Bu benim üçüncü ve belki de en samimi bencem. Özellikle erkeklerin okumasını istiyorum...
Evet, sıkılmadan okuyabilecekseniz ben başlıyorum.

Küçüklüğüm tamamen kabus gibi geçti. Babamın anneme uyguladığı şiddet, ikisinden de kaçma isteğim, 8 yaşıma kadar anneannemde kalmam gibi gibi...
Babam alkollü bir şekilde gecenin bir yarısı gelirdi eve. Sebepsiz yere annemi ordan oraya sürükler, kemerle ve bir düşmanını dövercesine yumruklayarak şiddet gösterirdi. Her defasında altıma kaçırırdım, bana kızar diye söylemez o şekilde sabahı beklerdim. Eve gelişimden 2 sene sonra kardeşim oldu, babam düzelir zannettim. Oysaki her şey yine aynıydı, ben kavgaları sona ersin diye 5 aylık bebeği yataktan atarak ağlattığımı hatırlıyorum. Sırf babam onu seviyor, ağlamasıyla ilgilenir diye. Babam bana annemi kötülerdi, ben sadece dinlerdim. Hiçbir zaman normal evcilikler oynayamadım, her zaman çevremdeki arkadaşlarımdan farklı olduğumu düşündüm.

Sonra büyüdüm, her zaman bir erkeğin sevgisine muhtaç bir şekilde büyüdüm. Babamdan göremediğim sevgiyi daha 14 yaşımda bir sevgiliden bekledim. Hep kırıldım ve hiçbir zaman bir erkeğe güvenemedim. Şimdi sorunlarıyla boğuşan ve bir o kadar da güçlü bir insanım. Söylemek istediğim; YAPMAYIN. Kadını gereksiz bir canlı olarak görmeyin.

Bu böyle bir döngüdür. Ne zaman ki eşinizi 'sinirinizi atabileceğiniz bir eşya' gibi görmeye başlarsanız işte o zaman rayından çıkar her şey. Eşinize bir kere sırf İNSAN olduğu için değer verin, KADIN olduğu için. Bunu önce insanlık, sonra eşiniz ve çocuğunuz, huzurunuz için yapmayın.

Aslında içimde söylemek istediğim birçok şey var. Şimdi 19 yaşındayım, içimde hep bir huzursuzluk, hep bir farklılık var. Kendimi diğer insanlar gibi hissedemiyorum, 'sanki 9 yaşında 39 yaşında girmişti içim' Hayatı çabuk, insanları çabuk öğrendim. Derslerim de hiçbir zaman çok iyi olamadı zaten, derslerimle hiçbir zaman ilgilenen biri olmadığı gibi...Şimdi nasıl mıyım? Erkeklerden korkuyorum. Haberleri gördükçe, geçmişimi düşündükçe hayallerimden korkuyorum. Evlenmekten korkuyorum, sevmekten korkuyorum, aldatılmaktan ve terk edilmekten korkuyorum.

Bu yüzden yalnızım, sorunlarıyla boğuşan ve içindeki çığlıkları bastıran genç bir kızım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar