Merhaba arkadaşlar bu bencemde size sohbet ettiğiniz arkadaşın konularınızı beğenip beğenmediğini sohbet edip etmek istemediğini dile getireceğim :) Umarım faydalı olur.

1. Sadece dinler.
Karşınızdaki kişi sizi sadece dinliyor ise ve buna karşın o konuyla ilgili sorular veya yüz ifadesi değişmiyor ise o kişi sizin konunuzla ilgilenmiyor ve bu onu baya sıkmış olmalıdır.

2. Sorduğunuz soruya geç yanıt verme veya vermeme
Birine soru sordunuz umursamıyor ve ya umursamaz tavırlarıyla geç cevap veriyorsa o sizle konuşmak istemiyordur.

3. Konuyu kapatmaya çalışmak
Baktınız konuyu kapatmaya çalışıyor direk kapadın bu baya sıkmıştr onu ve büyük ihtimal nefret etmiştir bu sebepten dolayı...

4. Dalıp gitmek başka şeyler düşünmek
Siz anlatırken yüzünüze bakmıyor size o an cevap veremez halde dalıp gitmiş ise o sizi takmıyor demektir.ve sizinle konuşmak istemeyen biridir.

5. Konu bitince alakasız bir konu açılması
Eyer siz konuştuktan sonra o konuyla alakalı bir soru açmadı ve alakasız bir konu açtıysa o konu onu hiç ilgilendirmiyor demektir.

Yani ++lar var galiba eklenebilir benim gözüme çarpan bunlar oldu hepsi gerçektir.
Bir başka bencede görüşmek üzere :)
Saygılarımla...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Güzel paylaşım olmuş
Teşekkür ederim