AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Türkiyedeki kadınların çektiğini hep anlamışımdır. çok zor bir durum. bugün daha işten çıktığımda bir anne ve bir baba kızını paylaşamıyordu boşanmışlar. yolun ortasında kızı zorla götürmeye çalışıyordu. ama anne yüreği izin vermedi işte
A dan Z ye kadar hak veriyorum ve bu türü bitmeyecek cinslerimle böyle şeylere sahid olurken erkekliğimden utanıyorum çok şükür hiç bir kıza birgün edebimi bozmadım.
Ben tum bayanlar adina tesekkur ederim bu dusuncede oldugun icin. Allah sizin gibileri daim etsin
Allah yardımcınız olsun
türkiye de kadin olmak; eşitlik istersiniz ya. rospu ya feminist damgasini yersiniz.
Gördükçe böyle haberleri günlerce uyuyamıyorum kendimden utanıyorum artık !!
Bu lavukları ortalıktan kaldırsınlarda işin ucu bize dokunacaksa yine dokunsuz bizde arada kaynamaya razıyız yeter artık bıktım
Çok zor hemde. Ama öyle bir zihniyete sahiplerki artık küçük erkek çocucklarından tut hayvanlara bile tecavüz ediliyo allah sonumuzu hayır etsin.
bütün ülkede hangi erkekle konuşsam hepsi feminist ama gel gör ki kadınların durumu vahim. adam olsak da kurtulsa şu kadınlar bizden.
okurken gözlerim doldu inan, çünkü benzerini yaşadım, allah hepsinin bir belasını versin. net.
Cok gecmis olsun. Allah yardimcimiz olsun
Süper anlatilmis daha ne denir ki.. Allah yardimcimiz olsun, allah korkusu kalmamis serefsizlerde
Amin kardesim amin
Bunları yapan insanlarla aynı havayı soluyor olmaktan ve bu kadar adaletsizlik oluşundan nefret ediyorum...
Harika bir bence olmus. Kadınların neler cektigini sadece kadinlar anlayabilir. Ellerine saglik
Sorsan da cok namuslu bir yapimiz vardir ha... bu ulkenin *
Unutmayın bu erkekleride bir kadın buyuttu. Biz evlatlarımıza insanlıgı öğretelim.. Gerçekten acı bir durum.
okadar mücadele vermiş ordaki inanlar neden kaçmasın izin vermiş geçmiş olsun bunlara verilen cezalar caydırıcı değil ölüm cezası olmalı bütün avrupada var bizde yok
Güzel bır paylasım olmus emegınıze saglık
umarım bu tur olaylar azalır hatta hıc yasanmaz
keske ınsan olmayı becerebılse herkes
Korkunç. Bunları yapanlar, yapılmasına göz yumanlar, içinde yapma potansiyeli olan yaratıklar sebebiyle kadın olmak zor bu ülkede.. Çok şey yazmak isterdim buraya, ama gerek yok.
çok güzel bir paylaşım olmş emeğine sağlık. ne yazık ki bu tür olaylar çok oluyor yarın bir gün hepimizin başına gelebilir. ama bu ülkede ne yazık ki adalet yerini bulmuyor bulsaydı bu kadar olmazdı.
ne pislik insanlar var ya !
Allah yardımcınız olsun.
Bu böyle gelmiş böyle gider. belki bir yüzyıl sürer...
Sonra bir ihtimal medeni ve uygar bir toplum oluruz...
Konu güzel, toplumsal bilinç oluşturmak açısından faydalı ancaak. Paylaşımlarının %80'i cinsel içerik dolu olan bir siteden yapılması bana inandırıcı gelmiyor. Yanlıs anlasılmasın. Konular degıl.
Sinava gidiyorum hava yağmurlu başımda şapka şapkamı kaldırıp aa güzelmiş diyenlerden aksam marketten eve dönerken ayni kaldirimda tersi yönümden geçerken dokunup çok tatlısın diyende oldu bitmeyecek bunlar bitmeyecek #sendeanlat
Trans kadın oldugum icin sevindim. En azindan kucukken daha guvendeydim.
Erkekligimizden utanmamiz gereken anlar/durumlar yazilmis. Ne soylenebilir ki... eline saglik..
Bazen düşünüyorum. Bu tür erkekleri nasıl anneler yetiştiriyor?
genelleme yapmazsanız sevınırım
Sadece anneyle alakalı değil bu durum.
Bir adam annesini seviyor ise başka annelere musallat olmaz. @sez3rr @LilithGray
Ya ne diyim hacı? Ne desen haklısın! İşte böyle mal bir toplum olduk!(Geneli) Eğitim şart!
Güzel yazmişsın. Yazık ki toplum olarak çivimiz çıkıyor gitgide.
bunlari okudukca evden disari cikasim gelmiyor. s boyle vicdansizlardan korkuyorum, kizlara tercihim elektrikli jop alsinlar kendilerine cunku bende disari cikarken heo yanimda tasiyorum etkili enazindan
Seni tebrik ediyorum kardeşim. Herşeyi açık yüreklilikle koymuşsun ortaya 🙏
Zor be babam felç geçirdiği zaman kuzenim tarafından tacize uğradım bende 10 yasında idim. Hatırlamıyorum da
Sokakta yanlız önümde yürüyen kızı korkutmamak için kosup önüne geçiyorum gerçektende zor kadın olmak
kesinlikle doğru allah o şerefsizleri ıslah etsin amin
Amin insallahhh
banada birkere küçükken 12 yaşında falan amcam taciz etmişti bacağımı okşamıştı sıkmıştı :(
ooof of yemin ediyorum insan hayattan soğuyor ya sizi düşünemiyorum :(
Siz kendinizi kaybetmeyin sokaklarda boylelerine izin vermeyin. Once Allah sonra siz koruyun bizleri :'(
Yarısında bıraktım okumayı. İçim almıyor böyle bir şeyi ya. Lanet olsun
Uzmek istemem kimseyi ama gerceklere gozumuzu kapatmamamiz gerek :(
O bebek ve sondaki yazilar daha dogrusu hepsi beni cok uzdu.
Amacim uzmek degil birazcik olsun bilinclenmemize katkida bulunmak
Emeğinize sağlık utanç verici hepimiz için tüm bunlar.
Tesekkur ederim. Utanma duygusu olan erkekleri gormek bir nebze olsun sevindiriyor
Gözümün gördüğü kadarıyla gücümün yettiği kadarıyla bir çok kadını böyle olaylardan kurtardım. İşiniz çok zor
Allah senden ve senin gibilerden razi olsun
öyle o. Çocuklarını yakalican hapse falan değil direk işkence yapıcan sana da geçmiş olsun ALLAH korumuş
Allah razi olsun tesekkur ederim Allah korudu. Zaten Allahtan baska siginacak guvenecek kimsemiz kalmadiki
Evet artık kimse ye guvenilmiyor güvendiğin insandan bile zarar görür olduk ALLAH hepinizi korusun tekrar geçmiş olsun inş. Bir daha öyleleriyle karsilasmazsin
Cok kotu oldum :(( cok gecmiş olsun. Allah kimsenın hiçbirimizin basına boyle seyler vermesin
Neyseki tinerci değil dindar nesil yetiştiriyoruz. Nüfusun %98 müslüman içimiz çok rahat
Kadın cinayetleri politiktir bireysel değil, kadın en büyük zulmü ıslam coğrafyasında görmüştür görmeye devam ediyordur. Chp ile ilgili düşüncelerin beni ilgilendirmiyor dilediğini söyleyebilirsin. Hindistan'da inek olmak islamda kadın olmaktan iyidir. net
Zor tabi. Hergün yaşıyorum bu zorluğu. Hele güzel bir kadınsan daha da zor.
Söylenecek birşeyim yok, hemcinslerim adına utanıyorum :( :( :(
Geçmiş olsun, şanslıymışsın bir çok bayana göre. O şerefsizlere bir şey yapsak çoğu zaman gücümüz yetmiyor ama yapsak suçlu biziz, suçsuz onlarca yıl yatan insanlar varken bu adi heriflere hiçbir şey olmaması gerçekten çok acı.
Bu ülkeyi kötülemekten vazgeçin sapık ve laf atan insanlar heryerde var eğer bu söylediklerime inanmıyorsanız youtubedan izleyebilirsiniz malasef bu tarz olaylar yaşanabiliyor olmasa iyi ama eğitim şart.
Ülke kötülenmiyor baştaki siyasetçilerin yanlış üslubu eleştiriliyor.
Arkadaşım çoğu kişinin yorumunu okudum ülkeyi kötülemekten başka bir laf konuşulmuyor baştaki siyasetçilerin üslubu nasıl olması lazım bugün şeriatla ağır cezaları ve yaptırımları olan ülkelerde bile adam canı pahasına yapıyor bütün yasakları aslında o insanların aile yapısına yetişme tarzına inmek lazım yani çocuklarımızı yetiştiriken aile ahlakını iyi aşılamak lazım ama eski antik kafalılar çocuğu doğurup karnını doyurmaktan başka birşey yapmamış sokak ahlakıyla yetişen bir çocuktan iyi huylu davranış alamazsınız bugün dizilerin filmlerin çogu aldatmalar vücut sergileme vs vs ahlak bozucu şeylerle dolu topluma empoze edilen saçma sapan ahlaksız dizileri izleyerek günümüz hayatında gıpta edilecek şeylere normal gözle bakar olduk ağacı yaşken eğmek varken ağaç yetiştikten sonra taşlamaya çalışmak sağ elinizle sol kulağımızın kaşımak gibi birşey.
Tebrik ederim harika yazmissin. Biz insanlara insan olmayi ne yazikki ogretemiyoruz. Inaniyorum ki sadece ve sadece ilkokul 5. Sinifa kadar insanlara insan olmayi duzgun ogretebilsek bu vakalar azalacaktir.
17 aylık bebeğe tecavüz olayı dün gibi aklımda. Kanım donmuştu ilk duyduğumda. Gerçi diğerleri de öyle.
kuzenim tarafindan bende tecavüz uğrandim şimdi çok şükür kurtuldum tehdit etim bunu görünce ağlasim geldi serfsz oyun diye kandırıyordu şimdi kimse söylemiyorum benim başım yanar ama o serfsz hakkim helal etmem
Keske en basinda sesini cikarsaydin. Kucukmuydun o zamanlar? Simdi soylesencanaltsan aklim yetmiyodu o zamanalr desen ne derler? Keske ama keske annene babana soyleseydin :(
5 yaşında 10 yaşın kadar belki daha fazla o şeyin ne olduğun anlasam cidden yapmazdim tam hatlimiyorum bile
Bende apartmana gidicekken yavaş yavaş kapanıyor ya arkamdan biri gelmiş ben de dedim kimsiniz bir kere elleyebilir miyim dedi elini belime koydu bağırdım kaçtı ve daha nice olaylar... 😞😞of Allah bize yardım etsin birde sözde müslüman ülkesiyiz
Musluman Muslumanin kardesidir. İnsan kardesine bunu yapar mi :'(
Aynen öyle 😔😞of her apartmana girişte korkuyorum
Evet bu ülkede geri kafalı bir zihniyet var mini etek giyen kadına tecavüz haktır diyen imam kadar insansınız.
Mini etek giyen o*ospudur zihniyetine soruyorum, neden tecavuze ugrayan öldürülen yakilan dereye atilan bu kadinlarin %90i turbanli ve gayet sade giyinen cocuklardan olusuyor?
ARAP Kafalı bir ülke olduğumuz için böyleyiz Nisa Suresinin 34. Ayetinin mealini okuyun orada kadınları DÖVÜN diyor... Ben daha ne diyim size Hep başımıza Araplar yüzünden geliyor Bence!!!
Okumuş cahil
beyin terk cahil oldugun icin boyle oluyor
Ayetin tamamini at bakalim oylemiymis soyleneni anlatayim sana ben seninkiyle arasinda fark varmiymis birde oyle bak. sen daha okudugunu anlayamiyosun islamimi elestiyorsun islam sunuda diyor bilirmisin cennet annelerin ayaklarinin altindadir.
Hangi ayette diyor cennet annelerin ayaklarının altında diye sen onu söyle ben bir meal kitabını açıp bakayım :D var mı öyle bir şey, Bide benim ayeti atmamı niye istiyorsun ben mülüman değilim ama evimde meal kitabı var sen müslüman olduğun halde yoksa ben nediyin daha sana :D
Ulan boyle o. ç. yuzunden yeminle erkekligimden utaniyorum!
Bu ülkede yaşamak başlı başına bir hata allah hepimizin yardımcısı olsun..
artik sokakta yürümeye korkar oldumm oldukkk daha dogrusuu..
Bu ülkede insan gibi yaşamak günden güne daha zor oluyor.
Umarım önüne geçilir bu durumun
"Kız mıdır kadın mıdır bilemem "diyen kalkmış ülke yönetmeye çalışıyor, gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
Tebrik ediyorum helal olsun. Şu ana kadar gördüğüm en doğru ve en güzel benceydi. Ayrıca çokta haklısınız. Ayakta alkışlıyorum 👏
Her mevzuyu bir şekilde erdoğana getirmeyi başarıyorsunuz ya nasıl bir saplantıysa artık hemen bir psikoloğa görünmelisin
Devletin başında olduğu için olabilir mi? Şu üslupta konuşmak ne kadar doğrı
Bunları sadece ben yapıyorum sanırdım. cafede bir adamdan korkup yanımda olmayan babamla konuşuyor rolü yapmştım
Siyaset yapmissin. buraya bile soktunuz ya siyaseti illa bisey diyeceksiniz. duramiyo musunuz bu adami gormeden?
gerçekler zorunuza mı gitti?
Unuttugn bisey var. merve kavakcida bayan ya da kadin. Goremedim ona yapilan hakareti hayirdir. aciniz mi var
Bu kişiler genellikle Sosyal hesaplarında bu konuları kötü olarak gösteren insanların yapmasıda düşündürücü...
Sozde namuslu ADAM GİBİ ADAM gecinenlerden korkmaliyiz
Aynen.. Bu pisliklerin yüzünden Çarşıda pazarda küçük sevimli çocukları dahi sevemez olduk...
Sirf bu yuzden Bulgaristanda yasadim icin mutluyum :)
Tebrikler. Ayakta alkisliyorum.
Gururunu kaybetme.
Ya ben cok korktumm neler oluyor Allahım😥😥 canım verılmıs sadakan varmıs Allah seni korumuş cok üzüldüm yaşadıklarına ve yaşanılan olaylara sanırım bu korku bir ömür yeter bana :/