzel fikirleriniz icin 😊

      Yorumla
    • feministimben
      feministimben
      +1 yıl

      Asıl ben tüm bayanlar adına sizden teşekkür ederim

      Yorumla
  • aznhyn
    aznhyn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    güzel paylaşım icin tesekkur ederim. Turkiye de kadin olmak demek hayata 5-0 geriden baslamak demek. Namus sadece kadina ait tesettür kadina ait aile ve çocuk sorumlulugu kadina ait.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Böyle itlerin şeylerini kökünden kesecekler aslında. Herkesin ortasında kesecekler hatta. Bak bakalım başka erkeklerde bir daha cesaret edip yapabiliyorlar mı. İsteyen istediği saatte gezer sen bir kadından güçlü olduğun için istemediği birşeyi zorla yaptırıyorsan en aşşağılık yaratıksındır. Bu ve bunun gibi heriflere hafif cezalar veren adaletide saygıyla anıyorum herkes yüz buluyor gittikçe artıyor bu olaylar.

    0
    0 Yorumla
  • tattoogirl
    tattoogirl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Paylaşım süper olmuş.. gün geçtikçe daha yozlaşan kötüye giden bir toplum haline geldik ızmir gibi şehirde yaşıyorum rahat bir kızım ailem de artık çok korkuyor artık eskisi kadar rahat olduğum söylenemez korkuyorum açıkçası...

    2
    0 Yorumla
  • crzybyy
    crzybyy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    küfür etmeyen emniyetli bir toplum olmamız gerekirken. Tecavüz eden insanlıktan nasibini almamış bir toplum olduk. Allah belasını vermiş zaten. ölene kadar hapishane de aynısını yaparlar o hayvan demeye dahi dilim varmayan yaratığa. ( o yorumları yapanlarında insanlıktan nasibi yokmuş )

    0
    0 Yorumla
  • Espinoza
    Espinoza Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Mk dunyasında bütün ülkeler melek. Bir bizim ülkemiz baskıcı tecavüzcü kötü. Her ülkede her insan toplulugunda kanı bozuk olan var. Bunu niye ülkeye topluma mal ediyorsunuz. İdam olsun baska bırsey olsun yine devam edicek bu seyler. İnsanın sütü bozuk kimyası bozuk olduktan sonra idam ver eğitim ver farketmiyor. Suclu psikolojiisni bilmeden genele vuruyorsunuz çok biliyorsunuz maşallah.

    0
    0 Yorumla
  • 0102030
    0102030 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Helal olsun.. ve hukukçu avukat her neyse o kapasitedeki bütün insanları Allah bildiği gibi yapsın. neymiş boş minübüse neden binmişmiş. !!! insan gerçekten içenden gelenleri tutmakta zorlanıyor. Rabbim kötülere fırsat vermesin.

    0
    0 Yorumla
  • melake55
    melake55 Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Valla kusura bakmayın öyle düşünenler. Zamanında kızın biri benim bir arkadaşıma gel beni becer dediği halde bunu yapmadı. Herkes kendinden mesul sonuçta. O kız ne halt yerse yesin sen Müslümanım diyorsan öyle bir şey yapman doğru olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • keskee
    keskee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Simdi sözkonusu türkiye olunca gece ücte disarda bulunmak baya bsya sorun yaratiyo. Tabii o saatte disardaysa kesin araniyodur ve saglam ayakkabi degildir. Ayyy ne mutlu ki almanyada dogup büyùdùm. Allahim düsünemiyorum baska bir hayat.

    0
    0 Yorumla
  • Anika_Taki
    Anika_Taki Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sayın editörüm...
    Ozgecan kardeşimizin olayında "bir daha bu ülkede tecavüz olayı olmayacak." diyenler şimdi neden böyle diyorlar. Nabza göre şerbet vermektir bu. Üzüldüm, üzüldük, üzülüyoruz, üzülmeye devam edeceğiz. Ben isterdim ki kadın özgürce gecenin üçünde özgürce dolaşabilsin, istediğini giyebilsin.

    Üzüldüm...

    Size de yazdıklarınızdan dolayı teşekkür ederim.

    0
    1 Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim sayın üye

      Yorumla
  • Fenolfltalein
    Fenolfltalein Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 904 cevap paylaştı.

    Aynı türe mensup olmaktan utandım Şu an ulan onlar karımız kızımız akrabamız beyler sizde hassas olun bu konularda az çükünüze mukayet olup samimiyetle bir hanıma yardım edebilir miyim diye sorabilin bu gerekli

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadınlar doğru düzgün giyinmeye başladıkları zaman toplumun ahlakı o zaman düzelir, tv programları müzik video klipleri her yerde pornografik ikon olarak çıkıyorlar karşımızı. bir kızın saat 3 te dışarı da ne işi var? Ulan 24 yaşındayım bir kere saaat 1 de eve gelmişliğim yok. tecavüz etme haklıymış adam hepinizin sonu böyle olacak

    1
    6 Yorumla
    • Haberver
      Haberver
      +1 yıl

      Umarim anan bacin kızın da aynı duruma düşer ya da seni tutsunlar daha iyi.
      Pis sapık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Haberver ben anama bacıma da söyledim saat 22.00 dan sonra evde olmazlarsa olacaklardan ben sorumlu değilim diye ulan ben korkuyorum saat 1 de dışarıda gezmeye serseriler çıkarda bıçak çeker diye siz hangi cesaretle saat 3 de eğlenceden dönüyorsunuz. üstelik haberleri okudum adam yakışıklıymış kız önce adamla tanışmışşşşşşşşşşşşşşşşşş

      Yorumla
    • ali219
      ali219
      +1 yıl

      Toplum ahlakının düzelmesi kadınların açık saçık giyinmesinde değil, toplumun düşünce tarzındadır. Kafa yapımızı değiştirmediğimiz sürece ahlaklı bir toplum olamayız. Düşünceleriniz çok yanlış bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ali219 toplumun hatalı düşünce tarzı zaten açık saçık giyinmesidir., kadının düşüncesi açık saçık giyineyim de herkes bana baksın böyle zihniyetyle karşı karşıyayız malesef abdest alıp dışarı çıkmaya korkuyorum, bir kız memelerini gözümün içine sokacak diye!!!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ali219 toplumun düşünce tarzı diye birşey yok, müslüman olduğumuz için erkekler cinselliğe aç'lar avrupada her erkek 18 yaşnıda milli oluyor oranın düşünce tarzı tabi ki farklı olacak kadına doymuşlar çünkü.

      Yorumla
    • Artesia
      Artesia
      +1 yıl

      Şunu mikin de birine tecavuz etmesin

      Yorumla
  • Prensesberna
    Prensesberna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu kafadaki insanları degistirmek biraz güç. Egitimsizlik yuzunden cahil insanlarımız çok fazla bu ülkede. İyi hal indirimi nedir ya? Tecavuzun ne demek olduğunu ya bilmiyorlar ya da bilmemezlikten geliyorlar. Yazık bu ülkenin güzel insanlarına. ...

    0
    1 Yorumla
    • Cracks
      Cracks
      +1 yıl

      Memleket ya tacizci ya tecavuzcu bunlar varken turkiye bu suclarda tabi ilk siralarda yer alir

      Yorumla
  • pizzaşığı
    pizzaşığı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Nefret ediyorum.

    Ben bütün erkeklerle aynı haklara sahibim.
    İstersem gecenin üçünde dışarı çıkarım.
    Ama benim dışarı çıkmam hiçbir erkeğe bana tecavüz etme hakkını vermez.

