Dünya üzerinde var olan bir toplum yapısıda Anaerkil Toplum'dur.Bu yapıda ailede Anne daha çok hakim ve baskı unsurudur.Bizlerde pek rastlanılmayan bir durum aslında bu yapı.
Kadın soyu devam ettirilir,kadın daha saygın ve değerlidir.Erkek dahada alt sınıfta yer alır.
Özellikle Hindistan ve Uzak Doğu bölgesinde yaşamaktadırlar.Akan,Bribri,Garo,Nagovisi topluluk ve kabileleri anaerkil yapıdadır.

Bu toplumlarla tarlada,bahçede çalışan erkektir.Çocuklara kadınlar değil erkekler bakar.
Aslına bakacak olursak bizim tabirimizle;
Evin reisi KADINDIR.
Soy,geçmiş anaya bağladır,anadan doğulur ve anaya kavuşulur.
Kadın gelin olarak alınmaz,erkek gelir.

SON SÖZ;
Asıl önemli olan burasıdır.Neden diyeceksiniz belkide;Biz böyle toplumların yaşadıklarını biliyoruz,duyduk ya da yeni öğrendik.
Bizler babaerkil toplumuz diye kadına neden eziyet ediyoruz,onları küçümsüyoruz,değer vermiyoruz.Bu toplumlar bizlere göre geride kalmış toplumlar diye tabir ediyoruz.Sorgulamak lazım kim geride kalmış,kim medeniyet görmemiş.
Hergün tecavüz haberleri her gün kadın cinayetleri..
Bunların tek sorumlusu bizleriz aslında.
Herkes şapkayı önüne koyup düşünmeli bence,cinsiyet üstünlüğü yoktur.
Kadınlarımız bizim annelerimiz,eşlerimiz,kız kardeşlerimiz.
Böyle toplumlar varken biz neden medeniyet dışı olalım.
Saygılarımla...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar