• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Anneler Günü

Kadın Olmak Zor, Türkiye'de Kadın Olmaksa... (Sayfa 2)

Gülümseçekiyorumm
Gülümseçekiyorumm Takip Et
Xper 5 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
151
Kadın Olmak Zor, Türkiye'de Kadın Olmaksa...
Cevapla
Telefon Soruları Babalık Soruları İnternet Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

135

Cevap

141

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İşte bu ve benzeri nedenlerden dolayı,
    fırsatını bulur bulmaz, bu ülkenin vatandaşlığından çıkıp,
    bir Avrupa ülkesinin vatandaşlığına geçmek istiyorum.

    Sana da geçmiş olsun.
    Ucuz atlatmışsın.
    Gözlerine ve çüklerine sahip çıkamayan o* çocukları yüzünden,
    kadınlar giyim tarzlarını değiştirmek zorunda kalmamalı.
    İran'da, kara çarşaflı kadına bile tecavüz ediliyor gerçi.

    Tecavüzün temel nedeni;
    cinselliğin hala tabu olması ve bastırılması bana göre.

    3
    2 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Allah razi olsun tesekkur ederim. İnsallah dur diyen sesimizi duyan olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim.
      İnşallah öyle olur.

      Yorumla
  • üzgünkız215
    üzgünkız215 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 930 cevap paylaştı.

    canım çok geçmiş olsun , okurken inan bir şey yapacak diye çok korktum :( kim bilir nasıl korktun o an , Allah bir daha yaşatmaz inşaAllah sana ve hiç kimseye :(
    gözlerim doldu yaa ne desem gerçekten boş :( adalet olmayan bir ülkede bizlere yaşam hakkı yok :( kadın olmak suç sanki :( Allah kötü insanların şerrinden korusun hepimizi inşaAllah :(

    0
    5 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Allah razi olsun. O an bende kkotubisey yapip birakacak diye cok korktum ve öldürmesini bile istedim. Her sey herkes film seridi gibi gecti gozumun onunden... Yazarken aglamama engel olamadim uzerinden aylar gecti hala unutamiyorum. Allah hepimizin yardimcisi olsun :(

      Yorumla
    • üzgünkız215
      üzgünkız215
      +1 yıl

      hiç yaşamadım ama ne yaşadığını tahmin edebiliyorum , paronayak oldum arkamdan bir erkek uzun süre yürüyünce bile kalbim ne denli çarpıyo korkudan :( biber gazı kullanınca hapis cezası varmış :( özgecan olayından sonra çıktı bu da. istiyorlar ki tamamen güçsüz kalalım. devlet devlet değil ki.. canım yanına elekto-şok al bir de ve enden çıkmadan hep ayete-l kürsi oku , Allah bizi ve hepimizi korur inşaAllah :)

      Yorumla
    • üzgünkız215
      üzgünkız215
      +1 yıl

      evden*

      Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Surekli okuyorum Ayetel Kursiyi. En ufak bir korkuda direk okuyorum. O olayi yasarken bile icimden besmele cekip Allahim yardim et dedim. Allah kimseye yasatmasin bu acilari. Biber gazini keyfiyemi kullaniyoruz biz ona buna mi sikiyoruz kendimizi korumak icin yapiyoruz. O beni taciz etsin ben biber gazi sikayim ceza alan ben olayim. Var mi boyle adalet ya

      Yorumla
    • üzgünkız215
      üzgünkız215
      +1 yıl

      yok işte ama bak koyduğun haberlere bakar mısın suçlu yine taciz gören , tecavüz eden kadınlar :( suçlu hep biziz devletin gözünde :( bunların cezasını elbet ahirette bulacaklar hepsi :(

      Yorumla
  • Nefretimsinnn
    Nefretimsinnn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ah ahh bu ülke de kadın olmak gerçekten çok ama çok zor... Devletin başındakiler adam gibi kanunlar çıkarsalar bu kadar fazla olmazdı.. Gidişat hiç iyi değil Allah sonumuzu hayır etsin ve bu gibi pislik insan müsvettelerinden hepimizi korusun 😔 (amin)

    1
    0 Yorumla
  • Sanguinem
    Sanguinem Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Evet ben de çok iyi bilirim birisinin takip ettiğini anladığımda telefonu kulağıma götürüp " Hı baba geldin mi tamam ben de yaklaştım" demeyi. Veya hemen bir markete girip saklanmayı. Neyseeee anlatacak o kadar çok şey var ki anlayan olmadığından dolayı anlatmaya değmez.

    0
    1 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Durumun ciddiligini kotuluguny yasamayan bilemez. Ayni bu durumda bile kadinlara suc atan bagnazlar gibi

      Yorumla
  • mannyakk
    mannyakk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl
    https://m.youtube.com/watch?v=aO72fURs5Xc



    ar, edep, haya, ViCDAN kromozomlarinin eksik olan kisminda kalmis anlasilan o ki... sorsan kendisi namus bekcisi; bacim, anam diyen olusum, mesele kendi uckuru olunca...

    Neyse damacanaya hallenebilen zihniyetin tahrik unsuruna ihtiyaci mi kalcak 😠

    Gecmis olsun, Allah herkesin; ozellikle butun Kadinlarin yar ve yardimcisi olsun...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eline saglik tayyipmis ataturkmus bilmem neymis. Hicbiri umrumda degil. Biseyi kendine ya da yakin gordugune pay cikarmadan savunanlar cok az. Bu ulkede kadin olmak zor siyaset yapmak kolay. Dilerim bigun asariz bunlari. Dilerim bigun kadinlar ozgur olur, erkekler adam.

    2
    0 Yorumla
  • Beyhive3
    Beyhive3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Boyle bir konu bile nasil siyasete, Ataturke cekilebiliyor Allah askina? Bunlar insanligin ayibi. A ya da B partisinin suclanacak bir seyi yok (kadin istismari ve tecavuzleri konusunda). Buyuk gecmis olsun ucuz atlatmissin. Yasal olmasa da sok cihazi tasimani tavsiye ederim. bir kac dakika karsidakini etkisiz hale getiriyo. Zor durumda kaldikca kullanirsan skinti yasayacagini dusunmuyorum. Umarim bir daha boyle bir sorunla karsilasmazsin

    1
    0 Yorumla
  • napcankiismimi
    napcankiismimi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    inanır mısın gözlerim doldu tüylerim diken diken ve erkekliğimden utandım. yok böyle bişey. benim de ablalarım var kız yeğenlerim var başta annem var cidden insanın vicdanı yüreği kaldırmıyor. yazık. bu arada Allah da korumuş seni eğer o eve taşınanlar olmasaymış... çok şükür bişey olmamış geçmiş olsun. her şey kesinlikle bu ceza sisteminde tecavüz ve kadın cinayetlerine idamı getirsinler ya da hadımlığı getirsinler bak bakalım kalkınıyorlar mı böyle bir şeye bir daha.