    2
    0 Yorumla
  • meichan
    meichan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu bir savunma mı? mantıklı mı bu? nerede yaşıyoruz biz? arabistan da mı?
    gerçekten iğrenç. miğdemi bulandırıyorlar. bir kız gece kaçta çıkarsa çıksın, onun tecavüz etme hakkı yok. şerefsizler. iğreniyorum ya

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gece yarısı 3 te dışarda ne işi var? Onun nasıl bir ailesi var Allah aşkına namus ne kadar zayıf. biz akşam hava kararmadan eve gelirdik yine de geç geldin diye fırça yerdik şu kızları sokağa salıvermeden önce biraz düşünün

    3
    1 Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      İşte bencemde bu kafadan şikayet ettim. Tecavüzculere kizmak yerine kız neden dısarda diyosunuz. Ve bunu gizliden söylemeniz de bir sucluluk psikolojisidir.

      Yorumla
  • _Robin
    _Robin Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Benim için sebep ne olursa olsun bir kiza kadina ruhuna dokunmadan, isteği ve rizasi disinda her turlu mudahaleye, insan dişi güç gösterilerine ve libidolu hanzolarin saldirilarina maruz kalmasi affedilemez. Net.

    0
    0 Yorumla
  • SkinnyPieces
    SkinnyPieces Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    söyleyincede söyledi oluyor. vay efendim nasıl söylersiniz? koca kız kendi başına istediğini yapabilir. yapabilirde gece 3 ? yanında kimse yok, sonra fatmagülün suçu ne? hayırdır cami imamlığımı yapıyor?

    1
    4 Yorumla
    • Artesia
      Artesia
      +1 yıl

      Gece 3 diye önüne geleni mik bu mu?

      Yorumla
    • SkinnyPieces
      SkinnyPieces
      +1 yıl

      @Artesia evet o

      Yorumla
    • Artesia
      Artesia
      +1 yıl

      Hasta

      Yorumla
    • SkinnyPieces
      SkinnyPieces
      +1 yıl

      @Artesia tamam

      Yorumla
  • attentionhither
    attentionhither Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    gün geçtikçe bu olaylar dahada artıyor..
    tecavüz denildiğinde akla ilk hindistan, sonra türkiye geliyor!!
    utanıyorum bunlarla aynı havayı soluduğum, aynı ırktan geldiğim için.
    söylenecek hakaret bulamıyorum.. ne desem az kalıyor.

    0
    1 Yorumla
    • hafiftemas
      hafiftemas
      +1 yıl

      hindistan açık ara birincidir de sonra türkiye değildir herhalde ya tamam baya bir bok çukurunda ülke genel olarak ama daha kötüleri vardır. keşke olmasa tabi iyi bir şey değil bu bizim ülke daha önde iddası yapılsın.

      Yorumla
  • RealityProfile
    RealityProfile Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    tecavüz ve öldürmenin suçu kazığa oturtularak idam olmalı. işte ozaman isteyen istediği saatte çıkar dolaşır.. ama bu yasa şartları altında gece dışarda gezmek sakıncalı.. ne zaman bu yasa değişir o zaman rahat eder bu millet

    0
    0 Yorumla
  • benaslındayoğumm
    benaslındayoğumm Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Güzel bence olmuş yok artık yaaa gecenin 3 ünde ne işin var acaba kendi kız kardeşinin başına bu gelse o zman da başkası deseydi gecenin 3 ünden ne işi var diye nolurdu (gelmesin tabiki o ayri )

    1
    0 Yorumla
  • anonimyazar
    anonimyazar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Çok doğru yazmışsınız. Sonuna kadar hak veriyorum size.

    1
    0 Yorumla
  • Ayisigiii_
    Ayisigiii_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tecavüzden sonraki süreç öncesi kadar önemli çünkü bir tecavüzün sonrasında olanlar bir sonraki utancın öncesinide etkileyecektir.
    Fakat çok güzel yazmışsın, bunu bir erkek olarak yazdığın için ayrıyetten teşekkürler.

