Yarın onun doğum günü o yüzden bunları yazıyorum. Asla şişmanlara nefret etmeyin onlarda bu dünyanın bir parçası.
Küçüklüğümüz Rusyanın Tumen oblastında geçti. Halamlar ve bizim evimiz çok yakındı. Çok fazla rus arkadaşım vardı ama en yakın arkadaşım benden 3 yaş büyük kuzenimdi. Çünkü küçük olduğum için herşeyden öte bir abi gibiydi bana. Beni herkesten korurdu, kaç kez benim için kavga ettiğini hatırlıyorum canım abim 😞
Annemin söylediğine göre ben daha çok küçük ken doktorlar kuzenimde bir hastalık bulmuşlar. Galiba yaşı küçük olsada bedeninde 20-25 yaşlı bir insanın büyümesi gidiyormuş. O yüzden daha küçük yaşlarında şişmandı. Ama biz onu öyle seviyorduk. Rusya gibi çağdaş bir ülkede de zaten ona sen şişmansın gibisinden laf atan kimse olmamıştı.

2000 senesinde babalarımız ortak çalıştığı için halamlarda bizde İstanbula taşınmak zorunda kaldık. Diğer kuzenler, babaannemlerde burada yaşıyordu. Ama burası bize çok ağır gelmişti çünkü kuzenlerimde dahil olmak üzere bütün mahalle çocukları kuzenimle şişmansın diye dalga geçiyorlardı. Onu aralarına almıyorlardı diye bende onlarla oynamıyordum. İkimizi oyuna alma sebeplerinde kuzenimle dalga geçsinler diyeydi. Bende her zaman diğer çocuklar ona gülüyor diye, kavga ederdim:(
Keşke gelmeseydik buralara diye hala düşünüyorum.
Birgün onunla sahile inmiştik. Ve gülerek oynuyorduk. Birden bir öğretmek tipli bit kadın bize yaklaştı. Kuzenime, "utanmıyormusun değil mi? Hayvan kadar bedeninle zıplamaya". Çok üzülmüştü abim. Ağlıyordu resmen.
Bu bardağı taşıran son damlaydı herhalde, eve kapandı. Hiç bir yere gitmiyordu. Ama halamları filan hep kandırıyormuş yedim diye meğerse yemeyi bırakmış. 18 gün su haricinde hiçbişey geçmemiş boğazından.
Bir sabah uyandım, annemlerle hastaneye gittik. Kuzenimi oraya kaldırmışlar. Kalbinde bir sorun oluşmuş. Yani kalbi bazen 2-3 saniyelik duruyormuş. :(((
Hastaneden çıktıktan sonra 37 gün yaşadı ve öldü. Depresyona girdim, hayattaki tek arkadaşım yoktu. Günlerce halamlarda kaldım onun çifkişilik yatağlnda uyudum. Canım abim😞
Neden öldü biliyor musunuz? Sizin şişman nefretiniz yüzünden. Dalga konusu yaptığınız için.
Keşke hep Rusya'da kalsaydık da, o da şu an yanımda olsaydı 😞
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar