AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
herzaman demişimdir tecavüzün cezası idam ya da halk önünde deşifre edilerek hadım edilmek gibi ağır cezalar olmadır. bakalım ondan sonra kimse cesaret edebiliyo mu. ya da halka teslim edilsin cezasını halk versin
Namussuzların namus anlayışı der ki "kadın evinde oturmalı". Hangi kitapta yazıyor bilmem ama dinden imandan dem vuranlar genelde böyle düşünüyor.
Önyargılı olmak istemem ama gece 3:00 te bagdat caddesinden ne tür eğlenceden dönüldüğü ortada olduğunu düşünüyorum.
Sen hiç o saatlere kadar arkadaşlarınla takılmadın mı güzel kardeşim ön yargılı olmak istemem deyip ön yargılı oluyorsun bravo.
Istedigi eglenceden doner sana ne ondan yapraam
Harbi la gece ucte ne isi var ya ne tacizciyim ne de destekliyorum, ama kimsede kusura bakmasin bir kiz cocuguda hatta erkek cocuguda disarda ne pok yiyor gece 3 de.
Bunu sorgulayan yok neden?
Zihniyetini evirip çevirip sevsinler nöronlarına fışfışladığım ya.
O anketi yapan karaktersiz @samiligde assalik insan musvettesi
Şeytanda o anda gelip neden beni yalancı şahit yapıyorsun seni cehennem zebanilerine yem etmek lazım dese ne güzel olurdu
Tecavüzü normal göstermek için uydurulan hikayeler hep aynı "o saatte ne işi var? o kadar açık giyinmeseydi vs. " Ateş düştüğü yeri yakıyor. Elinize sağlık.
Türkiye de damacana ya bile tecavüz ediliyor lan. Kapağı açık gezmesemiydi?
sıkıntılı durum, bıkkınlık verdi artık bu adaletsizlikler
çoooook harika bir bence olmuş ellerine sağlık çok haklısın yazdıklarında bravo!
teşekkür ederim
bunlar potansiyel tecavüzcüler işte içlerindeki id duyguları o kadar buyuk ki insanlıktan çıkmışlardır. inşallah onlarda tecavüze uğrar
Lann ben yolld yürürken rahatsız olmasınlar diye hızlanarak önümdeki kadın/kızı geçip önden gidiyorum.
Sen nasıl böyle bir oçluğu yaparsın.
evet bu kafa değişmeli kızlarımız daha açık giyinmeli özgürce seks yapmalı gece 3 çok erken bence sabah 5 6 dan önce eve dönülmemeli barlarda çılgınca alkol alınmalı grup seks yapılmalı bunu yapmayan medeni değildir arkadaş
👏👏👏👏👏 bana takip gönderin
Çıkmasaydı keşke o saatte dışarıya yanında bir erkek olmadan tamam çok adice geliyor kulağa ama türkiye burası sonuçta her pislik var yazık olmuş Allah sabır versin
Bence en güzel ceza onları bülent ersoy gibi yapmak lazim
Başlığı gördüğümde sovmeye gelmiştim ama Şu an ayakta alkisliyorum seni
zaten dikkat çekmek için o başlığı attım ;)
Cok guzel paylaşım olmuş Teşekkürler
Yazık bu insanlığın gidişatına. Sadece gece erkekler mi dışarı arkadaşlarıyla çıkıp eğlenebilir bu mudur yani he cahiller sizi. İnşallah bu cahil insanlar sevdikleriyle böyle bir şey ile sınanmaz bakalım o zamanda bu kadat katı düşünebileceklermi.
Gece üçe kadar isterse elli tane adamınla sevişsin bundan sanane kuş beyinli parazit!!! Bu ona tecavüz etmek hakkı mı veriyor sana!!!
