Dua Etmenin 3 Önemli Faydasından Bahsediyorum

Dua...Elbette ki faydası 3 ile sınırlı değil. Ancak ben bu bence'mde sizlere duanın 3 faydasından bahsedeceğim..

İsteklerimizin gerçekleşeceğine dair umutlarımızı arttırır

Umut hayata tutunduran ilk sebeptir
Umut hayata tutunduran ilk sebeptir

İsteklerimizin gerçekleşeceğine dair umutlarımız artınca çok daha hayata tutunan, amaçları olan biri haline geliriz.

Ruhumuzu sakinleştirir

İç huzuru her şeydir.
İç huzuru her şeydir.

Yaratıcı ile başbaşa hissetmek, onla konuşmak ruhumuza sakinlik verir.. Bizi daha huzurlu bir insana dönüştürür...

Sonsuz bir gücün varlığını daha iyi hissettirir

Güven ruhu iyileştirir
Güven ruhu iyileştirir

Sonsuz bir gücün yani yaradanın varlığını çok daha hissettiren dua, büyük bir gücün koruması altında olduğumuzu daha iyi farkettirir. Vardır her şeyde bir hayır, vardır her şeyde bir anlam hissi bize güven verirken, çok büyük bir gücün himayesi altında olduğumuzu bilmek sonsuz bir güven verir. Anlam katar ruhumuza, hayatımıza.

Peki siz ne düşünüyorsunuz dua hakkında?

Dua Etmenin 3 Önemli Faydasından Bahsediyorum
Cevapla