    0
    0 Yorumla
  • -PudralıÇilek-
    -PudralıÇilek- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Böyle haysiyetsiz insanlara ağır cezalar verilmediği sürece bunların sonu asla gelmeyecek ! Ne zaman uyanacak bu ülke ne zaman kadın cinayetlerinin tecavüzlerin bir sonu gelecek.. Sen şanslıydın kurtuldun bugün buradasın peki ya ölenler? Ölüp iki gün sonra unutulanlar? Onların hesabını kim verecek..

    0
    0 Yorumla
  • İbrinşak
    İbrinşak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ya Cansu Kaya'ya o şerefsizliği yapan adam Özgecan Aslan yürüyüşlerinde en öndeydi. Daha neyi konuşabiliriz ki böyle bir olayın üstüne? Kimin ne olduğunun belli olmadığı şu günlerde Allah hepimizin yardımcısı olsun.

    5
    0 Yorumla
  • sizofrenkarinca
    sizofrenkarinca Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Her şeyi geçtim de nasıl bir yaratık bebeğe tecavüz etmeye kalkar aklım almıyor. Ben kızımın bezini bile kadın erkek ayırt etmeksizin farklı oldada değiştirirken yanlış yapmıyormuşum. Bir kez daha anladım.

    5
    0 Yorumla
  • durmanow
    durmanow Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu nasıl bir pislik yahu çıplak gezmedigi sürece istediği kadar mini sini giyer ne yaparsa yapar. Gördüğüm zaman tahrik olmam ona tecavüz (ne kadar aşağılık bir davranış ) etmeni mi gerektirir? Yani yorumları felan okudum kanım dondu. Hayır Hormonal bir bozukluğun varsa git doktora.
    Bende abazanım (gurur duymuyorum) hiç sevgi göremedim modern sevgi ye de ayak uyduramadim plotonik den öteye geçemedim
    ama sokakta gördüklerime s*kecekmis gibi bakmadım veya kontrolümü kaybetmedim.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sizde erkekleri hayvana çevirdiniz resmen ya bunlar var diye tüm erkekler böyle mi hele ki Türkiye'de diyorsun da diğer ülkelerde de bu olaylar oluyor sen Amerikaya bak bu saydıklarının hepsi orada hergün yaşanıyor neredeyse. Ülkede böyle şerefsiz köpek olması bizim tüm erkeklerin böyle olduğunu göstermez. Ayrıca çoğu Türk erkeği rahatsız edilen bir bayan gördüğünde o rahatsız eden kişiye müdahale eder. Hep olumsuzluklardan bahsedin siz zaten.

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erkeklerin tamamını tehdit olarak görmenizden korkuyorum ki bu olacak şu feministler yüzünden.

      Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Ben feminist degilim. Tum erkekler icin konusmuyorum. Yapilan yorumlara verdigim cevaplari okursan anlarsin bunu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Milletin verdiği her cevabı okuyamam, ama bu söylediklerinde her ne kadar haklı olsan da bir yandan tüm erkekleri kızların gözünde tehdit olarak gösteriyorsunuz.

      Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Okuyup anlamadan bu yorumuda yapamazsin. Sagolsun bizi anlayan ve yanimizda olan adamlar var. Hepsine ayri ayri gordugum butun yorumlara tesekkur edip boyle erkeklerin varligina mutlu oldugumu soyledim. Ve kimseyi kimsenin gozunde kotu gosterme amacli yorumum da paylasimimda olmadi. Senin gocunmanada gerek yok.

      Yorumla
  • ifouryou
    ifouryou Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Kesinlikle haklisin ama sadece bizim ulkenin sorunu degil bir bu bir dunya sorunu bence kadinlarin siddet cinsel istismar disinda kadin olmaktan dolayi dislandiklair okadar cok konu varki ve malesef buna dur diyecek kimsede yok herkes bilincli olir bana dokinmayan yilan bin yasasin dmeektrn vaz gecip sesini cikarmadikca ds boyle devam eder ve yine bunu duzletmek te siz kadinlara dusuyor anne olarak...

    0
    0 Yorumla
  • Peace52
    Peace52 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Gercekten cok uzuldum gecmis olsun. Buradan haberleri okudukca Turkiyeye donme konusunda hep tedirgin oluyorum bu kadar guzel ulkemiz insan olmayan varliklar yuzunden ne halde. Herseyin basi egitim aileler cocuklariyla hic ilgilenmiyorlar okullarda da durum malesef ayni.

    1
    0 Yorumla
  • RagazzaItaliana
    RagazzaItaliana Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bazilarida bir kac kisi yuzunden hepimizi yargilama diyor. bir kiz cocuguna 30 kisi tecavuz ediyor. Bu bir kac kisi mi oluyor? Devletimizin bu konuda cok eksigi var. Ciddi onlemler alinmali, elbette bunlardan once kadina deger verilmeli..

    1
    0 Yorumla
  • pentin
    pentin Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 4b cevap paylaştı.

    Bu igrenc dunyada yasarken birak kadin olmanin zorlugu, insan olmanin imkansizligiyla karsi karsiyayiz. Yaziklar olsun insanliktan, imandan, utanmaktan, nasibini alamamis zavallilara. Geberirler de cehennemin ateslerinde kor olurlar insallah.

    1
    0 Yorumla
  • DarkSideOfTheMoon
    DarkSideOfTheMoon Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    bunu yapan erkeklerinde bir annesi var yani çözüm yine kadınların elinde ilk önce kendilerini eğittikten sonra çocuklarını eğitmeliler ülkemizdeki bu tür olayların en önemli sebebi aile eğitimi cahil anne ve baba nın yetiştirdiği çocukların düzgün biri olmasını beklemeyin.

    3
    0 Yorumla
  • Servo61
    Servo61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Yaa böylelerini verecekler bizim elimize yrabzonun meydaninda sallandirmayan şerefsizdir bunlari kimden olursa olsun nereden olursa olsun ha diyorlar ya bize trabzonlular cok hircin biz işte bu yüzden hirciniz bunlari bize vermiyorlar diye kökünü kuratacaksin asacaksin bunlari hatta yavaş yavaş keseceksin önce cinsel organından sonra tutan ellerinden konuşan dilinden yazmakla bitmez icimdekiler serefsizler allah o insanlari cehennemin 7 kat dbinden cikarmasin inş AMİN...

    3
    0 Yorumla
  • RedFlame
    RedFlame Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    13 yasimda erkek olmama rağmen 45 yasindaki bir amca tenha sokaga girdiğimde beni s... k diye aglamakli suratla yalcarmisti para veririm demişti. sadece kızlar değil erkek çocuklarida kurban fakat kizlar buyuyunce dahi bu olaya maruz kalabiliyorlar erkek büyüdüğünde en azindan kendini kollayabiliyor allah yardımcınız olsun benimde kardeşim var allah korusun hepinizi..

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben aslinda bu yaziyi paylasacaktim. Ama yapmıyorum. Nedenmi? Siyaseti katmayacaktin? Eger bugün yadalar boyle İse akp nin. ya da rte inin sucu değil bu. Atatürkün yaptigi anayasa dir. Hani su degistirilmesi Teklif dahi edilemeyen. Yasadiklarin adina uzgunum ama Bu sekilde kilif uydurman Seni kucuk dusurmus.

    1
    4 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Ben yasadiklarima kilif uydurmuyorum! Beni sadece bu durumlara maruz kalanlar anlayabilir. Rte nin tek basina sucu olmayabilir ama kadin midir kiz midir bilmem ne demek ya? bir ulkenin basbakani hatta şu an cumhurbaskani ulkeyi temsil eden kisi bunlari soyleyebilirmi? Asil o kucuk dusuruyor kizlarimizi.

      Yorumla
    • Rengarenkruya
      Rengarenkruya
      +1 yıl

      Kusura bakma bende tecavüze uğradım. Şöyle bir düşün tecavüz ettiler sana hamile kaldin. O çocuğu dogurmak istermisin? Daha 17 yasindaydim ben hamile kalsaydim o çocuğu doguramazdim. Ki yasakti aldirmak. Rte değilde bir başkası suanki düzeni yapsaydi onada ayni tepki yagicakti. Bir bayana kadinmidir kizmidir denmez. Tahrik etti pismanim diyerek indirim alan binlerce katil sapık aramizda dolasiyor bu sana normal geliyosa saygım sonsuz hayatinda basarilar. Ben 17 yaşında sesini duyuramamis biriyim.

      Yorumla
    • Esluna
      Esluna
      +1 yıl

      Hiçte küçük düşürmedi devletin başındakiler topluma örnektir devletin başındaki bu ifadeleri kullanırsa eğer insanlar daha da azar. Atatürke gelince eğer şu anda yönetim bu şekilde olmasaydı olaylar daha da fenaydı misal iranda kadın tecavüzcüsünü öldürdü diye idam edildi diğer bir örnek suudi arabistanda da cezası idam olmasına rağmen tecavüz birçok bölgede yaygın ve bunu nijerya takip ediyor

      Yorumla
    • Alfonso4535
      Alfonso4535
      +1 yıl

      Tayyippin yaptığı şetefsizlikleri ATATÜRK'e bağladın ya yazıklar olsun sana önce şunu şöyle bil ATATÜRK bu ülkede kadına insan statüsü kazandırtmıştır eskiden inek kadar degeri olmayan kadına erkeklerle aynı eşit haklar vermiştir hani o teklif dahi edilemeyen maddeler var ya onları neden değiştirmek istediğini biliyoruz bölücü yılan bu ülkede hergün bir kadın ölüyorsa bu akp'nin degiştirdiği hukuk sisteminin zayıflığı yüzündendir bugün ekmek çaldığınız için 20 yıl hapisle yargılanabilirsiniz ama bir kadına tecevüz ederseneiz ve ve öldürüseniz iyi halleride katıp 7 yılla falan yargılanırsınız bu ülkede en çok kadın bu adamların döneminde ölmüştür bu ülkede kadınların aşağılandığı tek dçnem bu hükümet dönemidir o yuzden o dil uzattıgın ATATÜRK varya ona yatın kalkın dua edin o adamın anayadası olmasa bugun öldürülseniz tecavüz edilseniz kimsenin umrunda olmaz ne olur biliyomusun erkeğe 100 kırbaç kadına recm cezası yani taşlanarak ölürsün çünkü kadın oldugun için...

      Yorumla
  • Dselim430
    Dselim430 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Allahtan, dindar bir nesil var çok şükür! Nüfusun %99'u müslüman ya, ohh beeee, içime su serpildi şu an ...

    7
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Taciz ve tecavüz biz kadınların suçudur.(!)
    Biz kuyruk sallamasak erkekler tahrik olmaz ve bize tecavüz etmezler.(!)
    Bende 9 yaşındayken oturduğum apartmanın girişinde tacize uğradım. Ama suçlu olan tabikide benim.(!) Kuyruğumu sallamasam bunlar başıma gelmezdi.(!) Kadınlar artık kabul edin, tüm suç bizim.
    Erkekleri mini eteklerimizle, topuklu ayakkabımızla, yürüyüşümüzle, gülüşümüzle, oturuşumuzla... tahrik ediyoruz.(!)

    2
    2 Yorumla
    • frieda
      frieda
      +1 yıl

      9 yasidayken neyin kuyruk sallamasindan bahsediyon allah askina sen? 9 yasindayken kuyruk sallasan kac yazar? Karsindak adamn9 yasundaki kiza taciz girisiminde bulunabiliyorsa burdaki suclu nasi sen oluyon. Zihniyet degisecek abi zihniyet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hey allahım ya. İroni denilen şeyden haberiniz var mı?

      Yorumla
  • nevermind1992
    nevermind1992 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Tamam empati kuruyorum kardesim sen %99.99 haklisin fakat oyle bir sey yapmisin ki 3-5 a. mk katekterisİ yuzunden olaylardan ulkedeki butun erkekleri sorumlu tutmusun burada anti-erkek gbi bir kavram olusturmusun unutma senin baban da erkek boyle o. clari yuzunden geneli sorumlu tutmak sacma

    3
    0 Yorumla
  • capkin_kuru_fasulye
    capkin_kuru_fasulye Takip Et
    Master Yaş: 44
    +1 yıl

    kadınlar eğitimsiz bırakıldığı sürece bu katlanıp büyüyecek
    din adı altında kadınlar zaten 2. sınıf vatandaş 4 kadın kafalarıyla bu ülkede kadın nasıl rahat eder ki?
    kadın çoçuğu yetiştirecek
    cahil kadının yetiştirdiği çocuk zaten ülkede patlıyor!

