Yalan

Yalan söylemek mi kötüdür yoksa yalanı kötüye kullanan insanoğlu mu kötü?
Yalanı dünyadan kaldıralım daha iyi bir hayat mı bizi bekleyen, kesinlikle hayır..
Toplumsal ilişkileri düşünelim küçük bir örnek ile açıklayacak olursak hangimiz ciddi anlamda bir kız arkadaşına bugün çirkin gözüktüğünü söyleyebiliyoruz? Neden söyleyemiyoruz? Aranızda geçicek olan duygusal etkileşimi bir düşünün.. Küçük bir kıvılcım büyük bir orman yangınına sebep olabilir. Uluslararası ilişkilere hiç girmiyorum.
Ufak ve çirkin bir çocuğa çok tatlısın dediğim için ben kötü değilim.
Sevmediğiniz insanlara seni seviyorum diyenler, sizler kötüsünüz.
Aşk

Aşk ne güzel duygudur değil mi? Peki aşksız bir dünya hayal edebiliyor musun? Ne kadar kötü. Dur bir saniye! Eğer aşksız bir dünya olsaydı gerçekten daha iyi bir dünya olurdu.
Aşk sadece karşılıklı olunca güzel ve %90 karşılıklı aşk yaşayamıyor insanoğlu ve aşk yerini kin, nefret , hırs, gibi duygulara bırakıyor. İnsanlar takıntılı bir hal alıyorlar.
Aşk dünyada birçok kaos'a neden olmuş ve olacaktır. Aşkın yüzünden onlarca savaş çıkmış yüzbinlerce insan ölmüştür.
Ah o truvalı helen ah...
Ne mutlu karşılıklı aşk yaşayabilene.
Evsiz insanlar

Ne zaman evsiz bir insan görsem yemek ısmarlarım. bir kaç farklı hayatı tanıdım bu sayede. Toplumdaki evsiz insanların kaba, tekinsiz ve uzak durulması gereken kişiler olduğuna dair bir önyarğı var. Ama onları tanıyınca tutunacak tek dalları kalmamış ve en yakınları tarafından sırtından bıçaklanmış kişiler olduğunu öğreniyorum. çoğu insandan iyi bir kalpleri var bir ekmekleri olsa sokak köpeği ile paylaşırlar, biliyorlar açlığın ne demek olduğunu.
Kaybedecek birşeyi olmayan insanlardan korkmak gerekli, Sokakta beyfendi diye gözüken insanların çoğunun kaybedecek birşeyleri oldukları ( İş, Eş , sosyal statü, para, özgürlük vesaire ) için iyi insanlar. bu insanları evinize davet edin demiyorum tabiki kötü bir bireyde çıkabilir ama bir yemek ısmarlayın en azından.
Hayat kadınları

Hayatında hiçbir hayat kadınıyla birlikte olmadım. Hatta hiçbir hayat kadını ile konuşmadım bile ama toplum için ne kadar değerli insanlar olduklarının farkındayım.
İnsanlar hayat kadınlarıyla aldatıldıkları için hayat kadınlarından nefret eder konumdalar. Peki suç kimin ? seni aldatan kocanın mı ? hayat kadınının mı ? emin ol ki sen hayat kadınından daha suçlusun.
Hayat kadınlarına erişmek gerçekten çok kolay yinede dünyada ve ülkemizde binlerce tecavüz oluyor. Erkekler bu kadar abazayken birde hayat kadınlarının hiç olmadığını düşünsenize, Malesef yüzbinlerce masum kızın canı yanacaktır.Onları bu kadar hor görmeyelim.
Okuduğunuz için teşekkürler sıkıcı olmaması için kısa kestim. Diğer bencelerime göz atmak isterseniz Buraya tıklayınız.
Sağlıcakla kalın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar