Şişmanlara Duyulan Nefret Yüzünden Ölen Kuzenim :(

Yarın onun doğum günü o yüzden bunları yazıyorum. Asla şişmanlara nefret etmeyin onlarda bu dünyanın bir parçası.


Küçüklüğümüz Rusyanın Tumen oblastında geçti. Halamlar ve bizim evimiz çok yakındı. Çok fazla rus arkadaşım vardı ama en yakın arkadaşım benden 3 yaş büyük kuzenimdi. Çünkü küçük olduğum için herşeyden öte bir abi gibiydi bana. Beni herkesten korurdu, kaç kez benim için kavga ettiğini hatırlıyorum canım abim 😞


Annemin söylediğine göre ben daha çok küçük ken doktorlar kuzenimde bir hastalık bulmuşlar. Galiba yaşı küçük olsada bedeninde 20-25 yaşlı bir insanın büyümesi gidiyormuş. O yüzden daha küçük yaşlarında şişmandı. Ama biz onu öyle seviyorduk. Rusya gibi çağdaş bir ülkede de zaten ona sen şişmansın gibisinden laf atan kimse olmamıştı.


Şişman nefretiniz yüzünden ölen kuzenim :(


2000 senesinde babalarımız ortak çalıştığı için halamlarda bizde İstanbula taşınmak zorunda kaldık. Diğer kuzenler, babaannemlerde burada yaşıyordu. Ama burası bize çok ağır gelmişti çünkü kuzenlerimde dahil olmak üzere bütün mahalle çocukları kuzenimle şişmansın diye dalga geçiyorlardı. Onu aralarına almıyorlardı diye bende onlarla oynamıyordum. İkimizi oyuna alma sebeplerinde kuzenimle dalga geçsinler diyeydi. Bende her zaman diğer çocuklar ona gülüyor diye, kavga ederdim:(


Keşke gelmeseydik buralara diye hala düşünüyorum.


Birgün onunla sahile inmiştik. Ve gülerek oynuyorduk. Birden bir öğretmek tipli bit kadın bize yaklaştı. Kuzenime, "utanmıyormusun değil mi? Hayvan kadar bedeninle zıplamaya". Çok üzülmüştü abim. Ağlıyordu resmen.


Bu bardağı taşıran son damlaydı herhalde, eve kapandı. Hiç bir yere gitmiyordu. Ama halamları filan hep kandırıyormuş yedim diye meğerse yemeyi bırakmış. 18 gün su haricinde hiçbişey geçmemiş boğazından.


Bir sabah uyandım, annemlerle hastaneye gittik. Kuzenimi oraya kaldırmışlar. Kalbinde bir sorun oluşmuş. Yani kalbi bazen 2-3 saniyelik duruyormuş. :(((


Hastaneden çıktıktan sonra 37 gün yaşadı ve öldü. Depresyona girdim, hayattaki tek arkadaşım yoktu. Günlerce halamlarda kaldım onun çifkişilik yatağlnda uyudum. Canım abim😞


Neden öldü biliyor musunuz? Sizin şişman nefretiniz yüzünden. Dalga konusu yaptığınız için.


Keşke hep Rusya'da kalsaydık da, o da şu an yanımda olsaydı 😞

Şişmanlara Duyulan Nefret Yüzünden Ölen Kuzenim :(
Cevapla