    6
    0 Yorumla
  • SabitFikirliAdamm
    SabitFikirliAdamm Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Müslüman ülkelerde maalesef böyle şeyler çok fazla. Kızlara giymeyi ogretecegine erkeklere tecavüz etmemeyi öğretmek gerek son 6 ayda 146 kadın öldürüldü bu kadar yürüyüş bu kadar haber okunması cezalar kimse umursamıyor. Bence idam gelmeli kadın ve çocuk katillerine

    2
    0 Yorumla
  • AcılıPasta
    AcılıPasta Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Gece gece morelim bozuldu. Yalnız bişi var bu tür olaylar her ülkede aynıdır. Benim bir hayalim var şampiyonluk için uğraşıyorum eğer 2 3 yıla şampiyon olursam bu ülkeyi terkedip ıssız bir yere gidip yaşıycam bu din sahipleri gelirse kafalarını göZlerini parcalıycam. Hiç bir ateist deist veya agnostik bu eğilimlerde bulunmaz tecavüz şiddet gibi. Bizler iyilik yaparken bile cennette mükafat alcaz diye yapmayız. Din sahiplernden nefret ediyorum NOKTA

    0
    2 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      İnsallah gerceklestirirsin hayalini

      Yorumla
    • AcılıPasta
      AcılıPasta
      +1 yıl

      İnşallah demeseydin iyiydi ama nese sağol yinede :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sadce turkiye boyle olsa malesef tum dunya boyle. Dinazorlar zamaninda gokten tas dusmus nesilleri tukenmis. Simdi gokten tas dusmesine gerek yok. Kendi kendimizi yok ediyoruz. Allah insanlari mi deniyor yoksa napiyor bilemiyorum. Ama boyle oldukca vicdanim yaniyor beni yasarken oluden farksizim

    1
    0 Yorumla
  • Hgbcgehg
    Hgbcgehg Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 993 cevap paylaştı.

    Şu yazıyı okuduktan sonra tabiri caizse dişi köpek kuyruk sallamazsa.. Diye içinden geçiren hayvan Allah belanı versin...

    6
    0 Yorumla
  • seyoby
    seyoby Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu olaylar sadece bizim ülkemizde oluyormuş gibi ülkeyi hedef alan açıklamalar yapman çok yanlış ayrıca tecavüz eden adamın yaptığı hayvanlıktır adiliktir , idam edilmelilerdir ancak tecavüze uğrayan kadın kürtaj yaptırınca katil konumuna düşmüyormu?
    Tecavüze uğrayan doğursun devlet bakar lafı çok çok doğru bir laftır.
    O bebeğin suçu nedirki sen onu öldürüyorsun?

    1
    25 Yorumla
    • esmerrrimm
      esmerrrimm
      +1 yıl

      Ya ne demek çok doğru bir laftır tecavüze iğrayan kadın kendini bile öldürmek istlterken herkezden herşeyden utanırken bide senin tutupta çocuğu doğursun demen ne alaka görüyoruz devletin baktığı çocuklarıda hiç yetimhaneye gittinmi oradaki çocukları gördünmüki bunu söylüyosun ve evet bu olay sadece bizim ülkemizde değil ama sadece bizim ülkemizde bu Allahın belası insanlara böyle hafifletici sebepler veriliyo.

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @esmerrrimm Sanki suçlu benmişim gibi bana yüklenmenin anlamı ne?
      Tamam o çocuğa bakamaması normal ancak devlet ne güzel onlara bakıyor lise bitene kadar , üni. ye hazırlanmalarına yardım ediyor. tamam çok kötü bir durum ancak bu kürtajın katillik olmadığı gerçeğini değiştirmez. O çocuğun geleceğini çalmaya ne hakkımız var öyle değilmi?

      Yorumla
    • kalinbyn
      kalinbyn
      +1 yıl

      Su dunyaya kadin olarak gelseymisin keske su cumlelerini nasil yutardin

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @kalinbyn Ne olursa olsun, kürtaj katilliktir nokta.

      Yorumla
    • kalinbyn
      kalinbyn
      +1 yıl

      Tecavuzden bahsedilirken katillik aklina gelmiyorda kurtaj denilincemi burada ahkam kesiyorsun ruhsuz

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @kalinbyn en baştan söylediklerimi okumamışsın konuşma !
      Tecavüz edenlerin asılması gerektiğinide söyledim. Teker teker sana herşeyi tekrardan söyleyecek deilim
      zırt pırt yorum yapacağına önce bir yazdıklarımı baştan oku !

      Yorumla
    • Esluna
      Esluna
      +1 yıl

      Allah aşkına bacın allah korusun tecavüze uğrasa o tecavüzcü ite birader mi diyeceksin?

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @Esluna yahu birader diyeceğimi kim söyledi? tabiki elimden gelse öldürürüm onu böyle şeyleri nerden çıkartıyosunuz siz yazdıklarımı okumuyomusunuz ya. s

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @Esluna idam edilmesini savunduğumu yukarıdada belirttim

      Yorumla
    • Esluna
      Esluna
      +1 yıl

      Bu tip durumları iyi değerlendirmek lazım o çocuk babasının bir tecavüzcü olduğunu bilse daha mı iyi? Ya da yetimhanelerin durumu ne kadar berbat devlet neye bakıyor ki çocuğa baksın bu ülkede kübra bebek açlıktan öldü bakan çıktı Aileye kömür verdik doymadılar dedi yıl 2010du yanlış hatırlamıyorsam. Bırak kardeşim allah korusun başıma öyle bir şey glse evet katil olurum daha iyi zira doğacak çocuğun geleceği baştan bir sıfır yenik

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @Esluna öyle deme kardeşim benimle aynı mahallede oturan bir adam mesela yetimhanede büyümüş şu an avukat. Devlet yetimhane çocuklarına iyi bakıyor bu kadar aşağılama lütfen.
      Ayrıca babasının tecavüzcü olduğunu söylemeyedebilirsin bu senin elinde olan bişey.
      Belki o çocuğun ilerde iyi bir yaşamı olacak? haksızmıyım?

      Yorumla
    • esmerrrimm
      esmerrrimm
      +1 yıl

      Evet sen böyle iyi düşünüyosun belki ama o çoğu yetimhanedede yapılanlar bunlardan farksız değil ki sadece göstermiyolar bilmiyoruz görmüyoruz ama hiç bir farkı yok hiç hıçkıra hıçrakıra anne diye ağlayan bir çocuğun uyumuyo dayak yediğinj gördünmü başkası başkasının çocuğuna ne kadar bakar ne kadar şevkat gösterir o bakan kendi çocuğunu versin o kadar iyiyse o yetimheneler keşke hepsi iyi olsa ama değil çocuklarını oraya bırkacaklarına aldırsınlar daha iyi birgün bir film izlemiştim keşke izlemeseydim dedim keşke kimse yetim olmasa keşke böyle iğrenç herifler geberse ama elimizde değil işte Allah o bakanında cezasını versin ki tecavüz engellenmeli elimizden ne geliyo yaparız yapıcaz diyeceğine doğursunlar devlet bakar demiş şeref yoksunu haysiyetsiz.

      Yorumla
    • LilithGray
      LilithGray
      +1 yıl

      Kürtaj katillikmiş hadi l*n ordan.

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @esmerrrimm tecavüzü engellemek için şu 10 senede ceza en az 3 katı ağırlaştı devlet daha ne yapabilirki insanlar bu kadar haysiyetsiz olduktan sonra? Ayrıca bildiğin üzere sadece bizim devletimiz değil abd bile tecavüz suçlarına engel olamıyor. En önemli iş ailede ve yetiştirme biçiminde bitiyor. Birşeye el atılacaksa çocukları yetiştirme biçimine el atılmalı bence. Şımarık ve herkıza laf attığında ebeveynlerinden aferin alan çocuğun geleceği zaten bellidir.
      @LilithGray Kürtajın katillik olduğu dinimiz islamdada sabittir. Müslüman değil isen sözlük anlamından yola çıkalım. Hayat bulmuş bir insanı öldürmek sözlükte katillik olarak geçmektedir. Heleki o suçsuz bebeği aldırmak sadece caniliktir , ağzımı bozdurma edepli konuş !

      Yorumla
    • esmerrrimm
      esmerrrimm
      +1 yıl

      İşte bende ondan bahsediyorumya biliyorum hiç bişey kolay değil ve inan bir kadın daha ilk hamile kaldığında anne olduğunu hisseder o merhemet saha o anda yerleşir içine ama bu öyle bişeyki öyle iğrenç öyle zor bir dururmki düşün artık bırak çocuğu lendi bile yaşamak istemiyo insan ve demişsinya aile terbiyesi diye işte bende onu diyorum devletin baktığı yetimhanede büyüyen çocuklar ne kadar insaflı birine denk gelirse o kadar iyi yetişir ama şundanda eminim çoğu bırak insaflı olmayı insan olmayı nile hak etmez biliyorum kürtaj günah ama onlara çare ve Rabbime binlerce kez şükürler olsunki başıma böyle bişey gelmedi ama bende böyle bir olayda dünyaya gelmiş bir bebek olsaydım ve biri beni doğurup yetimhaneye verseydi bilsemde bilmesemde hem beni doğurana hemde o iğeençliği yapan adama hergün lanet ederdim beni o yere bıraktıkları için şimdi soruyoeum sana hangisi suç hangisi daha büyük günah keşke herkes her çocuk senin o mahallendeki abin gibi olsa ama değil işte.

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @esmerrrimm ileride nasıl biri olacağını bilemezsinki , sen tam bir karamsarlık içinde geleceği ele alıyosun.
      Ya ilerde dediğin gibi olmayacaksa? o çocuk ahiret gününde senden hesap sormazmı o zaman?

      Yorumla
    • esmerrrimm
      esmerrrimm
      +1 yıl

      Ya dediğim gibi olursa belki o çocuk olmaz ama ihtimaller ihtimaller ve yine ihtimaller hem doğurup yetimhaneye bırakmaktansa aldırmak daha iyi hem deblet daha sokak çocuklarına bakmıyoki o çocuklara baksın hem bu sadece devletlede alakalı değil dediğim gibi devlet yurtları kuruyo ama ne kadar kontrol altında tutabiliyo oda tartışılır neyse uzatmaya gerek yok ne sen benim fikrimi değiştirebilirsin nede ben seninkini.

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      Bu dediğin doğan yavru kediyi nasıl olsa açlıktan surunecek diyerek öldürmeye benziyo. Neyse yorumun için tesekkurler

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @esmerrrimm

      Yorumla
    • esmerrrimm
      esmerrrimm
      +1 yıl

      Hayır ama o psikolojideki bir insanın bunu düşünmeyeceğinindüşünmek istemeyeceğini söylüyo evet ve bunuda olası kötü ihtimallerle savunuyo biliyorum kürtaj günah ama tecevüzde günah bunu düşünmeden yapan beşeri varlıklar çünkü onlara insan diyemem dilim varmaz hayvan diyipte hayvanlara hakaret etmek hiç istemem zevki uğruna bir hayatı mahvediyo peki bu durumda kız nasıl günahı sevabı düşünsün helede isyan etmişse kendi hayatından vazgeçevek kadad bile gözü dönmüşse

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @esmerrrimm o adı pislikler öbür tarafta bunu fazlasıyla çekecekler. Ancak sonuçta imtihan dünyasındayız , kimse başına gelmeden anlayamaz ama sabırlı olup imtihanı başarıyla geçerse diğer taraftaki mükafatıni düşün. Sonuçta bu derdi başa veren Allah imtihan ediyor.

      Yorumla
    • esmerrrimm
      esmerrrimm
      +1 yıl

      Doğru söylüyosun ama doğurup bıraknakta günah değilmi? Ve ben yinede o bakanın söylediği o lafı o adama yakıştıramıyorum.

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      Tabiki o da senin görüşün, görüşüne saygım var.
      ve mantıklı konuşmaların için sana teşekkür ediyorum , gerçekten tarafsız olarak düşünüyorsun.
      @esmerrrimm

      Yorumla
    • esmerrrimm
      esmerrrimm
      +1 yıl

      Keşke böyle şeyler olmasaydıda bende mantıklı konuşmasaydım. Bende sana teşekkür ederim.

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @esmerrrimm evet keşke olmasa

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 8b cevap paylaştı.

    Bu tip erkekler O***pu çocuğudur. Allahsız kitapsız y. vşaklar!! Bir tanesi bana denk gelsin etek giydirmezsem en büyük g*tüm!!!

