Neredeyse her insanın kullandığı bu kelimeleri bilmeyen yoktur. Kullanmadıysanız bile mutlaka duymuşsunuzdur. ''Aa cidden duydum'' diyeceğiniz ölçü birimleri karşınızda. Herkes yerlerine ayakta kimse kalmasın.

Büyüklüğü ve küçüklüğü ölçme birimi

Bir yerin küçüklüğünü söylemek için genelde kullanıldığını duymuşsunuzdur. Böyle bir tarif olamaz. Cuk diye oturduğu aşikar ama ben iri severim.
-O baktığımız yer ne kadar?
-Abi bize gelmez göt kadar yer. Karşıdaki anında oranın küçük olduğunu anlamış ve olay kapanmıştır.
Uzaklığı ölçmek

Uzaklar hepimiz için özellikle özlemi ifade edebilir. Belki de bu özlem nedeniyle uzaklığı da ona göre anlatan bir kavram geliştirdik.
-Mahmut abi nerelerdesin yoksun?
-Uzaklardayım kardeşim, Nasıl uzak abi? diye bir soru geldiğinde ''Ebenin vajinasındayım'' dediğinde o kişiden uzakta olduğunu hemen anlamış duruma gelir.
Bugünlerde özellikle kullanılan soğuk ölçü birimi

Genel olarak soğuklar için hep kullanılan cümledir. Biri hava durumu ile bağlantılı olmasa da o anki havanın soğukluğunu en içten şekilde yanıtlar.
Dışarıda hava nasıl? diye sorulduğunda ''götüm dondu'' diyerek cevap verir. O zaman anlarsınız ki dışarısı gerçekten soğuktur.
Soğukluk olur da sıcaklık olmaz mı

Havaların aşırı sıcak olduğunu anlayacağınız tek cümle o dur. Bugün ne sıcak yahu gavur vajinası gibi yanıyor. Bu benzetme ile yabancı uyruklu kadınlara ilgi artmaktadır. İşte size büyük sır Türk erkekleri bu yüzden yabancıları severler :)
Şansız olanlara gelsin, şansızlığı ölçme şekli

Şansız insanı hayat vurmuştur bir de kutup Ayısı vursa ne değişir ki. her türlü kelime ile anlatmaya çalışırsınız ama kimse anlamaz. ''Bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı sever'' dediğinizde durumunuz net olarak anlaşılır.
Zekayı ölçme türü

Sadece zekayı değil her şeyi ölçebilecek bir kapasitesi var. Uygun yerde ve uygun zamanda söylenmesi gereken ve cuk diye oturan bir durumdur. Bu tam olarak şudur; penis kafalı.
Kafa karışıklığının ölçüsü

Ne yapacağını ve ne yaptığını bilmeyenler ve herhangi bir şeyi beğenmeyenlere özel ölçü birimidir. Muhabbetin sonunda direk şu cümle kullanılır. Ne emmeye geliyorsun ne de gömmeye :)
Saatiniz olmasına gerek yok, ölçü birimi var.

Ne zaman ne yaptığınızı anlatan en güzel saat ölçü birimidir. Abi ne zaman gittiniz? Karga bokunu yemeden oradaydık.
Becerememek de doğamızda var. Onun da bir ölçüsü var herhalde.

Beceremediğiniz bir iş sonucunda o cümleyi duymanız muhtemel. ''Konya yolundayım'' söylemi kulaklarda çok çınlanırken bunun bir de ova versiyonu vardır. Konya ovasında tuvalet yapacak yer bulamamak. En güzel beceriksizlik ölçüsüdür.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar