Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler

Arkadaşlar dün gece evimin bahçesinde içerken bu benceyi yazmaya karar verdim umarım beğenirsiniz iyi okumalar ;)


Kesinlikle alkol alınıp gidilmeli, 33'lük biraya 13 tl vermek akıl karı değil.


Size orda sahip çıkabilecek birileriyle gitmeniz faydanıza olacaktır. Kafadan sarhoş gideceksiniz. eğer sarhoş gitmiyor iseniz sinirlerinizi aldırıp gideceksiniz. ya da cebinizde çok paranız var ise orada sarhoş olacaksınız. Yoksa eğlenmek diye bir şey akıllı insanlar için mümkün değil ;)


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Bilmediğiniz ama kulağa hoş gelen bir içkiyi alıp o gece sadece o içkiyle yetinmek.


Kesilecek kızı iyi seçememek.


Kesmek de komik bi laf aslinda) o kızın gitaristin sevgilisi olabilecegi ihtimalini hiç düşünmemek :o


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Gecenin ilerleyen saatlerinde barın üstüne çıkmak


Çıkıp dans etmek, dans ederken soyunmak yapılmaması gereken birşeydir kanımca :D


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Barmenin gözü önünden bardak araklamak.


Biliyorum bardaklar çok güzel insanı cezbediyor ama Arjantini nasıl araklıyorlar nereye sokuyorlar çözemedim :D


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


"Burdayım ama aslında buraların insanı değilim sevmiyorum içkiyi de ortamın insanlarını da" diye kafa ütülemek


O zaman niye burdasın sorusuna vereceginiz cevap ne kadar mantıklı olursa olsun milletin keyfini kaçırdığınız için dayağı hakedersiniz. :(


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Bara çanta içerisinde kutu bira getirmek, kutu biraları masa altından içmek.


Tamam buraya kadar aslinda yapılabilecek şeyler. Ama ondan sonra çantadan kutu biraları düşürmek, hesabı ödeyerek giderken, garsonun "bu sizden düştü galiba" diye kutu birayı getirmesiyle şeş beş olup çıkmak kesinlikle yapılmaması gereken şey :)


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Özellikle dans edilirken eteği çıkarmak. Çünkü zamanında bir sürü etek bulduk a dostlar temizlik yaparken.


O karışıklıkta eteğini kaybeden insanlara derin saygılarımı ve sevgilerimi iletiyorum bu arada. Eteksiz nasıl evlerine gittiklerini de merak ediyorum doğrusu. Belki de bir kısım kadının yedekte mini eteği vardır da bir toplum olarak bu bilgiye aşina değilizdir, bilemiyorum.Bunu açıklayabilecek birileri var mı?


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Barda tek içene karışmayın :



Bir erkek, barda tek başına içiyorsa, öncesinde yapılacak her şeyi yapmıştır. çözümsüzlük ve çaresizlik söz konusudur. derdini birine anlatıp rahatlamak hafif kalır. sadece efkarını bastırmaktır isteği. acısını yaşayıp, düşünmek... içki amaçtır, arzudur.


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Bir kadın, barda tek başına içiyorsa, sonrasında yapılacak şeyler vardır kafasında.


Tek başınadır. çünkü planlarına odaklar kendini. cesaretsizlik söz konusudur. ayıkken yenemediği gururunu sarhoşken yenmeyi planlamaktadır. ama burada bile bir gurur söz konusudur. sığınacağı bir bahane aramaktadır. kaç tane içeceğini, saat kaçta kafayı bulması gerektiğini bile planlar. hatta uygular. içki araçtır. barda tek başına içki ise imajdır.


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Bar kısmında otururken, öküz gibi aç karna içmek, ondan sonra yan taraftaki bayanları rahatsız etmek kesinlikle yapılmamasi gereken bir şeydir.


Çünkü bu noktadan sonra misafirperverlik ve müşteri daima haklıdimır sloganlarının sert istisnaları olduğunu gorebilirsiniz.


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Kış aylarında evden çıkarken üstünüze mont giyseniz de bardaki rehaveti, dans ederken sıcaklayabileceğinizi düşünüp kazağın, gömleğin içine tişört falan giymeniz faydalı olabilir.


Tam bir anneanne bakış açısıyla yaklaştım şu an olaya farkındayım. :D


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Cüzdana tarihi geçmemiş bir kondom koymak.


İsteğe ve performansa bağlı olarak sayi artırılabilir. ne olur ne olmaz diyerekten... ;)


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Evde için tavsiyelerine ek olarak evde işeyin.


Tuvalet kuyruğunda bekleyecem diye sabah ezanını duymanız olası...


Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler


Arkadaşlar bencem bu kadar eksik,yanlış veya farklı bilgi vermek isteyenler alta görüşlerini ve sorularını bırakabilirler iyi akşamlar öpüldünüz :*

Bir Barmenden: Barda Yapılmaması Gerekenler ve Tavsiyeler
Cevapla