    6
    0 Yorumla
  • angelamerkel
    angelamerkel Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Su an cok kotu oldum gercekten bazilarinindan haberim yoktu gercekmi bunlar ya hele o kız mıdır kadn mdr bilemem lafı nası bir seviyesizliktir sinirlendm :/

    7
    3 Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      Seviyesizlik öylemi? İzlede konuş !
      https://www.youtube.com/watch?v=_cKbVD9o_CA

      Yorumla
    • angelamerkel
      angelamerkel
      +1 yıl

      sen ne anladın ya? adamın soyledigi seviyesizlk yani sen neden bahsediyosun kardesim

      Yorumla
    • angelamerkel
      angelamerkel
      +1 yıl

      kadın mi kız mı ona ne

      Yorumla
  • başbelası1kadın
    başbelası1kadın Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Bu topraklarda ömründe bir kez sözlü ya da fiziksel tacize uğramamış kadın yaşadığına inanmıyorum.

    Çok geçmiş olsun.

    5
    0 Yorumla
  • just_for_fun
    just_for_fun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Helal olsun sana çok güzel yazmışsın böyle şerefsizler devletin başında oldukca bu abazalar kendilerini kadinlar üzerinde sahibi hissetikce bu alçaklar böyle türbanlı bacıyada tecavüz eder.
    Kalemine yüreğine sağlık

    0
    1 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Turbanli fantezileri var bir de serefsizlerin. O tesetturun altinda kim bilir neler hayal ediyolar. Ne diyecegimi ne yapacagimi sasiriyorum. Keske boyle olaylar olmasada ben bu tesekkurleri almis olmasam

      Yorumla
  • cahildioksit_
    cahildioksit_ Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 507 cevap paylaştı.

    Bazı erkekleri görünce erkekliğimden utanıyorum. .
    #kadınauzananellerkırılsın
    #kadıncinayetineson
    #jîjiyanazadî

    5
    1 Yorumla
    • cahildioksit_
      cahildioksit_
      +1 yıl

      vay bee eksileyenler olmuş :D

      Yorumla
  • Ganteellman
    Ganteellman Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 387 cevap paylaştı.

    Evet bu ülkede bunlar yapılırken devletde bunlara adı cezaevi olarak adlandırılan mekanda Tosun gibi besler malesef bu yetmez gibi Allah düşmanımı bile düşürmesin deriz :-D gerçekten çok ilginç bir ülkeyiz.

    2
    0 Yorumla
  • ddlvtk
    ddlvtk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    O tesettürlü kadın da mi mini etek dar kot gidiyordu? Tecavüze uğrayan da suçlu olan da kadın bizim ülkemizde.

    8
    3 Yorumla
    • blueeeeeeeeee
      blueeeeeeeeee
      +1 yıl

      kesinlikle.

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Of öyle miydi eve erkek geliyor yalnız eve alıyor ve tereddütlü Olduğu halde Giydiği şeye bak

      Yorumla
    • LilithGray
      LilithGray
      +1 yıl

      cem ne saçmalıyosun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bizim kadınlarımız:
    Korkunç ve mübarek elleri,
    İnce, küçük çeneleri, kocaman gözleriyle
    Anamız, avradımız, yarimiz…
    Ve sanki hiç yaşamamış gibi ölen;
    Soframızdaki yeri,
    Öküzümüzden sonra gelen…
    Dağlara kaçırıp uğrunda hapis yattığımız kadınlarımız…

    Ekinde, tütünde, odunda, pazarda ve ağıllarda
    Karasabana koşulan kadınlarımız…

    Yere saplı bıçakların ışıltısında;
    Oynak, ağır kalçaları ve zilleriyle bizim olan kadınlar,
    Bizim kadınlarımız…

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Neden kadın haklarında sanki en kötü bizim ülkeymiş gibi davranılıyor. Neden evrenselleştirilmiyor. Bu bencillik niye?
    Üstelik avrupanın kadına şiddet oranı ve tecavüz oranı Türkiye'ye göre kat ve kat yüksek.

    Türkiye'deki kadında Danimarka'daki kadın değil mi?
    Onun çokmu hoşuna gidiyor, tecavüz şiddet.

    Eğer sadece bizde oluyormuş gibi bunu lanse ederseniz, bunun altında farklı şeyler aranır. Bir çatı altında toplanmalı ve hedef amaç sadece kadın olmalı.

    2
    2 Yorumla
    • zirtapozkiz
      zirtapozkiz
      +1 yıl

      Avrupa'da yüksek olmasının nedeni insanların şilayet etmesi, burada adım çıkar diye kimse ses çıkarmıyor.

      Evlenince tecavüz davası düşüyor ya daha aşağılayıcı bir şey olabilir mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eğer haklıysa neden şikayet etmesin bunun bir mantıklı açıklaması olabilirmi?

      Bunu yargıday ve danıştayda hak aramak varken neden hükümet protesto edilir. Neden kadınlar birlik olup hukukda hakkını aramıyor. Sizin sorununuz bu ötekileştirmeci politika uyguluyorsunuz. Ak partilide olsa Chp lide olsa aynı çatı altında toplanmak zorundasınız. Hükümete meydan okumakla çözemezsiniz. Yan gelip yatayım hakkımı arasınlar yok öyle yağma.

      Yorumla
  • Utopiamsin
    Utopiamsin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kadın özgür yaşamdir kadın ana temeldir kadın var olma savaşıdir kadın kutsaldır...

    #Kadınakalkanellerkirilsin
    #kadınköledeğildir
    #kadınsexobjesideğildir.

    7
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    13 yaşımda hayvanın teki yüzünden ağır bir tramva yaşadım , bundan sebeptir alkol ve uyusturucu etkisi olan herseyden ve kullanan herkesten korkarım ve istemsizce uzaklaşırım.. neler yaşadığımı neler hissettiğimi asla anlayamayacaksın sevgilim.. seni neden terkettigimi. Ben sana anlatmaya çalıştığımda " banane" dedin ya. Tamam sidar dedim artık ezilip buzulme aldırma... sus.

    0
    5 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Benimde o sira 2 senedir sevgilim vardi ve arayip boyle boyle bir olay yasadim diye anlattim ve benimle hic ilgilenmedi. Baskalari surekli mesaj atip halumi hatrimi sordu ve o wp ta cevrimiciyimde onla ilgilenmiyorum diye bana tavir aldi. Ve o zaman anladim. Canimin annem babam harici kimse icin kiymeti yoktu. Ve o zaman kararlarimda degisiklik oldu. Artik sensiz yapamam gibi davranmadim. Ayriliksa ayrilik. Ben ölümden dönmüsüm... Yasamayan anlamiyor kardes.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hala yaşıyorsak ya şanslıyız , ya da yaşanacakmış yaşadık ! Bu kadar basite indirgiyoruz.. Erkekler bu konuda nekadar duyarlı olursa biz okadar varız.. Çünkü biz zayıf düşüyoruz toplumda, kim bilir ne yaptı da başına bunlar geldi düşüncesinden kurtulmak gerekir..

      Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Bir de kiz kuyruk sallamada adam niye saldirsin var... Allah islah etsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç unutmuyorum yıllar önce dilsiz bir bayana tecavüz edilmişti , hakim zanlıları serbest bırakmıştı haklıydı savcı bey. Çünkü kadın tecavüz sırasında " imsattt , yardım edinnin " dememisti.
      ** sesinizi duyacak biri olmasa bile bağırın aynı hakime denk gelebilirsiniz hemcinslerim.. Örnek olayda olduğu gibi.. sahi kadın dilsizdi nasıl yardım isteyecekti ki

      Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Allahim inanamiyorum duyduklarima ya :(

      Yorumla
  • hELALOlsunBzmOlsun
    hELALOlsunBzmOlsun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sonra medeniyet derler ve töreye karşı çıkarlar ! bir bırakın gelsin o kanun ve kısasa kısas göreyim ben o zaman bunlar bu kadar kolay mı yapılan şeyler olacak.

    4
    2 Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      Töre dediğin şey tecavüz edilen kızın öldürülmesine hükmediyor !
      Töre değil şeriat gerek...

      Yorumla
    • hELALOlsunBzmOlsun
      hELALOlsunBzmOlsun
      +1 yıl

      töre dinimize göre uyarlanırsa öyle sorunlar olmayacak

      Yorumla
  • sıla-
    sıla- Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 701 cevap paylaştı.

    İnşallah nesli tükenir bu iğrenç insanların. Allah'ından bulsun hepsi.

    2
    2 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Allah'indan bulsun ama ya cektiklerimiz ne olacak? Diğer tarafta çekimler cezalarını diyoruz hep ama dünyadaki adalet ne olacak.. :(

      Yorumla
    • sıla-
      sıla-
      +1 yıl

      Işte Türkiyedeki adalet sistemi bu canilerle başa çıkmayı bile başaramıyorken biz bayanların elinden ne gelir ki..

      Yorumla
  • rakko
    rakko Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Maleseff yuzumuzu kizartacsk serefsiz erkeklerimiz var kendi cinsimama nefret ediyorum bu adsmlardan bu adamlara adam akilli ceza verilse mesela tecavuz edenlerin direk uzvu kesilse gasp edenlerin eli kesilse gozu oyulsa korkar o zmn bu serefsizler bir kac yil cezaevinde yatmak koymazki bu adamlara zaten idealleri gelecek planlari yok ki koysun burada da o tarz adamlar vardir hepiniz serefsizsinizz

    0
    0 Yorumla
  • Oguzhan0660
    Oguzhan0660 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Duyarlı olcagz arkadaslar kimse banane demicek vicdan olcak vicdan bugun sana ona yaplan yarn kendi kızımza esimize yaplabilir. toplum bilinci olsun nolur ya boyle serefsiz barnamasn. Allah sahidim eger oyle bsey gorursem olcegmi bilsem 100 kisi olsa gder kızı kurtarırim.

    1
    2 Yorumla
    • istanbul343434
      istanbul343434
      +1 yıl

      Helal olsun!!!

      Yorumla
    • Oguzhan0660
      Oguzhan0660
      +1 yıl

      Tskler

      Yorumla
  • cukulletta
    cukulletta Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Aslında bunlar hep eğitimden dolayı biliyo musun, bizim daha cumhurbaşkanımız bile (tabi o zamanlar başbakanmış) "kadın mıdır kız mıdır" diyebiliyosa o halktan zaten doğru davranış beklemek anlamsız..

    0
    1 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Hem egitim hem de yasayis tarzi. Acik giyinene o* gozuyle bakilan bu ulkede kapaliya bile azan erkekler varsa vay halimize

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Üstumde tahrik edici unsur yok demissin derimont varya nasıl yok? Sen ben dışarı bile cikamayiz tahrik oluyolar lütfen bida dershaneye falan gitme tahrik olur millet kır bacağını otur evde tamam mi nefes de alma tahrik olurlar bak sakin haaa

    5
    3 Yorumla
    • _NaRkOz_
      _NaRkOz_
      +1 yıl

      Millet bide eksilemis görüsünü yazık bunlara

      Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Bizim yasamamiza tahrik oluyolar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen eksilemisler cahil kesim yanı bisey diyemeyeceğim evet katılıyom sana çünkü akillariyla başka yerleri yer değiştirmiş bunlaron

      Yorumla
  • venividi_
    venividi_ Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 303 cevap paylaştı.

    Bu devran böyle gitmez, gitmemeli.. Kadınlarımıza yapılan bu alçak, hain yaklaşımlara artık bir an önce dur denilmeli.. Ama kim? Ne zaman? Nasıl? Dur diyecek..! #sendeanlat bu şerefsizlere , bu köpeklere artık idam şart, idam farz..!

    0
    0 Yorumla
  • FIRAT_06
    FIRAT_06 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51
    +1 yıl

    bazı köpekler ve haysiyetsiz şerefsizler için açık giymişsin kapalı giymişsin farketmez vajinan var mı ona bakarlar Allah yar ve yardımcınız olsun işiniz gerçekten çok zor

    1
    0 Yorumla
  • tamamsus
    tamamsus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Erkeklere soylemek istedigim (iyi niyetli insanlara)
    Biz kendimizi korumaya calisiyoruz kimimiz koruyamiyoruz yukardaki ornekteki gibi.. Taciz edilen, laf atilan, bizleri bari siz koruyun bizi gormezlikten gelmeyin.. su hayvanlardan kurtarin

    1
    3 Yorumla
    • AcılıPasta
      AcılıPasta
      +1 yıl

      Söliyceksin bağıra çağıra. Utanma. Benim gibiler varsa orda onun yedi ceddini..

      Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      @AcılıPasta soylemek istiyoruz ama cogu zaman susuyoruz. Cunku uste cikmaya calisani oluyo yuzsuz yuzsuz. Bir de korkuyoruz. Ya onu rezil ettigimiz icin kafayi bize takarda baska bir yerde karsilasinca daha kotusunu yaparsa diye..