    0
    2 Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      Elbette önemli ama iş işten geçince ceza tipini tartışmak yerine erkekleri, erkek evlat olarak degil adam olarak yetistirmek lazım diyorum

      Yorumla
    • Ayisigiii_
      Ayisigiii_
      +1 yıl

      Tabiki haklısın ama iş işten gecmiş olmuyor ve maalesef ki bu olaylara hergün yenileri ekleniyor. Bütün ailelerin erkek çocuklarını senin dediğin gibi adam olarak yetiştirmesini ne kadar çok istesekte, bu gerçek hayatta mümkün değil. Ailenin ve bir nebzede olsa toplumun erkeklere karşı olan sorumluluğunu yerine getiremediği için, yapalıcak son şeyde bu olsa dahi, ağır cezalar tartışılmalı değil, artık uygulanmalı diye düşünüyorum.

      Yorumla
  • KışGüneşiyim
    KışGüneşiyim Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Nefes almaya korkar olduk ve hukuka güvenimiz sıfır. Çok güzel bence olmuş bu.

    2
    1 Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • LeydiMeyra
    LeydiMeyra Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    bu aksam haberlerınde gordum bu haberı

    ne yavssaakk serefsız ınsanlar var

    bırde evlı ıkı cocuk babası

    nasıl bır ınsan anlamıyorum
    ınsanlar gercekten bu kadar kotu merhametsızlermı?

    1
    0 Yorumla
  • gizlimüsteri
    gizlimüsteri Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 389 cevap paylaştı.

    Yaziklar olsun ya. Halimize uzuluyorum. Insanlar cok aciz artik.

    1
    0 Yorumla
  • mavişcikk
    mavişcikk Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Ya şimdi bir bayan, gece 03:00'da giysin mini eteği sarhoh sarhoş dolaşsın sokaklarda... sence bu tecavüy etmeye sebep değil mi? tecavüz edeni haklamıyorum ama kalkın bana tecavüz edilenin tarafında durun demeyin.

    1
    1 Yorumla
    • NedStark
      NedStark
      +1 yıl

      Kafalar güzel galiba , tabikide bir sebep değil sonuçta onun isteği dışında ona bir müdahalede bulunuyosun. Bu mantıkla gidersen sokak ortasında bıçak zoruyla parası gasp edilmiş insana gidip de " O kadar para taşımasaydın o zaman üzerinde " demen lazım. Sana küfür etsem küfüre yazık. Bitane daha örnek vereyim en uç şekilde , bir kız gecenin 3 ünde , 4 ünde , 5inde bir partide 9 kişiyle beraber olmuş olabilir , ama sen o kızın iznini almadan onunla birşeyler yaşayamazsın , bu bu kadar basit. Sizin düşünceleriniz hastalıklı , suçlu. Gece dolaşan , mini etek giyen , tayt giyen kızlar değil.

      Yorumla
  • FrEEPoWerFuL
    FrEEPoWerFuL Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    bir insan gece 3 te dışarı çıkamıyosa kız mı bu o zaman erkekte çıkmıycak kardeşim verceksin polisi her sokak arasına dışarı çıkanı vurcan erkek gezcek kız gezemiycek öyle bir dünya yok ve erkek sanan adam kelimesin, in sadece son 2 harfini taşıyan kişilere gelsin bu lafım gece saatlerde gezen her kıza siz bu kız yollu demekten vazgeçin artık

    0
    0 Yorumla
  • melezznurr
    melezznurr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Böyle beyinler elbette kınanmalı, yok edilmeli!!!
    Ancak o gencecik kızın bu kadar iyrenç insanların, sapıkların, şerefsizlerin, gaspçıların hangi saat olursa olsun her yerde olduklarını bilmiyormu? Keşke yanında birileri olsaydı! Yazık oldu...

