1- Bir arkadaşınla dışarda dolaşırken, hadi gel bize gidelim yaa dediğinde, aklına delik çorabının gelmesi, hadi delik'te değil, ya kokuyorsa...
2- Sevgilin çok ısrar etti, gel ya müzik filan dinleriz dedi, taam dedin. Evine gittiğinde, anne ve babasının senden hiç ayrılmayan bakışları veya patavatsız konuşmaları
3- Yine sevgili'nin evine gitti, hadi anne-baba'yı aştın, birde zevzek kardeş sorunsalı. Ağlayabilir, tepene çıkabilir, ablamı seviyo musun soruları, hatta "anneeee bu adam ablama aaaaşııık" tespitleri
4- Arkadaşının evine gittin, muhabbet filan derken ooo akşam olmuş, anne-babasının illlaa yemeğe kal ısrarı, çıkış yok, kalacan, yemek ne var diye bir baktın ki, kapuska...(Kapuska benim en sevmediğim yemek olup, temsilidir.)
5- Arkadaşın ama evini hiç bilmiyosun, ama hadi kıramadın, geliyim dedin, eve bir geldin ki münasebetsiz bir köpek...

6- Bunların hiçbirisi olmadı, herşey iyi gidiyorken büyük tuvaletin geldi, girdin yaptın, sifona bastın, bir daa bastın, bir daa, bidaa ama yok. O sırada arkadaşın içerden bağırdı:"Sifon bozuk ha". Nolcek şimdi?

Daha bir sürü fobi varda, kısa tutayım dedim:)
İlk bencemdi, hatam olduysa affola....
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hiç gitmem bu yüzden misafirliğe :)
Fobilerle yüzleşmek lazım😊
Rezil olma riskini alamam :)
😊😊😊
güzel olmuş.
Teşekkürler
iyimiş :D
Teşekkürler😇