      Yorumla
    • AcılıPasta
      AcılıPasta
      +1 yıl

      Haklısın kısmen ama bu tiplerde bu kız böle düşünüp bişi diyemez diye üstünüze gidiyor. Cok üzülüyorum. Biliyormusun aşağı yukarı 3 4 yıldır bana bakan kıza bile bakamıyorum. Tek sebebi bu tür olayların psikplojimi bozması. Kız rahatsz olur diye baskı hissediyorum üzerimde. Ancak yanıma gelip konuşursa falan karşılık veriyorum. Otobüste yanıma kız otursa toplanıyorum kenara yapışıyorum iyice sırf iyi hissetsin diye. Bazen bir kız yardıma ihtiyac duysa bişisi düşse yere falan yüzüne bakmıorum ve tşkrüne karşı önmli diil diyip kaçıyorum ordan. Müslüman deilm yemin edemiycem ama kalpten söylüyorum durum bende böyle. İçim acıyor başka bişi değil. Böle böle derken kızlarla ilişkimide kestim cok garip bir hayat başladı benim için. Belki abartıyorum ama ben cok hassas biriyim. Beni kırmayanı sırtımdan indirmem iyilik yapmasnada gerek yok. Biraz değişiğim işte

      Yorumla
  • EmiRrR7
    EmiRrR7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bence sadece Bizim ülkemizde oluyor diye Laf yapmayin evet bunlar cok kötü oldurulmesi lazim ama bu bizim ülkemizde olan seyler deyil dünya sorunudur bu bence dünya sorunu olarak bakn birazda evet cani şerefsiz adiler bunu yapanlar

    0
    1 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      Evet dunya sorunu bu ama şu an Turkiye de yasiyoruz memleketimiz burasi. Ve bizim ancak burdakilere sesimiz cikiyor

      Yorumla
  • thasia
    thasia Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bu adi köpekler yüzünden kaç yaşına gelirsen gel sokağa çıkmaya korkarsın. Bunların anası bacısı yok herhalde şerefsizliğe bak

    5
    0 Yorumla
  • agathaa
    agathaa Takip Et
    Guru Yaş: 47
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 1b cevap paylaştı.

    Türkiyedeki tecavüzü önlemek için tek bir yol var o da toplum içinde işkence edilmesi yoksa önlem alınmaz çünkü cahil çok 😡

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende yolda arkadaşımla yürüyordum sıkışıktı, kaldırımdan yürüyorduk önüme bakıyordum sadece kafamı eğmiş bir şekilde. Bacak arama elini sokup gitti. Daha 13 yaşındaydım hiç bir şey yapamadım şok olmuştum tam anlamadım ne olduğunu pis şerefsiz şimdiki aklım olsa sokak ortasında gebertmiştim o şerefsizi.

    0
    2 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      İnsan tepki gostermeye bile cekiniyor. Ben bisi yapmadim kendi kuruntun deyip seni rezil etmekle kalmaz bide uste cikar bu serefsizler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • cembio
    cembio Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    biz nasıl insanlarız bilmiyorum ki üstelik en güzel insan peygamberin sav in ümmetiyiz akşam sokakta yalnız bir kadın yürürken ürkmesin diye hızlı hızlı yürüyüp onu geçiyimki korkuya kapılmasın diye uğraşıyorum insan o an bir garip oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bu durumu erkekler anlayamayacağı için empati kurmayı bile denemeden neler yazıyorlar, cahillik olmasa bu durum azalır diye düşünüyorum ama bu ülkenin hali kötü o konuda. Güzel bence olmuş eline sağlık

    3
    0 Yorumla
  • Eylüldeçay
    Eylüldeçay Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl
    Anneler Günü konusunda 363 cevap paylaştı.

    Adi ş.. bir ülkede yaşıyoruz. Uçkurunu tutamayan adamları assınlar!

    1
    0 Yorumla
  • buusra_
    buusra_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    kesinlikle katılıyorum. ben sürekli tecavüze uğramaktan biri saldırcak korkusundan yoruldum. insanlar insanlıktan çıktı ve malesef bizlere yaşama hakkı tanınmadığı gibi susturuluyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • cansukhj
    cansukhj Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben dayanamadim bunlari duymamistim sinirden agladim cidden mide bulandirici. İnsallah atlatirsin bu sureci

    0
    6 Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      İnsallah Rabbim yardimci olur hepjmiz atlatiriz

      Yorumla
    • mezarcı23
      mezarcı23
      +1 yıl

      Şerefsiz olan insanlardır ülkenin suçu yok adi insanlar her yerde var bu cennet vatana laf eden biri olarak burada yaşamaya hakkın yok edepsizlik etmene hiç gerek yoktu

      Yorumla
    • Gülümseçekiyorumm
      Gülümseçekiyorumm
      +1 yıl

      O serefsiz insanalrin yasadigi ulke burasi. Nefes aldiklari nefes aldikca zarar sactiklari ulke burasi. Bana ulkemden bahsetme. Ulkucu ve milliyetci bir insan olarak vatan sevgisini dibine kadar ben yasiyorum. bu nefes alan adilerden bahsederken yasadigimiz yer ingiltere de olsa fransa da olsa iran da olsa yazacaktim. ... 'de/da kadin olmak diye.

      Yorumla
    • mezarcı23
      mezarcı23
      +1 yıl

      sen vatana sevgisi yaşama lütfen

      Yorumla
    • cansukhj
      cansukhj
      +1 yıl

      Ben bu igrenc ulkeye kalmadim -_- ailemin bir cogu yurtdisinda almanyada hollandada belcikada bende kadina en deger verilen ulke olan finlandiyaya gidicem ama şu an burada bulunmak zorundayim sen burada kalip misss gibi icine cek guzelce gazeteni oku orada senin icini acicak cok guzel seyler yazar zaten icin bunalirsa gel oranin haberlerini oku icin acilir anladinn ! :) simdi defol cunku ikimizde birbirimizin hissettiklerini anliyamayiz. @mezarcı28 nikinde ayni senin gibi -_-

      Yorumla
    • cansukhj
      cansukhj
      +1 yıl

      Evet bunu okudugum zaman sana cok dua ettim insallah hicbirimiz bunlari yasamayiz sende unutursun hic bisi olmamis gibi yasayabilirsin @bencedien

      Yorumla
  • LittleCatty
    LittleCatty Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    okurken kanımız donuyor dimi bir de yaşadığımız gerçeği var... kadın olmak gerçekten zor ama o şerefsizlerin insan olma olasılığı kadar zor değil sanırım...

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (156)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Anneler Günü > Benceler > Kadın Olmak Zor, Türkiye'de Kadın Olmaksa...
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Türkiye Şartlarında Kadın Olmak! 20 cevap verildi
Türkiye'de Kadın Olmak 234 cevap verildi
Türkiye'de Kadın Olmak 35 cevap verildi
Türkiye'de Kadın Olmak 12 cevap verildi
Türkiye'de Kadın Olmak 22 cevap verildi
Türkiye'de Kadın Olmak 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