    0
    0 Yorumla
  • hero035
    hero035 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    gecenin 3 ünde dışarıda olması yanlış. ne gaz sreyin kurtarır. nede çığlıkları... hata devlette . yani adalette. bak mesela iran a. adamın şeyini kesiyorlar ulu ortamda... bizde iyi halden hemen çık ertesi gün başka bir mağdur. adalet sistemimiz zayıf. kimsede suç yok

    0
    0 Yorumla
  • goldenboomer
    goldenboomer Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Sanane kardeşim ne yapıyorsa yapar sokaklar hepimizin değil mi. Annesinin babasının haberi de var.. dışarıda olmanın saati mi var.
    Yeter ya artık sizin cinsel yoksunluğunuz yüzünden genç insanların psikolojisi bozulmak zorunda mı.

    0
    5 Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      sanırım sadece başlığa bakarak yorum yaptınız

      Yorumla
    • goldenboomer
      goldenboomer
      +1 yıl

      Bencenin 2. Başlığına bakınız.

      Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      bencenin bir başlığı olur

      alt başlıklarda ironi var

      Yorumla
    • goldenboomer
      goldenboomer
      +1 yıl

      İyi o zaman. İroniye cevap verdim.

      Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      teşekkülre

      Yorumla
  • esmer_01
    esmer_01 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Emegine saglik.
    Diyecek söz yok demissin hepsini zaten

    2
    0 Yorumla
  • jackass
    jackass Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Sayfalarca kufredip siteden atilmaya gerek yok. Dedigin gibi olay bittikten sonra saldirganlasmak fayda etmiyor, oncesinde engelleyecek cozumler bulmamiz gerek.

    0
    0 Yorumla
  • aylinn96
    aylinn96 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    aynısı kendisinin de başına gelir inşallah. sana mı sorucaz lan gece kaçta sokakta olacağımızı?

    3
    0 Yorumla
  • Loveeeeeee
    Loveeeeeee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Savunupda hakli cikmaya calisan insanlar var ya onlarada ceza vermek gerekirken ne durumdayiz yaziklar olsun bunlara izin veren insanligimiza insanlara

    0
    0 Yorumla
  • StravberryRED
    StravberryRED Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Temelleri çürük atılmış eğitim sistemimiz ve kasten tahrip edilmiş dinimiz ile düzelmez bu. Önce imanımıza sahip çıksak bahsettiğimiz tüm problemler çözülür kanaatindeyim.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    S*kik beyinlilerin anlayamayacağı durumlar.. Tehtit edildim, karşı koyunca bicaklandim.. Çalıştığım pastahanenin Imalathanesinden üstelik bara povyona gitmemistim.. şanslı olanlardanim belki benim icinde bunlar söyleyecekti

    1
    1 Yorumla
    • ORTADOĞULUTÜRK
      ORTADOĞULUTÜRK
      +1 yıl

      şikayet etseydin hemen böyle o. çççç dolu her yer

      Yorumla
  • eskiraki
    eskiraki Takip Et
    Guru Yaş: 48
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı.

    gecenin 3 unde ne isi vardi orda tezini sunan kisiler tecavuze yatkin kisilerdir bana gore. insanliktan. nasibini alamamis serefsizler.

    3
    0 Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Yok abi... bunların penislerini kesip yedireceksin ibret-i alem için. Kusura bakmayın en hafif şekliyle ifadesi bu olabiliyor.
    Aşağılık yaratıklar...

    0
    0 Yorumla
  • Kapıdayım
    Kapıdayım Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    Abi zaten gördükçe kanım donuyor özgecandan beri haber izleyemiyorum face ye hiç uğramıyorum burda bari görmiyeyim yaa
    Zaten kimseye faydası yok en azından acımız tazelenmesin

    0
    0 Yorumla
  • Nupelda00
    Nupelda00 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Söylenecek pek bir sey yok aslinda. Ne hikmetse her sey seytan denilen seyin basinin altindan cikiyor. Acil tedavi edilmeli bu mahluklar.

    0
    0 Yorumla
  • Galatasaray_19o5
    Galatasaray_19o5 Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    kardeş onu bunu bilmem ben. kadina tecavüz edenin cezasi agir olmali. isterse gece 5 de gezsin farketmez.
    kadin diye gezemiyecek mi? gezer. bu tecavuze ugrama sebebi degl

    1
    0 Yorumla
  • İyilikMeleğiniz
    İyilikMeleğiniz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Böyle insanlar var olduğu sürece insanlık nereye gidiyor sorusuna cevap bulamayacağız
    Emeğine sağlık

    1
    0 Yorumla
  • Gulsah0909
    Gulsah0909 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hiç bir şekilde bayanların kıyafeti davranışı gezmesi tecevüze kılıf olamaz gündüz olsaydı yani tecavüzcü suçlu mu bulunacakdı

    3
    0 Yorumla
  • Habits
    Habits Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    İsterse gece 3te çırılçıplak gezsin sanane yani pislik ya böylelerini varya şöyle canlı biyolojik deneylerde kullancaksın bari bir halta yararlar yazık hayvanları kullanıyolar hep böylelerini kullansalar keşke

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadına kendini korumasının değil, erkeğe kendine hakim olmasının öğretildiği zaman bu ülke adam olacak.

    4
    0 Yorumla
  • MerveKOYUN
    MerveKOYUN Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Haberi yeni öğrendim, yazık olmuş...
    Güzel bir konuya deginmissin, emeğine sağlık.

    1
    0 Yorumla
  • Şahanekız
    Şahanekız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ozaman biri gelsin kafanızı kırsın sonrada "senin ne işin vardı benim olduğum yerde" desin olay kapansın. Tek çözümü idam cezası bence bu tarz cinayetlerin.

    0
    4 Yorumla
    • Zampara_34
      Zampara_34
      +1 yıl

      kız haklı her şeyi bir yere bağlamasalar olmuyor

      Yorumla
    • Şahanekız
      Şahanekız
      +1 yıl

      Dimi yani @Zampara_34 tabi böyle tacizci katilleri destekleyenler onlardan daha pisliktir

      Yorumla
    • Zampara_34
      Zampara_34
      +1 yıl

      Hepiniz başınızı kapatın esir olarak yaşayın uyarısıdır bu

      Yorumla
    • Şahanekız
      Şahanekız
      +1 yıl

      Kız dışarı çıktı diye ona tecavüz etme hakkına kimse sahip değildir ! O zaman denize girip boğulan ölenlerede "girmeseydin o zaman" densin mantıklımı bu şimdi? Boğulmayamı girmş bu insan oraya hangi akla hizmet gecenin üçü diyebiliyorlarsa artık.

      Yorumla
  • Boğa06
    Boğa06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Toplum olarak o kadar değerlerimiz yitirilmiş bir hale geldik ki rahatça dışarı çıkamıyoruz, hatta çocuklarımızı bile sokakta oynatamıyoruz tek başına. Son yirmi senede ne oldu da toplumumuz bu hale geldi diye sormadan edemiyoryum

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (72)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Benceler > "Tecavüze Uğramış, Eee Gecenin Üçünde Dışarıda Ne Arıyordun Sen?"
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Tek Gecelik Kaçamağın Bedeli: You Get Me 31 cevap verildi
Bengü Kime "Hodri Meydan" Dedi? 9 cevap verildi
Tecavüz Etme Hakkını Sana Kim Verdi? 72 cevap verildi
Tüyler Ürperten Korkunç Bir Hikaye " Tecavüz " 81 cevap verildi
"Tecavüze, Tacize Uğradım, Anlatmalı mıyım?" Sorusunun Cevabı 91 cevap verildi
Ece Erken Gece Yarısı Sevgilisinin Arabasının Aynasını Kırdı! 41 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