Dua...Elbette ki faydası 3 ile sınırlı değil. Ancak ben bu bence'mde sizlere duanın 3 faydasından bahsedeceğim..
İsteklerimizin gerçekleşeceğine dair umutlarımızı arttırır

İsteklerimizin gerçekleşeceğine dair umutlarımız artınca çok daha hayata tutunan, amaçları olan biri haline geliriz.
Ruhumuzu sakinleştirir

Yaratıcı ile başbaşa hissetmek, onla konuşmak ruhumuza sakinlik verir.. Bizi daha huzurlu bir insana dönüştürür...
Sonsuz bir gücün varlığını daha iyi hissettirir

Sonsuz bir gücün yani yaradanın varlığını çok daha hissettiren dua, büyük bir gücün koruması altında olduğumuzu daha iyi farkettirir. Vardır her şeyde bir hayır, vardır her şeyde bir anlam hissi bize güven verirken, çok büyük bir gücün himayesi altında olduğumuzu bilmek sonsuz bir güven verir. Anlam katar ruhumuza, hayatımıza.
Peki siz ne düşünüyorsunuz dua hakkında?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar