Pandemi Yalanı # Covid Korona nedir , ne değildir? 8 milyar yine mi kandırıldı? Gerçeklere Hazır mısınız? Maskeye Hayır ?

Avrupanın çoğu ülkesinde Sözde Çok Ölümcül PLANdemi virüsünün etkisinin az olduğuna SONUNDA kanaat getirilmiş ve insanlar satılmış hükümetlerine ve POLİS DEVLETLERİNE karşı Özgürlük ve insan hakları mücadelesinin fitilini ateşlerken ;

Cağnım Türkiyemiz'de hala Bilim Maymunları , Medya ve cahil halkımız bu oyunu göremiyor ve sindiriliyor .

" Bir insanın gerçekleri görmesi için uyandırmanın en zor kısmı, önce onları uykuda olduklarına ikna etmektir. "

Maskeye Hayır - EvdeKalmaya Hayır - Aşıya Hayır -Medya Hipnozuna Hayır - Çip ve Köleliğe Hayır !
Devletimiz ve iktidarımız virüs çığırtkanlığından sonra hangi maksatla neden böyle TEKNOkrat Teokrasi sistemini bize reva gördü çözemedim ? Küresel Tasmaya Hayır !

" Ölenler ne peki " diyenlere ?
Gripten her sene zaten bu kadar kişi ölüyordu . Zatüreden ise 1 yılda daha çok insan ölüyor Covid 19 saçmalığına kıyasla ... Ölüm sayıları az tutuluyor sanıyordum ilk başta herkes gibi korktuğum için ama sonra anladım ki bu sayılar bile çok ...
DSÖ'nün verdiği ilaçlarla , güven vermeyen ve birçok bilimsel araştırmaya rağmen yasaklanan PRC testleriyle , otopsiye izin vermeyen bir devlet sağlık sisteminin neyine güvenip de ölümlere inanacağız peki ?

Her ölene koro.na dediler zaten yalan mı ? OKUMAYA DEVAM DAHA YENİ BAŞLIYOR MEVZU !

La hani Çin'de bayılanlara ne oldi la ? ( ilkler korkutur ve bunu ilkte yapmaları yeterliydi ) Başka olmadı ?
Virüs Çinden , Aşı Çinden çık bu işin iÇİNden ...

Doğu Türkistanı unutma , unutturma !

Pandemi Yalanı # Covid Korona nedir , ne değildir? 8 milyar yine mi kandırıldı? Gerçeklere Hazır mısınız? Maskeye Hayır ?

Bence'ye devam edelim ...

Koronavi.rüs değil cahillik daha ölümcül , maske daha tehlikeli , kölelik ölmekten daha kötü ... Birşeyi 40 kere bir topluluğa söylersen çoğu inanır maalesef . O yüzden TV'yi evinizden atın , o kadarını diyorum ben size ... Nedense maskenin zararlardan hiç bahsetmezler . Ekonomik yardımdan da keza aynı ...

BAKIN BEN VİRÜSE İNANIYORUM ama normal bir bakteriyel enfeksiyon bu , amaç tamamen gerçek koronavirü.s gelmeden önce dünyayı simülasyon ile yönetip korkutarak test etmekti . Gerçek Covid 19 gelirse işte o zaman bana karşı olanlar haklı olacak ve ben de bana karşı olanların safında olacağım ve çok korkacağım lakin şu an korkmaya ve ünlüleri dinlemeye gerek yok . (ünlüler demişken bunlara virüs ve kısıtlama yok zaten hepsi tatilde zengin sıradan insanlar da aynı şekilde ) Sözde Virüsü Biden ve ekibi üretti Trump'u devirmek için ama Trump geri gelecek ve belki bu sözde virüs bitecek .

Bir başka amaç ise 50 yıldır ABD başkanları tarafından konuşulan NWO - 2020-2023 Yeni dünya düzenini tamamlamak için DiJitaL ( Deccal ) Çağına geçiş yaptırıyorlar . Türkiye'de bunu algı olarak ise Finansbank , Turkcell , Vodafone , TFF , diğer banka ve büyük şirketler temsil edip kurguluyor . ( Hepsinin kanıtı var isteyene görüntü ya da resim atarım )

İnsanlar kontrol altına alınabilmesi için Salgın PLANdemisinden daha mükemmel fikir zor olsa gerek ...

    • ASIL BÜYÜK AMAÇLARDAN BİRİ AŞI İLE ÇİPİ AKTİF HALE GETİRMEK , BUNU DA 5G İLE YAPACAKLAR ...
    • - Koron.a ile kağıt parayı yok etmeye ve özel mülkiyeti kaldırmaya yakınlar ,
      - İnsanları sindirerek evlere boşu boşuna manasızca kapatıp bencilleştirdiler ,
      - Çaresiz , kaotik zihin ve düşünce ile cahil bırakıyorlar ,
      -Aç bırakıyorlar , kuraklık planları da bu evrede gerçekleşti .
      -Yapay Zekaya ve robotlara teslim etmek içindi Covi.d yalanı .
      -5g ( Frekans ile çoğu şeyi kontrol etme ve etki etme ) deşifre olacaktı onu örtüp koron.ayı öne sürdüler .
      -1 taşla 100 kuş vurabilecek, 100 yıllık muhteşem bir plan yaptı adamlar !
      -Bizim ölmemizi tam olarak şu an istemiyorlar . Gençleri işsiz bıraktılar , insanlar aşıya razı getirilip gerçekleri yutmak istiyor para için ...
      -Köle olmamızı ve aşıya itaat etmemiz için o aşıyla beynimizi onlara teslim etmemizi istiyorlar.
    • -Teknoloiiye ve deccaliyete bağımlı yaptılar , 50 yaş üstü kullanması riskli olmasına rağmen Telefon ve sosyal medya kullanmaya başladı . Artık herkes Android İnsan oldu . Yapaylaştık .
      -Maymun geniyle Mrna aşısını vurup yaşlıları da ortadan kaldırtarak "kristal Z kuşağı" istiyorlar.
      - DSÖ terörü ve Bil.l Gate.s ile El.on Mu.sk kendileri itiraf etmelerine rağmen benim sözlerine ne hacet ? Ki onlar itiraf etmeden önce biz bunları anlatırken herkes bize deli saçması diyordu .
      Noldu şimdi hani biz deliydik ? Saçmalayan biz mi olduk siz mi ? Komplo Teorisyenlerinin azı tamamen haklı çıktı ve bilimum maymunları kaybetti ama hala boş konuşup duruyorlar .
Pandemi Yalanı # Covid Korona nedir , ne değildir? 8 milyar yine mi kandırıldı? Gerçeklere Hazır mısınız? Maskeye Hayır ?

Koronavirü.sü hem bu sitede , gerek sosyal medyada ve hem etrafımda önceden bildim ve anlattım . 2015 yılında bu ve başka bir sürü olacakları yazdım , inanan olmadı dalga geçtiler ve şimdi çoğu bana soruyor . Keşke yanılsaydım da ben deli kalsaydım siz haklı olup güzelcene yaşasaydık ...
Boşu boşuna 1 yıl evlerde hapsedildik (zenginler için problem yok , fakirler ölsün ), gerçek virüs olsa neyse ama 1 yıl az mı o 1 yılda kimin ne hayalleri , ne planları vardı ?
Şimdi de mutasyon diye diye sizleri yalandan korkutup sözde aşıya mecbur bırakarak geleceğinize dair umutları çalıp teslim olmamızı istiyorlar .

HES SAÇMALIĞI ... Hes kodunu kullanmadım kullanmayacağım , özgürlüğüm için savaşıyorum . HES saçmalığını DSÖ bile anlam veremezken , Avrupada yok iken neden AKP ve CHP bizi zorluyor ? Aşı da kartını da istemiyoruz !

İlk mutasyon haberi 3 ay öncesine duyulmasına rağmen , nedense Avrupa'da bilinçli insanlar ayaklanınca , insanlar işsiz kalınca 3 ay sonra ısıtıp tekrar gündeme getirdiler .
Ölenlerin cenazesine bile yasak koydular .

Sağlımıza fiziki ve ruhen çok zarar verdirdiler ...
Canan Karatay gibiler dışında hiç TV'lerde alternatif tıptan bahsedenler oldu mu ?
Yok hani geçmişteki virüslerden haber veriyorsunuz ya bazılarınız , e o zaman şifasına da söylesinler geçmiş kaynaklardan ?
Zomb.i olayı gerçek olacak . Bunu diyen ben Koron.a'yı hafife alacak kadar g.zekalı değilim .

Yaklaşık 11 yıldır bu konularla alakalı HERGÜN araştırmalar yaptım . Kendi hayatımdan ödün verdim . Youtuberlar'ın çoğuna inanmayın , onların çoğu para kazanmak için size yalan , yanlış ve eksik bilgiler veriyor . Benim gibi düşünenler de bunu yapıyor karşı çıkanlar da ... Az bir güruh olayı şeffaf ve büyük resimden anlatıp insanları menfaat talep etmeden uyandırma çabasındalar ...

Yunanistan bile şu an böyle : https://www.cnnturk.com/dunya/komsuda-sokaklar-yine-karisti-maskeye-hayir

Hala inanıyor musunuz şimdi ?

Gerçeklere ve şok olmaya hazır mısınız ?

Pandemi Yalanı # Covid Korona nedir , ne değildir? 8 milyar yine mi kandırıldı? Gerçeklere Hazır mısınız? Maskeye Hayır ?
Cevapla