Bu kız için böyle diyenler hırsızlar için de camı kapıyı açık bırakmasaydı şeklinde sözler söylüyorlar Nasrettin hoca fıkrası gibi
Evet hiçbir gerekçe tecavüzü meşru kılamaz bu iğrenççççç eylemi yapanlar idam edilsin
Tamam bende kadınlara değer veririm gerektiği yerde sahip çıkarım benim de annem bacım var. Sende busun demi?
Cezaya karşı duruyorsunuz hala. Tek çare caydırıcı cezalar.
kim karşı duruyor arkadaş
Benim gördüğüm kadarıyla bu suçlardan en çok yakınanlar , kesmeli biçmeli cezalara gelince ilk karşı çıkanlar oluyor. Bence hadım haktır bunlara.
Yazıklar olsun bu beyni yosun tutmuş varlıklara
bu pislikler olduğu sürece güzel ülkemde mabad kılı eksik olmaz
Hukukcuların orumceklemis zihniyetten biran kurtulması gerek. Adalette oyuncak gibi oynuyorlar.
bir anlık zevk uğruna gencecik bir kızın hayatini karartti şerefsiz
Bu insanlarla aynı havayı soluduğum için çok üzgünüm ve kendi erkekliğimden utanıyorum. 😞
Bu tarz olaylarda Emeği geçen herkesin annesiyle karşılıklı ay çekirdeği çıtlıyayım.
tecavuzun olmadigi toplum yaratman icin kizlarin biraz az naz yapmasi lqzim bir erkegi cildirtacak kadar naz yapinca sonuc ortada iste
Gece üçe bese kadar gezmesi kimseyi ilgilendirmez demek ki ailesi kızına güveniyor ama unuttukları tek şey insan görünümlü yaratıklar
eğer bir ülkede adalet sağlanmıyorsa ozaman insan kendi adaletini uygular
Kesin organını şerefsizin, bakalım tecavüz edebilecek mi bir daha!!!
Lütfen küfür ederek günaha girmeyin bu adam buna bile değmez
O saatte bir kız dışarda yürürse olacağı bu okuyunda ibret alın
Sen oku da ibret al
Şu nesildeki bazı kızlar akillanmadikca bu olayların sonu gelmez daima objektif bakarım
Çok doğru bir paylaşım olmuş. Ellerine sağlık
boyle konusanların adiliğinin bir bedeli olmalı.
Çok güzel yazmışsınız. Teşekkürler.
👏👏👏👏👏👏👏👏 güzel yazi
cok haklisin fikirlerin icin tesekkur ederim
Eline Yüreğine Sağlık
paylasımın guzel olmus eline sağlık
Tipik sağcı kafası bu kafa...
Aynen öyle
neden capsde ismi sakladınız ki?
Aslinda gerek yoktu ama site kuralları gereği gizledim
Bu twitter profilini ifşa etmen gerekir.
site kurallarına aykırı olabilir...
birşey olmaz benim yorumumun altına sadece kullanıcı adını at bari :D
üyelerden birisi yorum olarak yazmıştı onun kullanıcı adını sanırım ^^
150 den fazla görüş var yav uğraştırma söyle hadi birşey olmaz :D böyle bir düşünceyi gerceklestiren o utanan ise sensin!
Kusura bakmayın ben moderatörüm. Üyelere örnek olmam gerek
Tiksiniyorum bu ülkeden ve insanlarından...
kesinlikle.. tesekkur ederim bence icin
Tek yol şeriat !!!
Emeğe saygı
Tek çözüm şeriat kanunları ALLAH AKBAR Afdasfafas
Güzel bir bence olmuş ve çok güzel değinmişsin :)
Hadım ve idam hepsine varım artık.
İnsanlık rezil bir halde..
Ülkeye komple format lazım
Gece dışarı çıkılması yanlış zaten.
Bunlar hep kıyamet alametlerı
Her gun tecavuz oluyo artik normal geliyo bana
Cok haklisiniz mukemmel bir yazi 😊
Nokta.
Iste bu yuzden idam gerekli.
Çünkü o erkek o istediği her şeyi yapar (!)