AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Cocuk cuma namaza mi gidecek yoksa pazar kiliseye mi?
:D sesli güldüm
ne istiyorsa ona
dünyalık cevaplar dünyada kalır ebediyette aşk yaşamayacağım yanyana olamıcam kişiyi eş seçmek akılalmaz!!!
bu liste de olmayip aklima ilk gelen 10 tane madde sayarim tecrubeyle sabit
merak ettim buyrun
para mevzusu ; alman usulu derler evli cifler de bile gecerli
Asiri bireyseller ( kisisellistirmiyorum) ufak bir kriz de tasi taragi toplamayi cok iyi beceriyorlar
mutfak ; malum iki taraf icin farkli yemekler bir sure sonra ariza cikiyor
evlenilen kisi ile ayni dile 4*4 luk hakim degilsen ki canlarin caldiginin resmidir
malum o topraklarda oldugunuz icin yabanci olusunuz gerek resmi makamlarda gerek ikili iliskilerde bunu da her firsatta enseniz de hissetmeniz ( vatandaslik yoksa)
cocugu vaftiz edelim mi sunnet edelim mi
cocugun adi ehli beyt ten mi olsun modern bisey mi koyalim
jambon yisin mi yemesin mi ( son yazdiklarimi ustune alinma )
gibi gibi kimi ufak kimi buyuk nedenler
restrona gittiğimizde eşim ödüyor, sevgili ikende o öderdi ben çok az ödedim.
evet öyle bir şey var ama bu biraz size bağlı
eşim benden daha çok yemek yapıyor ben seviyorum
ben ingiliz vatandaşıyım farkındasınız değimi?
çocuğumuzu ne sünnet edicez nede vaftiz büyüyünce kendi karar verir ( ben müslüman değilim deistim)
çocuğun ismi ingilizce olmalı çünkü soyad absürt oluyor
domuz etide yiyebilir at etide kendi bilir bebekken mamadan başka olmaz :D
yabanciyla evlenen bir suru insan var Genele dair icerikler ustune alinma sen
sadece açıklama yaptım :)
hayat senin sikinti olmaz =) Sen kendin den cocuga ne vereceksin onu merek ettim cunku bilindik avrupayi olmussun
Türklüğü öğreticem afedersinde türk olmak müslüman olmak mı? yoo. her izmirli gibi Atamızı topraklarımızı öğreticem
ya sen lafi donup dolandirip muslumanliga getiriyorsun , Deistim dedin bisey diyen mi oldu..
anlayın diye yazdım deistim ve çocuğuma türkiyeyi türklüğü anlatıcam konu kapandı iyi günler
2. el eşya o kadar yaygın değil aslında ama diğerlerinin de çoğu rahatsız edici şeyler değil.
sandığınızdan çok daha yaygın :)
Kendini övmek için hazırlanmış bir bence. burada o anne ve alkol konusu dışında pek bir abeslik göremedim. sen evlendiysen evlendin milleti de buna teşvik etmeye gerek yok
teşvik değil sadece yabancı erkeklerin ne kadar kibar olduğunu belirtmek yol göstermek istedim, eğer böyle amacı olan kızlar varsa rehberlik ettim lütfen saygı duyun.
Sizin evde abdest alınıp namaz kılınıyor mu? Ramazanlarda oruç tutuluyormu? Çocuğumuza ilk önce Allah sevgisini Kur'an ı öğretiyor musunuz?
ben müslüman değilim, iyi insan olmayı öğretsem yeterli
O zaman öğütlerini de müslüman olmayanlara ver.
kız yok mu kayınço filan bana ayarlasana tam benim istediğim hayatı yaşıyorsun valla :)))
Bişey sormak istiyorum yabancı erkekler kıskanç mı?
eşim askılı giyiyorum diye kızıyor :D kıskançlar tabiki
Şimdi ingilizler aşırı milliyetci delikanlılığın kitabının yazıldıgı ülkede erkek mi kalmadı da ta oraya gelin gittin ezdirme kendini çocuk sağlıklı olsun amin
Kotu olarak gördüğün şeyleri sen zaten kabullenmişsin ve çokta rahatsız etmiyor gibi artık. Umarım bundan sonrada eşinle ve çocuğunla mutlu sağlıklı bir ömrün olur yazın için teşekkürler :)
öyle bir kaynana bulsam karşılıklı içsek süper :D türk erkeği istemiorummmmmmmmmmmm:D dilim olmadan bulamazmıyım :D
kezbancım sen neyin havasındasın bence ruslarla bir kendini karşılaştır 7777 farkı bul
sende kendni medeni adamlarla karşılaştır köylü mahmut. aranızda 9999999 farkı gör
Insallah kara goz kara kaş siyah sac ve marti kaş bir çocuğun olur.
Bu ne çekememezlik :D
haskürde benzesin :D
nr çekemiyecek ya İngilizin çekilmeyecek nesi var
diyon ya bira seks ortamı her yerde..
öyle bir ortam yok 4 yıldır burdayım :) kandırmasınlar seni
Geyigine yazdım kimse yanlış anlamasin :) Ama tabi sağlıkli olsun demen daha iyi olurdu.
Ingilizce bilmiyormuş i go we go muş aşık olmuş hadi oradan. Ben bile advanced seviyesindeyim anca akıcı konuşuyorum.
Beyefendi istediğiniz seviyede olun 3 aya (konuşma dilinde) öğreniyorsunuz zaten. Ben 4 yıldır evliyim. o 3 ayda evde mi oturdum hayır kursa gittim sürekli insanlarla konuştum malum işe başlıcam. evliliğin ilk bir kaç ayı zaten tam oturmadı dil sonradan yavaş yavaş
haa bu bana özgü bir şey okulda ingilizce notlarım kötüydü zaten. ama ingiltereye geldiğimde ilk seviyedeydim. şimdi anladınız mı?
Anladim. Benimde ingilizceden notum 4 tü 2 ay yurtdışında oturmam gerekti. Deli gibi söktüm.
Sizi kizdirdiysam özür dilerim
kızdırmadınız. sıfır ingilizce başlangıç demektir. tabiki bir kaç kelime ve grammer biliyordum. ama zaten el hareketleri ile efendime söyliyim grammersiz sade ingilizce ile bile anlıyorlar. yani ne sandınız :)
A ne güzel :)
ben kabin memuru olmak istiyorum advanced seviyesiyle kesin geçerim sınavı ama bir arkadaşım daha dogrusu bir abim diyelim kabin memuru olmak istiyor ama seviyesi pre intermediate acaba ingilizceye çok önem verirler mi?
Afedersiniz siz Müslüman mısınız? Veya eşiniz Müslüman da değil sanırım. Doğacak çocuğunuz Müslümanlığa göre mi yetişecek veya onların dinine ve adetine göre mi yetişecek? Sadece merak ettim, bu sorunu nasıl çözdünüz acaba?
Ben müslüman değilim eşim hristiyan yorum için teşekkürler
Yanlış anlamayın sadece merak ettim. Çocuğunuz da hayırlı olsun.
Hayatiniz film gibi gercekten :) din dil irk ayriminin bittigi gunler diliyorum herkese
Bizde istiyoruz eşimle oraya yerleşmek ama nerde çalışma vizesi
Pehh.
Bu kurala bayıldım ya :D :D
" 9. Doya doya tartışma diye bir gelenekleri yok.. ben atıyorum bu saate kadar nerdeydin diye sorup kavga çıkarmak istiyorum afedersin karıcım vs vs. sinirimi çıkaramıyorum olmuyor bu.. "
Afedersin karicim olayi iyiymis :D bizimkiler olsa uste cikmaya calisir
Sizin de tek yaptığınız kabahati sadece bizde bulmak. Kendinizde hiçbir olayda kusur aramıyorsunuz.
Yoo bizim kizlar da az degil
üste çıkar alır ayağının altına demi.
ozendirdin valla ne diyim. tercumanlik okuyorum ingilizce. benim de boyle hayallerim var. umarim gerceklestirebilirim
Umarım mutlu olursunuz. Bu arada çok güzel anlatmışsın eline sağlık :)
teşekkür ederim umarım bir ömür..
aksine bu saydıkların benim orayı sevmemi sağlayan nedenlerden :)
hadiya umarım hayallerine kavuşursun :) yorum için teşekkür ederim
bence din ve gelenekler peki sizin dininiz ne oldu islam dinini uygulama sansınız var mı
ben müslüman değilim malesef
her dine ve inanca saygımız vardır daha doğrusu olmak zorunda fakat yazıdaki bazı şeyler bana ters geldi. ben olsam kendi dinimin dışında biriyle evlenmezdim. mutlu değilsin gibi bir izlenim uyandırıyorsun ama mutluysanda mesele yok.
Bence çok da kotu şeyler yazmamissin :) şu an ben de yabancı birini seviyorum keşke biraz da iyi yonlerden bahsetseydin
Çok çok güzel birşey olmalı yabanci birisiyle evli olmak
evet gerçekten çok hoş teşekkürler
Çok güzel olmuş bence bu kötü yanlar fazla sorun olmaz ya bende isterim yabancı birini iranlıyım bende zaten çocuğunuzda sağ salim doğar inşallah
Yabanci ile evlenmek gerçekten düşünmek gerek ben çocuğumun öğle bir ailenin içinde yetişmesini istemezdim.
Kacirdigin bir uçak vov süper kader ağlarını ormus mutluluklar :)
çok güzel bir bence olmuş ellerine sağlık keyifle okudum :)
Keyifle okudum, bebeğinizle bir ömür boyu mutluluklar :)
İngilizcem sıfırdı demişsiniz eşiniz türkçe mi bilyordu? Bilmiyordu dersen şok geçireceğim.
sıfır= I go you go we go :D bu tarzdı. yani sadece merhabalaşmak, dert anlatma vs
ben şok ben iptal :D Şaka yapıyorsun heralde nasıl aşık olabilinir ki öyle adamın ne dediğini tam anlamadan
:D bilmem oldum işte sonra kursla devam ettim
aslında yavaş yavaş gelişmiş aşk birden evlendin sandım
sevgili olduktan 3 ay sonra evlendim çünkü vatandaşlık sorunumuz vardı :)
İyi cesaretliymişsiniz. Gerçi ne kadar tanısan da içine girmeden anlaşılmaz derler. Benim de evlilik düşüncem olsa idi bir yabancıyla evlenmek isterdim. İngiliz arap farketmez. İki vatan iki dil iki kültür insana kattığı çok şey var. Çocukların çok çabalamasına gerek yok iki dilden birinin öğretmeni olmaları garanti.
Sağ salim kucağınıza almak nasip olsun inşallah. Mutluluklar.
Teşekkür ederim :)
Bende bir yabancı istiyorum :) ingilizce de var :D
Medeniyetlerimiz Farklı Olur, Onun Gündelik Maddiyatı Benım Gündelik Maddiyat Harcamalarım Eşit olursa aslında uygun olabilir :D
Sana mutluluk ve sağlıklı bir doğum temenni ediyorum...
teşekkür ederim
Yazin çok güzel olmuş bayıldim ama sana sorcaklarim var londra ile ilgili ;))
tabiki buyrun
uçağı hangi havaalanında kaçırdın bende orada kaçıram
London Heathrow
Valla ben de kafama koymuş durumdayım, yabancı bir kadınla evlenecem galiba :) Bekleyin beni İngiliz kızları :). Go to UK :))
onlarla yasanir mi be ablacim mis gibi türkiyem dururken
aşk be ablam :)
Keyifli olmuş :D ne diyolardı Allah bir yastıkta kocatsın :D
Farklı dinde iki insan nın evlenmesi çok yanlış zaten
Bana hiç zorluk gibi gelmedi sadece sarışınlar hariç:)
Sen bildigin icini dokmussun ama guzelguzel bir yazi olmus :D
Aiyy ben de İngiltere ye gitcem sıfır İngilizcemde var şartlar uygun :D
Özendim bak şimdi adamlar dünya yı sömürdü doğal ama sabah sabah bira falan güzel olmaz bide domuz yiyorlar
iç karartıcı bir bence olmuş yinede nice kanka thanks
çokta değil ya, sadece ufacık olumsuz yönlerini görsünler istedim :) teşekkür ediyorum
rica ederim ablacım bende düşünüyorum bir yabancıyla ama nasıl olur bilmiyorum
Artik multi evliliklrr cogaldi tutkce yabanci adlarda
tatyanayla biz de yemek konusunda zorluk cekiyoruk panpili
2. el eşyaya şaşırdım bence o gelenek haline gelmemiştir ayna değerlidir falan öyle 2. eldir
Cok güzel bir bence olmuş sıkılmadan okudum her daim mutlu olursun inşallah
şanslısın ne şikayet ediyosun iyi ya iyi yanlarıda var yani. DD
Bence sen bilmiyorumda bir süre sonra bu hayattan sıkılacaksın gibime geliyor
Incir cekirdegini doldurmaz canim bu dediklerin op basina koy
Sevgi olduktan sonra bu olumsuzluklar tolere edilebilir. Gerçi saydığın bazı olumsuzluklar bana göre oldukça absürt. Umarım çocuğun istediğin gibi maviş maviş olur
o zaman bastan evlenmeyin kardesim , böyle olacagini herkes az cok düsünür
ya neresı kotu bunalın ya cok guzell bende ıstıyorum
Kendi düşen ağlamaz, en basidi isim konusu seni bu kadar rahatsız edecekti neden evlendin
Eşin ve sen kaç yaşındasınız nasıl tanıştınız yahu sıfır dille nasıl evlendin
şu an 28 yaşındayım evlendiğimizde 24tüm
eşim 30, evlendiğimizde 26ydı
Dil olmadan nasıl evlenmeye karar verdiniz ya da tanıştınız? ya da nasıl tanıştınız?
Ablacım kusura bakma da sana rahat batmış
Dinde önemli bir konu.
https://youtu.be/MAyE3vB14Mgİzlemeni tavsiye ederim.
Hayatınız da yabancı mı gördünüz sanki saçmalamayın...
Ne güzel hikâye. İnşallah sağlıklı güzel bir bebeğiniz olur. :)